Gå til innhold

Ny start

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det var bra i hvert fall. Jeg begynner å bli redd her. Det var sant at jeg var på tidenes mest mislykkede date med en mann fra Bergen som valgte Frp. Vennene mine har hatt stor moro av det, men når jeg ble tatt på alvor her at jeg var imot bergensere så ble jeg skremt;)

Jeg har visst ikke fått med meg det innlegget jeg. Var når jeg var borte det da, skjønner jeg.

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• flisa

13

• Goliath

13

• Prozak

13

Mest aktive i denne tråden

Gjest bebba
Skrevet

Jeg trodde nok ganske sikkert på det da, og jeg tror i hvert fall på det nå.

Hold deg til å tro at det er penisen din. For en feminist som meg er det akkurat mannsjåvinsitisk nok.

Gjest bebba
Skrevet

Jeg har visst ikke fått med meg det innlegget jeg. Var når jeg var borte det da, skjønner jeg.

Det var nå i helgen og da var jeg på ekstrajobben min og brukte mye tid på dol. Det er mest da eller slik som nå når jeg ikke gidder legge meg.

Gjest bebba
Skrevet

Innlegget om en som var forelsket i hushjelpen som også var sjefen var ikke skrevet av meg, men jeg deltok i den. Noen mener at jeg har skrevet noe annet og kanskje siktet du til det. På denne tiden skrev jeg en del om mitt eget liv, men kamuflerte det og tøyset med det. Det ble følsomt for meg hvis noen begynte å koble alt det til meg som person. Så langt ser jeg ikke at noen har greid det.

Gjest ro, ro til fiskeskjær
Skrevet

Innlegget om en som var forelsket i hushjelpen som også var sjefen var ikke skrevet av meg, men jeg deltok i den. Noen mener at jeg har skrevet noe annet og kanskje siktet du til det. På denne tiden skrev jeg en del om mitt eget liv, men kamuflerte det og tøyset med det. Det ble følsomt for meg hvis noen begynte å koble alt det til meg som person. Så langt ser jeg ikke at noen har greid det.

Nå må du slutte å ro, bebba.

Jfr. http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2625040

Benekter du at det var du som startet denne tråden, og som senere glemte å skifte nick?

Gjest bebba
Skrevet

Nå må du slutte å ro, bebba.

Jfr. http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2625040

Benekter du at det var du som startet denne tråden, og som senere glemte å skifte nick?

Jeg kommer dessverre ikke inn, men jeg husker at jeg skrev et eller annet en eller annen gang for ikke lenge siden og lot siden som jeg hadde glemt å skifte nick. Hvis jeg husker riktig hadde det sammenheng med det som hadde blitt skrevet før om kvelden.

Det er bare å beklage hvis dette var noe som har såret andre dypt, men må si at det har jeg problemer med å tro.

Skrevet

Jeg kommer dessverre ikke inn, men jeg husker at jeg skrev et eller annet en eller annen gang for ikke lenge siden og lot siden som jeg hadde glemt å skifte nick. Hvis jeg husker riktig hadde det sammenheng med det som hadde blitt skrevet før om kvelden.

Det er bare å beklage hvis dette var noe som har såret andre dypt, men må si at det har jeg problemer med å tro.

Bare i denne deltråden her, så er det jo forholdsvis enkelt å se at man ikke kan tro på noe av det du skriver.

Du har blitt tatt i løgn før, du lyver nå - så hvordan skal noen kunne tro på at noe av det du skriver er sant?

Hvis du klarer å ta noen som helst lærdom av dette, så bør det være at du bør holde deg til sannheten - så fremt du ønsker å bli tatt alvorlig når du faktisk skulle ha behov for det en gang.

Skrevet

Det er ingen grunn for deg å svare for andre enn deg selv. Du eier ikke mer av dol enn de andre og ette alle de årene du har vært der så bør du bli klar over det. Jeg kan svare like mye for meg og OSS andre.

Han svarer meget godt på vegne av meg og.

Og jeg tar nok ikke mye feil når jeg også påstår at han svarer på vegne av vesentlig flere i denne saken her....:-)

Gjest bebba
Skrevet

Bare i denne deltråden her, så er det jo forholdsvis enkelt å se at man ikke kan tro på noe av det du skriver.

Du har blitt tatt i løgn før, du lyver nå - så hvordan skal noen kunne tro på at noe av det du skriver er sant?

Hvis du klarer å ta noen som helst lærdom av dette, så bør det være at du bør holde deg til sannheten - så fremt du ønsker å bli tatt alvorlig når du faktisk skulle ha behov for det en gang.

Skal jeg ta deg alvorlig?

Skrevet

Hehe!

Nå spør hun deg om råd, også!;o)

Gjest bebba
Skrevet

Hehe!

Nå spør hun deg om råd, også!;o)

Alle trenger gode råd engang iblant, og så er det opp til den som får rådene om vedkommende vil bruke dem.

Skrevet

Skal jeg ta deg alvorlig?

Hvis du ønsker selv å bli tatt alvorlig så bør du det.

Men du gjør jo som du selv vil, for du må selv bære konsekvensene av det.

Fo meg personlig spiller det overhode ingen rolle hvordan du tar meg.....

Gjest bebba
Skrevet

Hvis du ønsker selv å bli tatt alvorlig så bør du det.

Men du gjør jo som du selv vil, for du må selv bære konsekvensene av det.

Fo meg personlig spiller det overhode ingen rolle hvordan du tar meg.....

Jeg velger selv om jeg følger andres råd, men jeg har litt problemer med å ta deg alvorlig her og nå. Hvorvidt du tar meg alvorlig er ikke et aktuelt tema for meg å bry meg med.

Skrevet

Jeg velger selv om jeg følger andres råd, men jeg har litt problemer med å ta deg alvorlig her og nå. Hvorvidt du tar meg alvorlig er ikke et aktuelt tema for meg å bry meg med.

Jeg tror ikke du følger noens råd her på DOL, og det revnende likegyldig for meg.

Dog kan det til tider være morsomt å se deg vikle deg inn i dine egne løgner.

For det har vist seg å være forholdsvis enkelt.

Nå takker jeg for meg i dag, så du får ha en riktig fin kveld videre på DOL.

Jeg er sikker på at du finner andre som du kan dumme deg ut ovenfor, selv om jeg ikke er her:-)

Gjest bebba
Skrevet

Jeg tror ikke du følger noens råd her på DOL, og det revnende likegyldig for meg.

Dog kan det til tider være morsomt å se deg vikle deg inn i dine egne løgner.

For det har vist seg å være forholdsvis enkelt.

Nå takker jeg for meg i dag, så du får ha en riktig fin kveld videre på DOL.

Jeg er sikker på at du finner andre som du kan dumme deg ut ovenfor, selv om jeg ikke er her:-)

Du gidder å engasjere deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...