Gjest den ekte noor Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Nå har de bygget utenfor her siden kl 7 i morrest, jeg begynner å bli grundig lei... Ser ikke ut som om de har tenkt å gi seg med det første heller, og de har drevet på i et par dager nå (-søndag). Er det ikke grenser for hvor mange timer om dagen de har lov til å bråke? Dette er en offentlig utbygger, og de driver å bygger en undergang inn til en parkeringskjeller... Det er gravemaskiner, lastebiler og alskens uhyrer der ute nå Nytter ikke å være hjemme. Guuuud, hvor jeg gleder meg til å flytte fra denne gata!!! I morgen rømmer jeg iallefall byen og setter meg på ei strand om været holder*s* 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Problemet med bygging som innvolverer veier etc. er jo at det _må_ gjøres i helger, om nettene etc. Kjipt, men sant. "......................................" 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Problemet med bygging som innvolverer veier etc. er jo at det _må_ gjøres i helger, om nettene etc. Kjipt, men sant. "......................................" Ja, jeg har skjønt det etter å ha bodd her i 18 mnd, det er aberet ved å bo ved byens innfartsvei. Blir godt å flytte på landet og høre fuglekvitter i stedet:) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ja, jeg har skjønt det etter å ha bodd her i 18 mnd, det er aberet ved å bo ved byens innfartsvei. Blir godt å flytte på landet og høre fuglekvitter i stedet:) "Blir godt å flytte på landet og høre fuglekvitter i stedet:)" Ja, det er ihvertfall bedre å våkne til enn bulldosere og kraner :-) "......................................" 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 "Blir godt å flytte på landet og høre fuglekvitter i stedet:)" Ja, det er ihvertfall bedre å våkne til enn bulldosere og kraner :-) "......................................" Spesielt når man er fyllesjuk som vi var på lørdag*s* 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 "Blir godt å flytte på landet og høre fuglekvitter i stedet:)" Ja, det er ihvertfall bedre å våkne til enn bulldosere og kraner :-) "......................................" Nå tok de jaggu vannet og:( Grrr... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.