Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Her er i alle fall en oversikt, kanskje du finner den? http://www.frukt.no/Article.aspx?artid=8632&mnu1id=3002&mnu2id=3073&mnu3id=3140 Kanhende det er nettmelon ja, på den siste linken kom det ikke frem noen bilder... God arbeidslyst da.. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Du er jaggu meg rar, M. *erte* Melon som er så godt! Spesielt vannmelon *S* 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg er enda værre, jeg liker ikke jordbær:-) Melon spiser jeg kun når den har blitt trukket i sprit ei stund. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Du er jaggu meg rar, M. *erte* Melon som er så godt! Spesielt vannmelon *S* He he.. Men jeg liker det meste av annet mat da. (Tror jeg) Det er melon og drikke-ting jeg er kresen på 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg er enda værre, jeg liker ikke jordbær:-) Melon spiser jeg kun når den har blitt trukket i sprit ei stund. Oi! Går det an? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Vannmelon er godt. Har prøvd noen andre også, men de smaker så tamt liksom. Du får sprite de andre opp =) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Oi! Går det an? Det går ann ja:) Men jeg er skikkelig kresen på frukt, de få gangene jeg spiser frukt er det grapefrukt eller sitron:p Mens grønnsaker hiver jeg i meg hver dag! 0 Siter
Gemini Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Oi! Går det an? Jada, bare spør et par av venninnene mine... hihi Jeg fikk dessverre ikke prøvesmakt, jeg var sjåfør den kvelden... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det går ann ja:) Men jeg er skikkelig kresen på frukt, de få gangene jeg spiser frukt er det grapefrukt eller sitron:p Mens grønnsaker hiver jeg i meg hver dag! Hehe..godt du får veie opp med grønnsaker da iallfall! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jada, bare spør et par av venninnene mine... hihi Jeg fikk dessverre ikke prøvesmakt, jeg var sjåfør den kvelden... Tenker du på vannmelon med sprit? Det har jeg faktisk smakt. Hadde et lite håp om at det kanskje var bedre enn bare melon. Men neida.. Det må vel tilføyes at jeg ikke er så overbeigestra for sprit heller =) (Jeg tenkte egentlig på om det var mulig å ikke like jordbær, med min kommentar..hehe =) 0 Siter
Gemini Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Tenker du på vannmelon med sprit? Det har jeg faktisk smakt. Hadde et lite håp om at det kanskje var bedre enn bare melon. Men neida.. Det må vel tilføyes at jeg ikke er så overbeigestra for sprit heller =) (Jeg tenkte egentlig på om det var mulig å ikke like jordbær, med min kommentar..hehe =) Ah! Gikk litt fort der, må jo oppdatere meg, er jo opptil en time siden jeg satt foran en pc i sta... *lol* Men å ikke like jordbær er nok ikke så vanlig. Men å ikke tåle jordbær, DET er ille det... Særlig når det er noe av det beste man vet... Heldigvis var det bare en sommer eller to når jeg var liten at jeg reagerte på jordbær, nå spiser jeg store mengder :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ah! Gikk litt fort der, må jo oppdatere meg, er jo opptil en time siden jeg satt foran en pc i sta... *lol* Men å ikke like jordbær er nok ikke så vanlig. Men å ikke tåle jordbær, DET er ille det... Særlig når det er noe av det beste man vet... Heldigvis var det bare en sommer eller to når jeg var liten at jeg reagerte på jordbær, nå spiser jeg store mengder :-) Er ikke så lett å få med seg alt =) Samboeren min tåler heller ikke jordbær. Tåler omtrent bare banan av frukt. Å han elsker jordbær stakkar.. Godt det ikke er meg.. he he 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jada, bare spør et par av venninnene mine... hihi Jeg fikk dessverre ikke prøvesmakt, jeg var sjåfør den kvelden... Det er godt, og man blir bra og full. Skikkelig slager på grillparty her i gjengen:) 0 Siter
Gemini Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det er godt, og man blir bra og full. Skikkelig slager på grillparty her i gjengen:) Ja, det var på grillparty dette også, og de to venninnene mine ble bra fulle ja... ;-) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ja, det var på grillparty dette også, og de to venninnene mine ble bra fulle ja... ;-) Spritgele er jo og bra til det bruket, men det synes jeg ikke er så godt, spesielt ikke med vaniljesaus til:p 0 Siter
Gemini Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Spritgele er jo og bra til det bruket, men det synes jeg ikke er så godt, spesielt ikke med vaniljesaus til:p Nei, DET hørtes ikke mye fristende ut... 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ah! Gikk litt fort der, må jo oppdatere meg, er jo opptil en time siden jeg satt foran en pc i sta... *lol* Men å ikke like jordbær er nok ikke så vanlig. Men å ikke tåle jordbær, DET er ille det... Særlig når det er noe av det beste man vet... Heldigvis var det bare en sommer eller to når jeg var liten at jeg reagerte på jordbær, nå spiser jeg store mengder :-) Minner meg på at Lille Frø i alle fall tidligere ikke tålte jordbær og at jeg fikk melding fra pappan i går om at hun hadde gumlet masse jordbær... jaja, det er han som får jobben med å smøre sår stump i tilfelle... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.