Gå til innhold

Ny start

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har problemer med at forstå at du omtales som gud og konge fra topp til tå. Og peniser er ikke guder og konger i min verden, hverken din penis eller andres.

Hvem er det egentlig som omtaler meg som Gud og konge og noe mer?

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• flisa

13

• Goliath

13

• Prozak

13

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva slags bok er det? hørtes ut som noe interessant...

Dan Brown. Boka han skrev før DaVinci-koden.

Har bare lest ca. 50 sider til nå, men den mannen vet å skrive gode spenningsbøker.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er ikke noe rart siden du er gift og i et stabilt forhold, men de som har vært innom der tror jeg kjenner hushjelpen som tilbyr seg å komme hjem til kvinner og vaske naken. Slikt skremmer ikke meg jeg bare ler av det.

Aha, det er et sjekkested altså?

Om jeg blir singel, så kommer jeg ikke til å sjekke på den måten allikevel.

Gjest bebba
Skrevet

Aha, det er et sjekkested altså?

Om jeg blir singel, så kommer jeg ikke til å sjekke på den måten allikevel.

Ja det er et møtested på nettet. De fleste single har vært innom det og brukt det i forskjellig grad. Det er egentlig littegranne ikke lov, men siden mamma er så langt unna har jeg tillatt meg å logge meg på.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nå forstår jeg ikke hva du mener????????????

Jeg vil bare frem til at vi alle legger merke til nickene bak innleggene når vi har vært her en stund. Ihvertfall de mest aktive.

Gjest bebba
Skrevet

Hvem er det egentlig som omtaler meg som Gud og konge og noe mer?

Tror du jeg husker hvilket nick sto under de omtalelsene mens du brukte et annet nick?

Skrevet

Dan Brown. Boka han skrev før DaVinci-koden.

Har bare lest ca. 50 sider til nå, men den mannen vet å skrive gode spenningsbøker.

har lest litt i DaVinci-koden, fikk den til jul, men har ikke rukket mer..

Bør visst skjerpe meg litt der:-) er litt for optatt akkurat nå med disse "trollene" på dol :-) og mine "troll" her hjemme

;-) kos deg du...

Gjest bebba
Skrevet

Jeg vil bare frem til at vi alle legger merke til nickene bak innleggene når vi har vært her en stund. Ihvertfall de mest aktive.

Det er naturlig, men det blir for meg unaturlig å lure på om det og det nicket har skrevet under et annet nick nå eller da. Jeg er vel naiv på det området.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja det er et møtested på nettet. De fleste single har vært innom det og brukt det i forskjellig grad. Det er egentlig littegranne ikke lov, men siden mamma er så langt unna har jeg tillatt meg å logge meg på.

Ikke noe galt i det.

Har blitt ganske moderne har jeg skjønt. Men tror ikke det hadde vært noe for meg, men det er en annen sak.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror du jeg husker hvilket nick sto under de omtalelsene mens du brukte et annet nick?

Hvilken nick snakker du om?

Det høres ut som om jeg har skiftet fra et hemmelig nick til noe annet.

Jeg har brukt to SDD-nick. Det er ingen hemmelighet.

Men jeg har ikke fått med meg at noen har omtalt meg som kongen, Gud eller noe i de baner. Med unntak av meg selv, naturligvis. Jeg omtaler meg ofte som noe i de baner.

Gjest bebba
Skrevet

Ikke noe galt i det.

Har blitt ganske moderne har jeg skjønt. Men tror ikke det hadde vært noe for meg, men det er en annen sak.

Det er noe man skal prøve, men er kanskje litt fy fy. Noen gjør det åpenlyst, andre i skul. Siden jeg har hatt mammas pekefinger i ryggen etter skilsmissen gjør jeg det når hun ikke ser. Derfor kan jeg godt ha skrevet under annet nick at jeg vet hvem hushjelpen på spray er.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er naturlig, men det blir for meg unaturlig å lure på om det og det nicket har skrevet under et annet nick nå eller da. Jeg er vel naiv på det området.

Det gidder ikke jeg å lure på heller.

Men et par ganger har det vært uungåelig å skjønne det.

Det er nok det samme med meg. Når jeg har vært anonym, har jeg noen ganger gitt såpass mange opplysninger at jeg til slutt ikke er så veldig anonym alikevel;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er noe man skal prøve, men er kanskje litt fy fy. Noen gjør det åpenlyst, andre i skul. Siden jeg har hatt mammas pekefinger i ryggen etter skilsmissen gjør jeg det når hun ikke ser. Derfor kan jeg godt ha skrevet under annet nick at jeg vet hvem hushjelpen på spray er.

Ok. sånn og forstå;)

Gjest bebba
Skrevet

Hvilken nick snakker du om?

Det høres ut som om jeg har skiftet fra et hemmelig nick til noe annet.

Jeg har brukt to SDD-nick. Det er ingen hemmelighet.

Men jeg har ikke fått med meg at noen har omtalt meg som kongen, Gud eller noe i de baner. Med unntak av meg selv, naturligvis. Jeg omtaler meg ofte som noe i de baner.

Det er lenge siden og jeg var nokså fersk og turte ikke mye. Jeg var sjokkert over slike uttalelser, men huske nickene som skrev det er umulig.

Til din ære så skal jeg nevne at du syntes det var for mye å bli omtalt som guden på dol, men kongen kunne du gå for.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er lenge siden og jeg var nokså fersk og turte ikke mye. Jeg var sjokkert over slike uttalelser, men huske nickene som skrev det er umulig.

Til din ære så skal jeg nevne at du syntes det var for mye å bli omtalt som guden på dol, men kongen kunne du gå for.

Oki. Det var nok i hvert fall en særdeles seriøs diskusjon hvor vedkommende utvilsomt så på meg som en Gud eller konge.

Gjest bebba
Skrevet

Ok. sånn og forstå;)

Når en sliter på den måten jeg har gjort de siste årene så er det slik ja. For å presisere, jeg har en fantastisk mor som har virkelig vært en mor for meg hele livet. Jeg fleiper når jeg snakker om mors pekefinger. Noen ganger pleier jeg å si at den er god å ha. Mors lærdom har vært en god nytte for meg i mitt liv.

Gjest bebba
Skrevet

Oki. Det var nok i hvert fall en særdeles seriøs diskusjon hvor vedkommende utvilsomt så på meg som en Gud eller konge.

Siden det er så lenge siden og jeg ikke husker så nøye så kan det godt ha vært den. Håper for all del ikke at du tror på den fremdeles i dag.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Når en sliter på den måten jeg har gjort de siste årene så er det slik ja. For å presisere, jeg har en fantastisk mor som har virkelig vært en mor for meg hele livet. Jeg fleiper når jeg snakker om mors pekefinger. Noen ganger pleier jeg å si at den er god å ha. Mors lærdom har vært en god nytte for meg i mitt liv.

Jeg skjønte at du fleipet;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Siden det er så lenge siden og jeg ikke husker så nøye så kan det godt ha vært den. Håper for all del ikke at du tror på den fremdeles i dag.

Jeg trodde nok ganske sikkert på det da, og jeg tror i hvert fall på det nå.

Gjest bebba
Skrevet

Jeg skjønte at du fleipet;)

Det var bra i hvert fall. Jeg begynner å bli redd her. Det var sant at jeg var på tidenes mest mislykkede date med en mann fra Bergen som valgte Frp. Vennene mine har hatt stor moro av det, men når jeg ble tatt på alvor her at jeg var imot bergensere så ble jeg skremt;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...