Gå til innhold

Klør på armene etter få min. i sola

Anbefalte innlegg

Gjest fru solkrem
Skrevet

Mannen min blir egentlig ikke så rød, men etter kort tid ute brenner det på armene sier han. Så derfor er han helst inne. Er det noen andre som blir solbrent på denne måten? Han smører seg godt med solkrem.

Skrevet

Det kan nok være en fordel for ham å dekke til huden med et tynt lag bomull når han er ute i solen, dvs at han bruker en overdel med lange ermer. Eller han kan sette seg i skyggen. Hvor høy solfaktor han bruker kan nok også ha noe å si. Det beste er faktor 20-25.

Skrevet

Kanskje det hjelper å bytte solkrem? Jeg kjenner en dame som fikk en ganske lite morsom reaksjon etter å ha brukt Piz Buin i sola...

Skrevet

Synes det høres mer ut som soleksem jeg, var plaget av dette selv men heldigvis bare en sesong.

Fikk høre det hjalp med samme råd som du allerede har fått, og om det plager ham veldig kan du kjøpe en kortison krem på apotek. Jeg ble forøvrig rådet av legen min å være i sola, bare ingen overdrivelse. Forhåpentligvis vil det gå over.

Gjest fru solkrem
Skrevet

Det kan nok være en fordel for ham å dekke til huden med et tynt lag bomull når han er ute i solen, dvs at han bruker en overdel med lange ermer. Eller han kan sette seg i skyggen. Hvor høy solfaktor han bruker kan nok også ha noe å si. Det beste er faktor 20-25.

Takk for svar! Han bruker solfaktor 20 eller 25 (to ulike merker).

Gjest fru solkrem
Skrevet

Kanskje det hjelper å bytte solkrem? Jeg kjenner en dame som fikk en ganske lite morsom reaksjon etter å ha brukt Piz Buin i sola...

Vi har to ulike merker, så jeg får spørre om han kun har brukt det ene... Takk for svar!

Gjest fru solkrem
Skrevet

Synes det høres mer ut som soleksem jeg, var plaget av dette selv men heldigvis bare en sesong.

Fikk høre det hjalp med samme råd som du allerede har fått, og om det plager ham veldig kan du kjøpe en kortison krem på apotek. Jeg ble forøvrig rådet av legen min å være i sola, bare ingen overdrivelse. Forhåpentligvis vil det gå over.

Takk for svar! Det er bare litt merkelig at han ikke blir solbrent-rød. Han blir jo litt rød, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...