Gå til innhold

Ny start

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at jeg ikke har gått glipp av så mye interessant i det siste...

Hei!

Lenge siden! Velkommen tilbake. Du har vært savnet!

Med vennlig hilsen

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• flisa

13

• Goliath

13

• Prozak

13

Mest aktive i denne tråden

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Hei!

Lenge siden! Velkommen tilbake. Du har vært savnet!

Med vennlig hilsen

Det var koselig! Takk for den! :-)

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

poenget som ingen greier å ta er at det ikke er jeg som skriver alle disse innleggene.. men så høy IQ har nepe alle DOL'ere tilsammen at de greier fatte det...

Jo! Jeg har!

Nepe? En rotfrukt.

Gjest karamelle
Skrevet

Jo! Jeg har!

Nepe? En rotfrukt.

Nepe er godt:)

Skrevet

poenget som ingen greier å ta er at det ikke er jeg som skriver alle disse innleggene.. men så høy IQ har nepe alle DOL'ere tilsammen at de greier fatte det...

neivel - siden du sier det så...he-he

Gjest bebba
Skrevet

Ber du om å bli outet eller?

Kall det hva du vil, men ja jeg vil få vite hva som menes med fiktive tulleinnlegg. Jeg synes når du og SDD kommer med antydninger så skal dere vise til de innleggene dere mener er fiktive tulleinnlegg skrevet av meg. Ellers er det useriøse gjetninger og brukes som hets.

Skrevet

Kall det hva du vil, men ja jeg vil få vite hva som menes med fiktive tulleinnlegg. Jeg synes når du og SDD kommer med antydninger så skal dere vise til de innleggene dere mener er fiktive tulleinnlegg skrevet av meg. Ellers er det useriøse gjetninger og brukes som hets.

Jeg orker virkelig ikke å bla meg tilbake. Dessuten får jeg sikkert kjeft av webbis. Du vet jo selv hva du har skrevet. Jeg har faktisk glemt det meste helt til jeg antagelig leser det en gang til.

Nå synes jeg du bør gi deg, du har blitt en karikatur av deg sjøl nå. Dette er sannelig tragikomisk.

Gjest bebba
Skrevet

Jeg orker virkelig ikke å bla meg tilbake. Dessuten får jeg sikkert kjeft av webbis. Du vet jo selv hva du har skrevet. Jeg har faktisk glemt det meste helt til jeg antagelig leser det en gang til.

Nå synes jeg du bør gi deg, du har blitt en karikatur av deg sjøl nå. Dette er sannelig tragikomisk.

Hvorfor spør du meg hva jeg mener når du ikke orker å svare? Hvem er tragikomisk her er en definisjon. Hvis du ikke orker å bla tilbake så er det i hvert fall ditt problem ikke mitt. Jeg har bedt om bevis for at jeg skriver fiktive tulleinnlegg siden jeg mener at jeg aldri har gjort det. Har innrømmet å ha skrevet mange innlegg under andre nick om mitt private liv, men det er noe helt annet enn å skrive tulleinnlegg. Jeg holder på å dø av nysgjerrighet hva i mitt liv er så utrolig at det anses som fiktiv. Det må du kunne forstå.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor spør du meg hva jeg mener når du ikke orker å svare? Hvem er tragikomisk her er en definisjon. Hvis du ikke orker å bla tilbake så er det i hvert fall ditt problem ikke mitt. Jeg har bedt om bevis for at jeg skriver fiktive tulleinnlegg siden jeg mener at jeg aldri har gjort det. Har innrømmet å ha skrevet mange innlegg under andre nick om mitt private liv, men det er noe helt annet enn å skrive tulleinnlegg. Jeg holder på å dø av nysgjerrighet hva i mitt liv er så utrolig at det anses som fiktiv. Det må du kunne forstå.

Webbis skriver, dog uten å bruke de ordlagene jeg er i ferd med å benytte nå, at du er et av disse feige trolla som bruker andre nick når du svarer folk med krasse uttalelser.

Det er bevis nok for meg. At det ikke er det for deg er ditt problem.

Gjest bebba
Skrevet

Webbis skriver, dog uten å bruke de ordlagene jeg er i ferd med å benytte nå, at du er et av disse feige trolla som bruker andre nick når du svarer folk med krasse uttalelser.

Det er bevis nok for meg. At det ikke er det for deg er ditt problem.

Nei webmaster skrev ikke at jeg var et av disse trollene. Det burde du ha fått med deg, hvis du ikke har fått det så bør du virkelig tenke deg om før du anbefaler noen norskkurs i lesing. Webmaster skrev at jeg ofte skrev under andre nick og jeg har sagt at det har vært om mine sykdommer og om mitt liv. Jeg er nysgjerrig på hva av mitt liv anses som så utrolig at det ikke kan være sant.

At jeg har vært krass under andre nick anser jeg som enkelttilfeller. Jeg er ofte krass under mitt egentlige nick siden jeg er glad i krasse diskusjoner.

Jeg anser ikke deg som den mest unnvikende og høflige her på dol heller.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei webmaster skrev ikke at jeg var et av disse trollene. Det burde du ha fått med deg, hvis du ikke har fått det så bør du virkelig tenke deg om før du anbefaler noen norskkurs i lesing. Webmaster skrev at jeg ofte skrev under andre nick og jeg har sagt at det har vært om mine sykdommer og om mitt liv. Jeg er nysgjerrig på hva av mitt liv anses som så utrolig at det ikke kan være sant.

