Gjest KariKruskakli Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det demrer for meg at det var en kveld hvor jeg skrev mye om mitt kjærlighetsliv at det var snakk om hushjelpen på spray. Nei jeg var ikke den som var forelsket i hushjelpen som var sjefen, men jeg husker den tråden og svarte noe der og syntes det var morsomt. Jeg startet den ikke, men for all del jeg håper da at slike tråder ikke er et problem. Nei helt seriøst, for meg er det ikke noe problem. Jeg skulle ha veldig små problemer her i livet hvis jeg skulle gidde lage problemer ut av slikt. Så viktig er ikke dol for meg, tross alt;) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det har lenge vært åpenbart at vi forstår ikke hverandre, men i kveld synes jeg at det er komisk at noen tror at jeg er forelsket i hushjelpen. Hvis det er problemet for deg og webmaster synes jeg dere skal støtte hverandre. For øvrig har jeg en ung, polsk jente som hushjelp og siden jeg ikke er kommet ut av skapet er jeg ikke forelsket i henne. Jeg vet ingenting om din hushjelp, ei heller hvilke spesifikke innlegg du har skrevet. Det eneste jeg vet er det webbis skrev, og at jeg, og for øvrig de fleste andre som svarer her, tror like mye på deg som på julenissen. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Nei helt seriøst, for meg er det ikke noe problem. Jeg skulle ha veldig små problemer her i livet hvis jeg skulle gidde lage problemer ut av slikt. Så viktig er ikke dol for meg, tross alt;) Jeg har innrømmet at dol har vært viktig for meg i vanskelige sykdomsperioder. Grunnen til at jeg sier det nå er at jeg tror at andre leser det som har det likt og jeg hadde det de gangene. Men akkurat nå sitter jeg og ler over de hushjelptrådene som jeg ikke skrev, men alle som har vært innom spray kjenner hushjelpen som tilbyr å vaske naken. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg vet ingenting om din hushjelp, ei heller hvilke spesifikke innlegg du har skrevet. Det eneste jeg vet er det webbis skrev, og at jeg, og for øvrig de fleste andre som svarer her, tror like mye på deg som på julenissen. Det er ingen grunn for deg å svare for andre enn deg selv. Du eier ikke mer av dol enn de andre og ette alle de årene du har vært der så bør du bli klar over det. Jeg kan svare like mye for meg og OSS andre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det er ingen grunn for deg å svare for andre enn deg selv. Du eier ikke mer av dol enn de andre og ette alle de årene du har vært der så bør du bli klar over det. Jeg kan svare like mye for meg og OSS andre. Hehe, eier jeg ikke dol? Faen. Og jeg som har trodd det i alle disse årene. Nå kommer jeg ikke til å få sove i natt. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Hehe, eier jeg ikke dol? Faen. Og jeg som har trodd det i alle disse årene. Nå kommer jeg ikke til å få sove i natt. Jeg vet mye om søvnløshet, men tror ikke at det er grunn til å synes synd på deg. Under ditt forrige nick ble du omtalt som guden og kongen og noe mer. Du eier ikke dol for det og snakker ikke på vegne av alle andre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg vet mye om søvnløshet, men tror ikke at det er grunn til å synes synd på deg. Under ditt forrige nick ble du omtalt som guden og kongen og noe mer. Du eier ikke dol for det og snakker ikke på vegne av alle andre. Jeg tror du misforstår. Det er min penis som omtales som guden og kongen og noe mer. Ikke (hele) personen bak nicket. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det har lenge vært åpenbart at vi forstår ikke hverandre, men i kveld synes jeg at det er komisk at noen tror at jeg er forelsket i hushjelpen. Hvis det er problemet for deg og webmaster synes jeg dere skal støtte hverandre. For øvrig har jeg en ung, polsk jente som hushjelp og siden jeg ikke er kommet ut av skapet er jeg ikke forelsket i henne. Sorry, jeg trodde egentlig aldri at du var forelsket i hushjelpen da vet du. jeg tenkte kanskje det var deg som ville ha det litt morsomt. Jeg ble nemlig overasket da det lenger ned i tråden så ut som om det var deg som hadde skrevet innlegget. Jeg forbandt nemlig ikke den type innlegg med deg om du skjønner. Man lager seg jo automatisk et bilde av de mest kjente her inne, ikke sant? Men jeg hadde glemt dette jeg altså. Kom bare på det nå, da det ble så mye snakk om fiktive innlegg. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg tror du misforstår. Det er min penis som omtales som guden og kongen og noe mer. Ikke (hele) personen bak nicket. Jeg er godt klar over at i mennenes verden så reiser de monumenter som minner om penis. Tvillingtårnene i New York er et eksempel på mennenes lek. Men at din penis er så kjent på dol at den blir omtalt som gud og konge har jeg vanskelig for å tro. 0 Siter
