Gjest snøball Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Noen som har prøvd Eurofoto på nettet? Er bildene bra? Skal nemlig fremkalle digital bildene mine, men vet ikke hvor. Er det billigere på nettet enn i vanlig butikk? Har fremkalt tidligere, hos Fotoknutsen, men er ikke helt fornøyd med bildene. Kodak har veldig god kvalitet, men går det an å bestille bilder fra nettet hos de? Finnes de i stavanger? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 http://www.gjerrigknark.com/index.php?valg=side&kategori=87&side=1&antall=16&sortering=Add_Date kanskje dette kan være noe?! ikke helt svar på spørsmålet ditt, men surfet innom siden her før i dag og kom på det når du spurte nå 0 Siter
Speak Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har prøvd Eurofoto. Kjempefornøyd. Har prøvd de flere ganger. De er raske (Sendte inn CD på fredag og fikk bildene på torsdag), god kvalitet og relativt rimelig. (1,75 pr. bilde betalte jeg + porto som var ganske høy. Tror det var 69 kroner for 150 bilder) 0 Siter
nyca Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg testet ut litt for 14 dager siden, og tror nok jeg neste gabg vil benytte meg av Extra Film. Jeg overførte bildene på nett onsdag kveld, og hadde de i postekassen lørdag morgen.. Bestilte også noen fra fotolabo-samme dag og de kom etter 11 dager. Prisen pr bilde var lik, men det var variasjon i porto og slikt, så extrafilm ble da også rimligst.. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.