Gå til innhold

FU: Hva er du flau over å like?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde jeg ikke hatt hjerte til! DEN jobben og så bare bryte det ned i eska igjen!?

Jeg har puslet fantastiske bilder av delfiner, natur, gamle slott, kattunger osv. De gjør seg like godt på veggen som et hvilket som helst annet bilde.

:o)

Men jeg vil ikke ha dem på veggen. :o) Kaaaanskje hvis jeg en gang i verden får hus som er så stort at jeg kan ha dem på en loftsstue eller noe sånt, men ikke i stua mi nei.

Men gøy er det! Nå har jeg vel kommet omtrent halvveis på dette med 1000 biter, begynte kl. 19:30 i går kveld. :o)

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

15

• Sofline

11

• Freya

10

• Chloe

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er litt flaut å like puslespill, er det ikke?

Jeg synes det er morsomt, men det er liksom ikke det jeg går rundt og forteller... Akkurat nå ligger et delvis lagt 1000-biters spill på salongbordet mitt. :o)

Jeg liker også puslespill, men nå er det helst puslespill på nett det går i. Da konkurrerer jeg med meg sjøl om å greie det på kjappest mulig tid.

Dette er favorittsiden:

http://www.jigzone.com

Skrevet

Jeg liker også puslespill, men nå er det helst puslespill på nett det går i. Da konkurrerer jeg med meg sjøl om å greie det på kjappest mulig tid.

Dette er favorittsiden:

http://www.jigzone.com

Kult! Takker og bukker!

Skrevet

Men jeg vil ikke ha dem på veggen. :o) Kaaaanskje hvis jeg en gang i verden får hus som er så stort at jeg kan ha dem på en loftsstue eller noe sånt, men ikke i stua mi nei.

Men gøy er det! Nå har jeg vel kommet omtrent halvveis på dette med 1000 biter, begynte kl. 19:30 i går kveld. :o)

Jeg vil ikke ha dem i stua, jeg heller! :o)

Kjellerstua, barnerommene ("Jeg vil ha kattepusene!" "Jeg vil ha delfinene!") og vaskerom. Vaskerommet ble såå mye kosligere med litt natur! Hehe!

Halvveis på under et døgn? Og så får du tid til Dol, mat og unger!? ;o)

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Dersom jeg skulle være flau over noe jeg liker så må det være å bruke tid på å lese og skrive på doktoronline. Nå har jeg kastet bort flere timer på en fin sommerdag og lest innlegg og chattet med kjentfolk. Av og til liker jeg faktisk å gjøre det :-)

Skrevet

Jeg vil ikke ha dem i stua, jeg heller! :o)

Kjellerstua, barnerommene ("Jeg vil ha kattepusene!" "Jeg vil ha delfinene!") og vaskerom. Vaskerommet ble såå mye kosligere med litt natur! Hehe!

Halvveis på under et døgn? Og så får du tid til Dol, mat og unger!? ;o)

Ikke mat og unger. Ungene er hos faren og jeg har alene-ferie.

Hvor lenge kan man leve på vann, potetgull og kokosboller? *Kvalm*

Dol'er litt innimellom da, når jeg har sett meg blind på brikkene. :o)

Skrevet

Ikke mat og unger. Ungene er hos faren og jeg har alene-ferie.

Hvor lenge kan man leve på vann, potetgull og kokosboller? *Kvalm*

Dol'er litt innimellom da, når jeg har sett meg blind på brikkene. :o)

"Ikke mat og unger. Ungene er hos faren og jeg har alene-ferie."

Ah! Du kan altså være helt totalt deilig uansvarlig!? :o)

"Hvor lenge kan man leve på vann, potetgull og kokosboller? *Kvalm*"

*sender over en Cola*

Skrevet

"Ikke mat og unger. Ungene er hos faren og jeg har alene-ferie."

Ah! Du kan altså være helt totalt deilig uansvarlig!? :o)

"Hvor lenge kan man leve på vann, potetgull og kokosboller? *Kvalm*"

*sender over en Cola*

Jepp! Jeg bare konsenterer meg om meg selv - og driter i alt annet! ;o)

Og i ettermiddag skal jeg på Ikea... Tralalalaa...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...