Gå til innhold

Byggestøy

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

Nå har de bygget utenfor her siden kl 7 i morrest, jeg begynner å bli grundig lei... Ser ikke ut som om de har tenkt å gi seg med det første heller, og de har drevet på i et par dager nå (-søndag). Er det ikke grenser for hvor mange timer om dagen de har lov til å bråke? Dette er en offentlig utbygger, og de driver å bygger en undergang inn til en parkeringskjeller...

Det er gravemaskiner, lastebiler og alskens uhyrer der ute nå:( Nytter ikke å være hjemme.

Guuuud, hvor jeg gleder meg til å flytte fra denne gata!!! :) I morgen rømmer jeg iallefall byen og setter meg på ei strand om været holder*s*

Skrevet

Problemet med bygging som innvolverer veier etc. er jo at det _må_ gjøres i helger, om nettene etc. Kjipt, men sant.

"......................................"

Gjest den ekte noor
Skrevet

Problemet med bygging som innvolverer veier etc. er jo at det _må_ gjøres i helger, om nettene etc. Kjipt, men sant.

Ja, jeg har skjønt det etter å ha bodd her i 18 mnd, det er aberet ved å bo ved byens innfartsvei.

Blir godt å flytte på landet og høre fuglekvitter i stedet:)

Skrevet

Ja, jeg har skjønt det etter å ha bodd her i 18 mnd, det er aberet ved å bo ved byens innfartsvei.

Blir godt å flytte på landet og høre fuglekvitter i stedet:)

"Blir godt å flytte på landet og høre fuglekvitter i stedet:)"

Ja, det er ihvertfall bedre å våkne til enn bulldosere og kraner :-)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Spesielt når man er fyllesjuk som vi var på lørdag*s*

Gjest den ekte noor
Skrevet

Nå tok de jaggu vannet og:( Grrr...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...