Freya Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Jeg syntes faktisk kjærlighetshistorien var søt. Og det kommer fra en som ikke engang orker alt dette kjærlighetsklisset til vanlig. Hehe ok... Da er jeg sikkert litt uvanlig fra alle andre jenter som bare eeeeelsker romantikk og denslags. Ble mer rørt over de gamle menneskene som lå sammen i senga da vannet fosset inn i båten, og skipskonstruktøren og kapteinen som gikk ned med skuta. *snufs* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hehe ok... Da er jeg sikkert litt uvanlig fra alle andre jenter som bare eeeeelsker romantikk og denslags. Ble mer rørt over de gamle menneskene som lå sammen i senga da vannet fosset inn i båten, og skipskonstruktøren og kapteinen som gikk ned med skuta. *snufs* Ja, det var en del sånne detaljer der, og kjærlighetshistorien var fint flettet inn i det hele uten å ta fokuset bort fra selve historien. Det er noen år siden jeg sist så Titanic nå (dvd-utgivelsen som finnes er visst søppel), men det kommer en ny utgivelse til høsten, om jeg ikke tar feil. Jeg får nok skaffe den! 0 Siter
Freya Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Ja, det var en del sånne detaljer der, og kjærlighetshistorien var fint flettet inn i det hele uten å ta fokuset bort fra selve historien. Det er noen år siden jeg sist så Titanic nå (dvd-utgivelsen som finnes er visst søppel), men det kommer en ny utgivelse til høsten, om jeg ikke tar feil. Jeg får nok skaffe den! Jepp, inviterer du på popcornaften da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jepp, inviterer du på popcornaften da? Det er en deal! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg liker ikke dansebandmusikk, men Picasso med den gamle vokalisten er fint å høre på. Gubben vet det ikke engang. Han tror jeg misliker all sånn musikk. Vil ikke at han skal vite det heller. ...og så liker jeg veldig godt å se på BigBrother. Håper det blir mer av det. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Oi!!! Heldige deg. He-he. Han ble heldigvis ikke fornermet da jeg sa jeg ikke var Sputnink-fan... :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har også bilde av bandbussen til Ole Ivars (den rosa, sant? :-) Knipsa da jeg så den nedi byen, tenkte jeg skulle sende det til mora mi ;-) Jeg så Ole Ivar en gang, i gul termodress-han satt på hengeren til en snøscooter. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 liker kim larsen. Tør ikke spille høyt i frykt for at naboene skal høre det Du skulle bodd i Danmark... Her er man ordentlig snål hvis man ikke liker Kim Larsen. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jepp. Og du husker vel Fjerte Indre-Ytre? ;o) Arnesen vel..? :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Embla er ikke så verst, men jeg synes det er unødvendig knotete innimellom. Og så savner jeg muligheten til å kunne søke på fødested f.eks. Jeg får ta en titt på disse... 0 Siter
Osiris Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 liker kim larsen. Tør ikke spille høyt i frykt for at naboene skal høre det Jeg liker også Kim Larsen. Tror nesten det er bare danseband musikk jeg ikke greier. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Arnesen vel..? :-) Jeg vet at han heter Vidar Lønn-Arnesen, trodde det var en vanlig fleip å si Bjarnesen, men det er det tydeligvis ikke. ) Likeså med Bjartne Ytre-Arne som var med i 1/2 7 i sin tid, det var en parodi med ham på tv en gang hvor han ble omtalt som Fjerte Indre-Ytre og det har blitt hengende ved hos oss... ) 0 Siter
Sofline Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg vet at han heter Vidar Lønn-Arnesen, trodde det var en vanlig fleip å si Bjarnesen, men det er det tydeligvis ikke. ) Likeså med Bjartne Ytre-Arne som var med i 1/2 7 i sin tid, det var en parodi med ham på tv en gang hvor han ble omtalt som Fjerte Indre-Ytre og det har blitt hengende ved hos oss... ) Ok, jeg har bare ikke hørt det selv før.. :-) 0 Siter
carma Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg liker lever, og det er det jo INGEN som gjør, så det er litt flaut. Men godt :-) (Nå er det riktig nok sikkert 13 år siden jeg spiste det sist, men som liten var det favorittmiddag.) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det er litt flaut å like puslespill, er det ikke? Jeg synes det er morsomt, men det er liksom ikke det jeg går rundt og forteller... Akkurat nå ligger et delvis lagt 1000-biters spill på salongbordet mitt. ) 0 Siter
Chloe Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det er litt flaut å like puslespill, er det ikke? Jeg synes det er morsomt, men det er liksom ikke det jeg går rundt og forteller... Akkurat nå ligger et delvis lagt 1000-biters spill på salongbordet mitt. ) Næsj! Puslespill er hjerneføde!) Har lagt mer enn et par i min tid. Og aller helst skal de være på minst 2000 brikker. De som får greie på at jeg driver med det, blir som regel imponert når de ser tusenvis av brikker på bordet. "Hvordan får du det til?" Ungene digger å få sånne svære puslespill på veggen i clipsrammer. ) 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 liker kim larsen. Tør ikke spille høyt i frykt for at naboene skal høre det Ja, uff, det hadde vært riktig ille... ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Næsj! Puslespill er hjerneføde!) Har lagt mer enn et par i min tid. Og aller helst skal de være på minst 2000 brikker. De som får greie på at jeg driver med det, blir som regel imponert når de ser tusenvis av brikker på bordet. "Hvordan får du det til?" Ungene digger å få sånne svære puslespill på veggen i clipsrammer. ) Her limes ikke noe opp! Alt over 500 biter legges ned i esken igjen for så aldri å legges mer... ;o) De mindre legges om igjen og om igjen av ungene. 0 Siter
Chloe Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Her limes ikke noe opp! Alt over 500 biter legges ned i esken igjen for så aldri å legges mer... ;o) De mindre legges om igjen og om igjen av ungene. Det hadde jeg ikke hatt hjerte til! DEN jobben og så bare bryte det ned i eska igjen!? Jeg har puslet fantastiske bilder av delfiner, natur, gamle slott, kattunger osv. De gjør seg like godt på veggen som et hvilket som helst annet bilde. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.