Gå til innhold

Melon

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er det bare meg i hele verden som ikke liker melon? ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er ikke alle meloner jeg liker, men...

Jeg liker ingen. Det ser så utrolig godt ut, men blir like skuffa hver gang jeg smaker det =)

hare1365380455
Skrevet

Mannen min er ikke så veldig glad i melon han heller, men jeg liker det kjempegodt! (Uten steiner....)

Skrevet

Jeg liker ingen. Det ser så utrolig godt ut, men blir like skuffa hver gang jeg smaker det =)

Jeg spiste masse melon da jeg var i USA for noen år siden. Det var kjempegodt, men her hjemme har jeg ikke klart å finne igjen den samme gode melonen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Mannen min er ikke så veldig glad i melon han heller, men jeg liker det kjempegodt! (Uten steiner....)

Mannen din er sikkert veldig kul! ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Gubben og du :)

Jeg hadde aldri trodd at han og jeg hadde noe til felles :P

Skrevet

Jeg hadde aldri trodd at han og jeg hadde noe til felles :P

Han kan overraske de fleste :-) hehe

Skrevet

Jeg spiste masse melon da jeg var i USA for noen år siden. Det var kjempegodt, men her hjemme har jeg ikke klart å finne igjen den samme gode melonen.

med skinke og coctailbær? NAM!

hare1365380455
Skrevet

Mannen din er sikkert veldig kul! ;)

Like kul som deg!;)

hare1365380455
Skrevet

Slik har jeg ikke spist melon.

Skrevet

Det har jeg ikke smakt, men det høres godt ut.

Skrevet

Vannmelon er godt. Har prøvd noen andre også, men de smaker så tamt liksom.

Skrevet

Mulig det er honningmelon, men jeg synes å huske den smakte bedre "over there".. :-)

Men honningmelon er bare en av mange sukkermelon-typer, så kanskje det var en av de andre der?

Flere (de fleste?) av de melontypene som er nevnt i den linken er å få tak i her hjemme, enten i vanlige/velassorterte matbutikker, evt. i "innvandrerbutikker".

Skrevet

Men honningmelon er bare en av mange sukkermelon-typer, så kanskje det var en av de andre der?

Flere (de fleste?) av de melontypene som er nevnt i den linken er å få tak i her hjemme, enten i vanlige/velassorterte matbutikker, evt. i "innvandrerbutikker".

Jeg husker bare ikke hvordan den så ut utenpå, bare inneni... og den var kjempestor (som en vannmelon), men jeg synes ikke den ligner noen av de på frugt.no.

Skrevet

Jeg husker bare ikke hvordan den så ut utenpå, bare inneni... og den var kjempestor (som en vannmelon), men jeg synes ikke den ligner noen av de på frugt.no.

Ikke vet jeg, det kan jo være flere typer enn de som er listet opp på frukt.no :-)

Men av de som er listet der, så må det vel være nettmelon, de andre er mindre, mens den kan bli omtrent like stor som vannmelon.

Eller, det var ikke gul vannmelon da?

Eller så har du noen varianter her:

http://www.vegetableseed.net/heirloom-vegetable-seeds/melon-seeds/melon-seeds.html

Hehe - sånn går det når man har svært stille dager på kontoret i fellesferien... hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...