Lillemus Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det hadde jeg ikke hatt hjerte til! DEN jobben og så bare bryte det ned i eska igjen!? Jeg har puslet fantastiske bilder av delfiner, natur, gamle slott, kattunger osv. De gjør seg like godt på veggen som et hvilket som helst annet bilde. ) Men jeg vil ikke ha dem på veggen. ) Kaaaanskje hvis jeg en gang i verden får hus som er så stort at jeg kan ha dem på en loftsstue eller noe sånt, men ikke i stua mi nei. Men gøy er det! Nå har jeg vel kommet omtrent halvveis på dette med 1000 biter, begynte kl. 19:30 i går kveld. ) 0 Siter
Osiris Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det er litt flaut å like puslespill, er det ikke? Jeg synes det er morsomt, men det er liksom ikke det jeg går rundt og forteller... Akkurat nå ligger et delvis lagt 1000-biters spill på salongbordet mitt. ) Jeg liker også puslespill, men nå er det helst puslespill på nett det går i. Da konkurrerer jeg med meg sjøl om å greie det på kjappest mulig tid. Dette er favorittsiden: http://www.jigzone.com 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg liker også puslespill, men nå er det helst puslespill på nett det går i. Da konkurrerer jeg med meg sjøl om å greie det på kjappest mulig tid. Dette er favorittsiden: http://www.jigzone.com Kult! Takker og bukker! 0 Siter
Chloe Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Men jeg vil ikke ha dem på veggen. ) Kaaaanskje hvis jeg en gang i verden får hus som er så stort at jeg kan ha dem på en loftsstue eller noe sånt, men ikke i stua mi nei. Men gøy er det! Nå har jeg vel kommet omtrent halvveis på dette med 1000 biter, begynte kl. 19:30 i går kveld. ) Jeg vil ikke ha dem i stua, jeg heller! ) Kjellerstua, barnerommene ("Jeg vil ha kattepusene!" "Jeg vil ha delfinene!") og vaskerom. Vaskerommet ble såå mye kosligere med litt natur! Hehe! Halvveis på under et døgn? Og så får du tid til Dol, mat og unger!? ;o) 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Dersom jeg skulle være flau over noe jeg liker så må det være å bruke tid på å lese og skrive på doktoronline. Nå har jeg kastet bort flere timer på en fin sommerdag og lest innlegg og chattet med kjentfolk. Av og til liker jeg faktisk å gjøre det :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg vil ikke ha dem i stua, jeg heller! ) Kjellerstua, barnerommene ("Jeg vil ha kattepusene!" "Jeg vil ha delfinene!") og vaskerom. Vaskerommet ble såå mye kosligere med litt natur! Hehe! Halvveis på under et døgn? Og så får du tid til Dol, mat og unger!? ;o) Ikke mat og unger. Ungene er hos faren og jeg har alene-ferie. Hvor lenge kan man leve på vann, potetgull og kokosboller? *Kvalm* Dol'er litt innimellom da, når jeg har sett meg blind på brikkene. ) 0 Siter
Chloe Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Ikke mat og unger. Ungene er hos faren og jeg har alene-ferie. Hvor lenge kan man leve på vann, potetgull og kokosboller? *Kvalm* Dol'er litt innimellom da, når jeg har sett meg blind på brikkene. ) "Ikke mat og unger. Ungene er hos faren og jeg har alene-ferie." Ah! Du kan altså være helt totalt deilig uansvarlig!? ) "Hvor lenge kan man leve på vann, potetgull og kokosboller? *Kvalm*" *sender over en Cola* ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 "Ikke mat og unger. Ungene er hos faren og jeg har alene-ferie." Ah! Du kan altså være helt totalt deilig uansvarlig!? ) "Hvor lenge kan man leve på vann, potetgull og kokosboller? *Kvalm*" *sender over en Cola* ) Jepp! Jeg bare konsenterer meg om meg selv - og driter i alt annet! ;o) Og i ettermiddag skal jeg på Ikea... Tralalalaa... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.