At jeg har vært krass under andre nick anser jeg som enkelttilfeller. Jeg er ofte krass under mitt egentlige nick siden jeg er glad i krasse diskusjoner.

Det var ikke så veldig vanskelig å lese mellom webbis sine linjer. Både i tråden som ble slettet og som var opphavet til din diskusjon med meg, og i tråden hvor h*n skrev at du oftere er stygg i kjeften når du bruker andre nick enn "bebba".

Selvsagt nekter du selv. Noe annet er det ikke å vente.

Jeg er for øvrig høfligheten selv. Jeg sier dog fra hvis det er noe. Jeg tør til og med å bruke eget nick når jeg sier fra. I motsetning til enkelte andre.

Gjest bebba
Skrevet

Det var ikke så veldig vanskelig å lese mellom webbis sine linjer. Både i tråden som ble slettet og som var opphavet til din diskusjon med meg, og i tråden hvor h*n skrev at du oftere er stygg i kjeften når du bruker andre nick enn "bebba".

Jeg er for øvrig høfligheten selv. Jeg sier dog fra hvis det er noe. Jeg tør til og med å bruke eget nick når jeg sier fra. I motsetning til enkelte andre.

Hva du leser mellom linjene kan ikke jeg gjøre noe med. Stygg i kjeften er ikke ord jeg bruker i motsetning til andre. At jeg er uenig med deg i bruk av forskjellige nick bør du tåle, men tåler tydeligvis ikke. Du har ingen kjennskap til de sykdommene som har vært problemet mitt og det bør du innrømme og være glad for.

Skrevet

"applaus" sant det:-) heldigvis er de aller fleste her på dol av dette kaliber..

Tror nok alltid det vil være noen som bare vil lage kvalm, heldigvis et mindretall:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva du leser mellom linjene kan ikke jeg gjøre noe med. Stygg i kjeften er ikke ord jeg bruker i motsetning til andre. At jeg er uenig med deg i bruk av forskjellige nick bør du tåle, men tåler tydeligvis ikke. Du har ingen kjennskap til de sykdommene som har vært problemet mitt og det bør du innrømme og være glad for.

Jeg fatter ikke hvorfor du fortsatt pjatter i vei om dine sykdommer. Ingen andre enn du har nevnt dem. Likevel stiller du spørsmålstegn ved webbis sine innlegg her fordi du mener h*n har outet deg og dine sykdommer.

Helt utrolig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"applaus" sant det:-) heldigvis er de aller fleste her på dol av dette kaliber..

Tror nok alltid det vil være noen som bare vil lage kvalm, heldigvis et mindretall:-)

Ja, de får kline til. I det minste gir de meg en grunn til å skjelle og smelle litt. :)

Gjest bebba
Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor du fortsatt pjatter i vei om dine sykdommer. Ingen andre enn du har nevnt dem. Likevel stiller du spørsmålstegn ved webbis sine innlegg her fordi du mener h*n har outet deg og dine sykdommer.

Helt utrolig.

Hvorfor ønsker du å diskutere noe du ikke forstår?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Stemmer det at du er forelsket i hushjelpen?

Sorry jeg måtte bare ta et lite søk, siden du selv ber om det.

Der var du anonym til å begynne med, men røpet deg lenger ned i tråden.

Gadd ikke å legge noe vekt på innlegget ditt jeg. Synes det var ganske uskyldig.

Men nå begynner det å ane meg at du har fler innlegg av den sorten.

Det plager ikke meg overhodet egentlig.

Det er helt greit for meg at du vil ha det morsomt.

Men når du du står så jævlig på for å bevise din uskyld, og jeg har på følelsen av at du lyver, kunne jeg ikke la være å ta et søk.Sorry.

Men det kan jo hende du virkelig er forelsket i hushjelpen da, he he.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor ønsker du å diskutere noe du ikke forstår?

Hehe, det er jo helt åpenbart at det er jeg som ikke forstår noe her. :)

Gjest bebba
Skrevet

Stemmer det at du er forelsket i hushjelpen?

Sorry jeg måtte bare ta et lite søk, siden du selv ber om det.

Der var du anonym til å begynne med, men røpet deg lenger ned i tråden.

Gadd ikke å legge noe vekt på innlegget ditt jeg. Synes det var ganske uskyldig.

Men nå begynner det å ane meg at du har fler innlegg av den sorten.

Det plager ikke meg overhodet egentlig.

Det er helt greit for meg at du vil ha det morsomt.

Men når du du står så jævlig på for å bevise din uskyld, og jeg har på følelsen av at du lyver, kunne jeg ikke la være å ta et søk.Sorry.

Men det kan jo hende du virkelig er forelsket i hushjelpen da, he he.

Det demrer for meg at det var en kveld hvor jeg skrev mye om mitt kjærlighetsliv at det var snakk om hushjelpen på spray. Nei jeg var ikke den som var forelsket i hushjelpen som var sjefen, men jeg husker den tråden og svarte noe der og syntes det var morsomt. Jeg startet den ikke, men for all del jeg håper da at slike tråder ikke er et problem.

Gjest bebba
Skrevet

Hehe, det er jo helt åpenbart at det er jeg som ikke forstår noe her. :)

Det har lenge vært åpenbart at vi forstår ikke hverandre, men i kveld synes jeg at det er komisk at noen tror at jeg er forelsket i hushjelpen. Hvis det er problemet for deg og webmaster synes jeg dere skal støtte hverandre. For øvrig har jeg en ung, polsk jente som hushjelp og siden jeg ikke er kommet ut av skapet er jeg ikke forelsket i henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...