Gå til innhold

FU: Jeg liker..

Anbefalte innlegg

Gjest Ny vri
Skrevet

Nå har det vært mye personangrep og uhygglige diskusjoner her inne, så jeg tenkte vi kunne prøve å trekke frem noen positivt om nickene her inne. Plukk ut to personer som du har sansen for her inne.

Jeg har sansen for Prozak. Er ikke enig i alt han mener, men som person har jeg et godt inntrykk. At han er veldig glad i katter og gir nyttige svar på på dyretråder (og mange andre) er pluss for meg

Laguna er også en jeg leser alle innleggene til. Tøff dame med bein i nesa. Mange underholdene innlegg som lyser opp en ellers kjedelig dag.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• Freya

4

• laguna1365380434

2

• flisa

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

jeg liker egentlig ikke å trekke fram noen foran andre - så jeg avstår fra å svare - kjenenr for mange, antar jeg :)

Skrevet

De aller aller fleste aktive Dol'ere er hyggelige og unike på hver sin måte.

Lista mi over Dol'ere som stikker seg ut på en positiv måte ville blitt temmelig lang. Å trekke fram enkeltnick er å alltid glemme noen.

:o)

Skrevet

Enig med de andre her - jeg har sansen for de fleste, og kun noen få har jeg mindre sansen for.

Forøvrig - hvorfor bruker du ikke det ordentlige nicket ditt? :-)

"...................................."

Gjest god sommer2
Skrevet

Denne fu'en er ikke lett! Det er dumt å glemme noen.... Og det er flere enn to jeg ville nevnt.

Skrevet

Jeg liker stort sett alle her inne jeg. Og disse trolla kan man bare sette seg ned og le av. :)

Gjest Ny vri
Skrevet

Enig med de andre her - jeg har sansen for de fleste, og kun noen få har jeg mindre sansen for.

Forøvrig - hvorfor bruker du ikke det ordentlige nicket ditt? :-)

Si det... Jeg har vært her inne i en 5 års tid, men jeg er en leser og skriver skjeldent selv. Derfor har jeg aldri etablert et kjendt nick :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg liker de aller fleste. Mange koslige folk å diskutere med =)

Skrevet

Si det... Jeg har vært her inne i en 5 års tid, men jeg er en leser og skriver skjeldent selv. Derfor har jeg aldri etablert et kjendt nick :)

Ok :-)

"..............................."

Gjest mabelle
Skrevet

Prozak er da riv ruskende gal?? Laguna har jeg ikke noe forhold til.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Han er snill. Han skal til og med spandere øl på meg =)

Skrevet

Javisst - jeg er ravende gal :-)

Jeg aner ikke hvem du er, og ikke interesserer det meg annet enn et visst sted heller. Men det er jo fint for deg at du har gjort deg opp en mening om meg - det virker som om slikt er viktig for deg.

Gjest mabelle
Skrevet

Javisst - jeg er ravende gal :-)

Jeg aner ikke hvem du er, og ikke interesserer det meg annet enn et visst sted heller. Men det er jo fint for deg at du har gjort deg opp en mening om meg - det virker som om slikt er viktig for deg.

Ikke så veldig lett å unngå å få det med seg, du er jo den store forums kverulanten du.

Skrevet

Ikke så veldig lett å unngå å få det med seg, du er jo den store forums kverulanten du.

Heh-heh...javisst. Det er den ubegavedes standard-uttalelse, å kalle andre krerulanter når de ikke selv har noe å komme med :-)

Gjest mabelle
Skrevet

Heh-heh...javisst. Det er den ubegavedes standard-uttalelse, å kalle andre krerulanter når de ikke selv har noe å komme med :-)

Noe å komme med? Det var da vitterlig nettopp DET jeg skulle si. Men jeg gidder ikke diskutere med deg, skulle bare si hva jeg mente til innleggskriver, men ikke noen bombe at du blandet deg inn.

Og tar jeg ikke helt feil greier du ikke gi deg heller.

Skrevet

Noe å komme med? Det var da vitterlig nettopp DET jeg skulle si. Men jeg gidder ikke diskutere med deg, skulle bare si hva jeg mente til innleggskriver, men ikke noen bombe at du blandet deg inn.

Og tar jeg ikke helt feil greier du ikke gi deg heller.

"Noe å komme med? Det var da vitterlig nettopp DET jeg skulle si."

Eh? Du har da ikke kommet med noe annet enn personlig oppgulp?

"Men jeg gidder ikke diskutere med deg, skulle bare si hva jeg mente til innleggskriver, men ikke noen bombe at du blandet deg inn."

Heh-heh...nå er det ikke jeg som diskuterer. Og når du omtaler meg med nick, så er det pr.def. ikke å blande seg inn hvis jeg gidder å svare. Så dum er du vel ikke, at du ikke skjønner noe så elementært? (forresten - dumt spørsmål, tror jeg :-)

"Og tar jeg ikke helt feil greier du ikke gi deg heller."

*LOL* Du overvurderer deg selv hvis du tror at du eller det du sier er så interessant.

Gjest mabelle
Skrevet

"Noe å komme med? Det var da vitterlig nettopp DET jeg skulle si."

Eh? Du har da ikke kommet med noe annet enn personlig oppgulp?

"Men jeg gidder ikke diskutere med deg, skulle bare si hva jeg mente til innleggskriver, men ikke noen bombe at du blandet deg inn."

Heh-heh...nå er det ikke jeg som diskuterer. Og når du omtaler meg med nick, så er det pr.def. ikke å blande seg inn hvis jeg gidder å svare. Så dum er du vel ikke, at du ikke skjønner noe så elementært? (forresten - dumt spørsmål, tror jeg :-)

"Og tar jeg ikke helt feil greier du ikke gi deg heller."

*LOL* Du overvurderer deg selv hvis du tror at du eller det du sier er så interessant.

...

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Alle som er morsomme å terge.

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Han er snill. Han skal til og med spandere øl på meg =)

Bestikkelse, kjøpe venner.

Drikke deg full og feie over deg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Bestikkelse, kjøpe venner.

Drikke deg full og feie over deg.

Skal jeg drikke meg full og feie over meg selv? :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...