Gjest Hildegard B. Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 All erfaring jeg har skaffet meg i slike saker opp igjennom årene *gammel drage* Tilsier at hun ikke kommer til å tro deg, så går hun til ham og forteller det. Så tar han det ut på kompisen (din mann) som igjen blir forbanna på deg... La bikkjene pule, de er ikke dine... *gammelt jungelord* 0 Siter
Gjest kvinner ,stå sammen! Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg ville sagt det til henne. Eller kanskje indirekte, som en nedenfor nevner, ved å komme med en kommentar om det til ham når hun er tilstede! Jeg ville selv ønsket å få vite slikt, helt klart. Og jeg hadde trodd på det også, ja helt klart. Vi kvinner må vise mye mer kvinnesolidaritet i slike tilfeller, og slutte å tie om ting bak ryggen på hverandre. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Om jeg hadde vært det bedratte dama, ville jeg blitt lyn forbanna på deg om jeg i ettertid fikk greie på at du visste - men tidde! Jeg snakket med en venninne om hennes utro samboer for flere år siden. Vi inngikk en avtale om akkurat dette før vi fant våre respektive, og det ble altså jeg som måtte fortelle henne hva jeg visste. Å si at hun ble umiddelbart glad der og da er vel å dra'n litt langt, men i ettertid har hun takket meg. Jeg synes det var ekkelt at alle andre visste, bare ikke hun. Ta en prat med damen, det er mitt råd. Si gjerne at du gjør det fordi du selv ville ha visst dersom det var din kjærest som oppførte seg slik - det forklarer i grunnen hvorfor du gjør det du gjør. 0 Siter
Gjest photo Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Prøv å ta et bilde i det skjulte. Si sannheten og vis henne bildet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det som er så rart, er at denne jenta er knallfin, fotomodell pen er hun, men etter de damene han sjekker opp ellers, er hun kanskje for gammel. Han liker dem ned i 14-15 års alderen tydeligvis... Hvor gammel er han da? Som går etter jenter som knapt er kjønnsmodne? Får han dem i seng så gjør han jo noe ulovlig... 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ja, han er overhodet ikke noen playboy når vi er sammen alle 4. Men det rare er at han legger ikke skjul på det når jeg og mannen min er sammen med ham heller.. Så han stoler vel på at jeg er kompis og ikke sier noe? Synes det er rart. Hva med å si til ham at dersom du ser han gjør det en eneste gang til så kommer du til å si det til henne? 0 Siter
Gjest ville jeg gjort Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ja, han er overhodet ikke noen playboy når vi er sammen alle 4. Men det rare er at han legger ikke skjul på det når jeg og mannen min er sammen med ham heller.. Så han stoler vel på at jeg er kompis og ikke sier noe? Synes det er rart. Ja, enig med Lillemus der.. Be han si det til henne selv, hvis ikke gjør du det. Da har han muligheten, og du får gitt han en sjanse før du selv må si det.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.