Gjest Pausefiskebolla Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det er klart - det er forskjell på å bruke og å misbruke rusmidler :-) Abusum non tollit usum. (eller noe sånt) "...................................." ok, latin, og litt feil, men bra. abusus non tollit usum misbruk nøytraliser ikke bruken -- omtrent... prfrrt... det er en lenger lekse å bleke .. 0 Siter
Freya Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Så hyggelig da! Tusen takk for at du synes jeg skriver morsomt! :-) Jeg liker masse folk her inne jeg, vanskelig å plukke to. Men jeg kan selvsagt prøve, uten at jeg dermed liker disse bedre enn alle de andre. Jeg liker hvertfall SDD, fordi han er morsom, smart, klar og produserer innlegg om alt mulig mellom himmel og jord..Dessuten tror jeg han er litt kjekk..;-) Prozak er også en trivelig kar, som har peil, og som neiggu ikke gir seg i første omgang når det er noen han vil forklare noe.Dyrekjær er han også, noe jeg synes er sympatisk. Ellers liker jeg folk som Dorthe, Amber sun, favn, snø, gemini, ramina, tonie, mssophie, nick, freya, sofline, kvinna, flisa og sikkert mange, mange flere jeg ikke kommer på i farten. :-) *slengkyss tilbake til lagunaen* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 *slengkyss tilbake til lagunaen* Wow, takker! :-) *rørt* 0 Siter
sheba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 bare 2?? har en laaang liste jeg, men liker Prozak da også må det bli alle dere andre:-) hehe (utenom trollene).. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 ok, latin, og litt feil, men bra. abusus non tollit usum misbruk nøytraliser ikke bruken -- omtrent... prfrrt... det er en lenger lekse å bleke .. Bare én feil bokstav - den er jeg fornøyd med. Forøvrig ville jeg vel heller oversatt med "misbruk utelukker ikke bruk". "..................................." 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Så hyggelig da! Tusen takk for at du synes jeg skriver morsomt! :-) Jeg liker masse folk her inne jeg, vanskelig å plukke to. Men jeg kan selvsagt prøve, uten at jeg dermed liker disse bedre enn alle de andre. Jeg liker hvertfall SDD, fordi han er morsom, smart, klar og produserer innlegg om alt mulig mellom himmel og jord..Dessuten tror jeg han er litt kjekk..;-) Prozak er også en trivelig kar, som har peil, og som neiggu ikke gir seg i første omgang når det er noen han vil forklare noe.Dyrekjær er han også, noe jeg synes er sympatisk. Ellers liker jeg folk som Dorthe, Amber sun, favn, snø, gemini, ramina, tonie, mssophie, nick, freya, sofline, kvinna, flisa og sikkert mange, mange flere jeg ikke kommer på i farten. :-) Også slengkyss herfra.. :-) 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Bare én feil bokstav - den er jeg fornøyd med. Forøvrig ville jeg vel heller oversatt med "misbruk utelukker ikke bruk". "..................................." Jada. Eksempel er vel KRFs alkoholdebatt, 1% av oss er alkoholikere, det skal styre hele alkoholpolitikken for resten av folket. 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Bare én feil bokstav - den er jeg fornøyd med. Forøvrig ville jeg vel heller oversatt med "misbruk utelukker ikke bruk". "..................................." Misbruk av et ord kan føre til at mange anser det negativt ladet. F eks "neger", "helikopter", "TV". Helikopter var et livereddende ord til Vietnamkrigen var i gang. ab abusu ad usum non valet consequentia Konsekvensene av misbruk kan ikke overføres tl vanlig bruk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.