Freya Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hater å innrømme det, men jeg har faktisk funnet ut at jeg digger filmen Titanic. Kan man få noe mer søtsuppeladet kliss, liksom? Men likevel har jeg lyst til å se den om og om igjen. Må også bekjenne at jeg mang en gang synger lystig med til musikk av både DDE og Postgirobygget. Hva gremmer du deg mest over å like? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Gremmes (og er litt flau) over at jeg kan alle sangene til Ole Ivars jeg:) 0 Siter
Chloe Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg gremmes ikke (enda verre, kanskje?), men digger countrysangere som Dolly Parton, Tammy Wynette og Connie Francis. Og så er jeg Norges største StarWars-fan! Har hatt et kjærlighetsforhold til den aller første filmen siden 1978. Gremmes ikke av det heller, jeg. Selv i en alder av 38. Så konklusjonen er at jeg er flau over å ikke være flau over det! ) 0 Siter
tonie Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg er småflau over å like Dol. Jeg får litt grilldress-assosiasjoner hver gang jeg er her, og jeg legger ned sida i full fart hvis noen nærmer seg dataen. Og så liker jeg mange sanger av Erk Faber. Det bør man vel også skjemmes litt over? :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg gremmes ikke (enda verre, kanskje?), men digger countrysangere som Dolly Parton, Tammy Wynette og Connie Francis. Og så er jeg Norges største StarWars-fan! Har hatt et kjærlighetsforhold til den aller første filmen siden 1978. Gremmes ikke av det heller, jeg. Selv i en alder av 38. Så konklusjonen er at jeg er flau over å ikke være flau over det! ) Ingenting å være flau over, Star Wars er kunst. Selv forakter jeg stort sett køntri, men de klassikerene du nevner der er av et kaliber for seg. "...................................." 0 Siter
Freya Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Jeg er småflau over å like Dol. Jeg får litt grilldress-assosiasjoner hver gang jeg er her, og jeg legger ned sida i full fart hvis noen nærmer seg dataen. Og så liker jeg mange sanger av Erk Faber. Det bør man vel også skjemmes litt over? :-) Flau over DOL, du! Hrmf. 0 Siter
Freya Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Gremmes (og er litt flau) over at jeg kan alle sangene til Ole Ivars jeg:) Jeg kan iallfall refrenget på den derre "Nei, så tjukk du har blitt" og "Jag trodde änglarna fanns". Det er sånne irriterende sanger som borrer seg inn i hjernebarken og blir der en stund. 0 Siter
Chloe Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ingenting å være flau over, Star Wars er kunst. Selv forakter jeg stort sett køntri, men de klassikerene du nevner der er av et kaliber for seg. "...................................." "Ingenting å være flau over, Star Wars er kunst." Nemlig! Med stor K!) "Selv forakter jeg stort sett køntri, men de klassikerene du nevner der er av et kaliber for seg." Er ikke generellt glad i køntri, jeg heller. Ville f. eks aldri gått til innkjøp av "Country's top 100" eller no' sånt. Men de damene er det noe spesielt med. Stemmene og låtene skiller seg ut fra det meste av den sjangeren. Syns jeg, da. ) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg digger Ravi, og det føler jeg meg litt en generasjon over egentlig. Og så sitter det langt inne når jeg etter en vinterhelg får spørsmålet: Hva gjorde du i helga? Skryte av at jeg så TV hele helga, sport og Nytt på Nytt er ikke det helt store å skryte på meg selv om jeg storkoser meg foran skjermen. Enkelte av mine venner synes jeg er ut som skal på campingferie med barna i sommer. Den store utenlandsturen går til Sverige mens mange kolleger ikke engang holder seg i Europa. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg er litt flau over at jeg liker slektsforskning. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg er litt flau over at jeg liker slektsforskning. Men slektsforskning er jo kjempegøy! Det blir man fort hekta på! ) Har funnet mine aner mange hundre år bakover jeg. 0 Siter
Gjest tullesvar Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 At jeg har sett alle episodene av "Glamour"... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg er småflau over å like Dol. Jeg får litt grilldress-assosiasjoner hver gang jeg er her, og jeg legger ned sida i full fart hvis noen nærmer seg dataen. Og så liker jeg mange sanger av Erk Faber. Det bør man vel også skjemmes litt over? :-) Jasså, du skjemmes over oss? ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 At jeg har sett alle episodene av "Glamour"... Hehe... Hvis det ikke er et tullesvar, så bør du kanskje skjemmes litt, ja. 0 Siter
Gjest tullesvar Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hehe... Hvis det ikke er et tullesvar, så bør du kanskje skjemmes litt, ja. Jeg ser ikke "Glamour", men jeg kom på at det var morsomt om noen virkelig har sett alle episodene! 0 Siter
mkmt Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Gremmes (og er litt flau) over at jeg kan alle sangene til Ole Ivars jeg:) DA vile jeg vært flau også! - har du wonderbaum i bilvinduet? 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Men slektsforskning er jo kjempegøy! Det blir man fort hekta på! ) Har funnet mine aner mange hundre år bakover jeg. Nettopp, men folk tror jeg tuller når jeg forteller det... :-) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg kan iallfall refrenget på den derre "Nei, så tjukk du har blitt" og "Jag trodde änglarna fanns". Det er sånne irriterende sanger som borrer seg inn i hjernebarken og blir der en stund. Ikke bare en stund, de forsvinner aldri:) Kan mye av Terje Tysland og! Har nok noe med at jeg hadde en kjæreste fra "bonlandet" for en del år siden:p (Har vært på Terje T. konsert og har bilde av meg selv forran bandbussen til Ole I. og autografene deres etter et heidundrandes seminar en gang*s*) Og det er flaut det... 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg ser ikke "Glamour", men jeg kom på at det var morsomt om noen virkelig har sett alle episodene! Min mor var hekta på det en gang i tiden, så hekta at kollegene ga henne Glamour cd i gave en gang, hvor to fra serien synger duetter:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.