sheba Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Hehe, eier jeg ikke dol? Faen. Og jeg som har trodd det i alle disse årene. Nå kommer jeg ikke til å få sove i natt. *slenge over en dobbel dose sovepille* :-) Tror denne frøkenen er en anelse irritert på deg og din ringe person :-) men ikke ta sovemedisin ennå, dette er litt interessant hehe 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 *slenge over en dobbel dose sovepille* :-) Tror denne frøkenen er en anelse irritert på deg og din ringe person :-) men ikke ta sovemedisin ennå, dette er litt interessant hehe Det blir ingen søvn på meg før jeg har trent imorra tidlig. I natt skal jeg lese Engler og Demoner. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg har innrømmet at dol har vært viktig for meg i vanskelige sykdomsperioder. Grunnen til at jeg sier det nå er at jeg tror at andre leser det som har det likt og jeg hadde det de gangene. Men akkurat nå sitter jeg og ler over de hushjelptrådene som jeg ikke skrev, men alle som har vært innom spray kjenner hushjelpen som tilbyr å vaske naken. Jeg har aldri vært innom Spray jeg, og kjenner ikke til hushjelpen. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Sorry, jeg trodde egentlig aldri at du var forelsket i hushjelpen da vet du. jeg tenkte kanskje det var deg som ville ha det litt morsomt. Jeg ble nemlig overasket da det lenger ned i tråden så ut som om det var deg som hadde skrevet innlegget. Jeg forbandt nemlig ikke den type innlegg med deg om du skjønner. Man lager seg jo automatisk et bilde av de mest kjente her inne, ikke sant? Men jeg hadde glemt dette jeg altså. Kom bare på det nå, da det ble så mye snakk om fiktive innlegg. For min del er det komisk at du trodde det. Husker ikke detaljer, men husker at jeg deltok og kanskje under et annet nick. Ja du blir kjent, men likevel på en overfladisk måte. Det er mye du oppdager når du møter mennesker i RL du har først møtt på nettet. For meg som er oppriktig interessert i menneskelige relasjoner er det interessant. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg er godt klar over at i mennenes verden så reiser de monumenter som minner om penis. Tvillingtårnene i New York er et eksempel på mennenes lek. Men at din penis er så kjent på dol at den blir omtalt som gud og konge har jeg vanskelig for å tro. Men du har derimot ingen problemer med å tro at jeg, altså hele meg, fra topp til tå, omtales som gud og konge og noe mer? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg har aldri vært innom Spray jeg, og kjenner ikke til hushjelpen. Det er ikke noe rart siden du er gift og i et stabilt forhold, men de som har vært innom der tror jeg kjenner hushjelpen som tilbyr seg å komme hjem til kvinner og vaske naken. Slikt skremmer ikke meg jeg bare ler av det. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg vet mye om søvnløshet, men tror ikke at det er grunn til å synes synd på deg. Under ditt forrige nick ble du omtalt som guden og kongen og noe mer. Du eier ikke dol for det og snakker ikke på vegne av alle andre. Nei men bebba da! Var det ikke du som aldri hang deg opp i nickene bak innleggene? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Men du har derimot ingen problemer med å tro at jeg, altså hele meg, fra topp til tå, omtales som gud og konge og noe mer? Jeg har problemer med at forstå at du omtales som gud og konge fra topp til tå. Og peniser er ikke guder og konger i min verden, hverken din penis eller andres. 0 Siter
sheba Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det blir ingen søvn på meg før jeg har trent imorra tidlig. I natt skal jeg lese Engler og Demoner. Hva slags bok er det? hørtes ut som noe interessant... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Nei men bebba da! Var det ikke du som aldri hang deg opp i nickene bak innleggene? Nå forstår jeg ikke hva du mener???????????? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 For min del er det komisk at du trodde det. Husker ikke detaljer, men husker at jeg deltok og kanskje under et annet nick. Ja du blir kjent, men likevel på en overfladisk måte. Det er mye du oppdager når du møter mennesker i RL du har først møtt på nettet. For meg som er oppriktig interessert i menneskelige relasjoner er det interessant. Jeg har bare møtt en ufb-gruppe og de hadde jeg ikke rukket å få noen inntrykk av. Ellers har jeg ikke mødt noen, men det hadde sikkert vært spennende, men tror ikke jeg hadde turt. Tenk om det hadde vært noen kjente? Da hadde jeg blitt flau. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.