Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter vi, to voksne og fire barn (7 år, 6 år, 4 1/2 år og 8 mnd).

Vi hadde egentlig tenkt oss til Danmark, men ferjene er stufulle - og det er bare de dyre bilpakkene igjen...

Så, da sitter vi plutselig uten noen planer og derfor lurer jeg på om noen har noen tips.

Vi bor på Sørlandet og har ikke lyst å kjøre uendelig langt. Ferien kan gjerne inneholde en fornøyelsespark (ikke Krsand dyrepark, der har vi vært x antall ganger).

Dessuten bør det ikke være altfor dyrt, sånn titusen-vis mener jeg.

Skrevet

Blir kanskje litt i lengste laget å kjøre, men jeg synes Skara Sommarland er kjempeflott. Spesielt for barn opp til ca. 12 år.

De har karuseller, vannland, motorsport + masse småting.

Det er ca. 2-3 timers kjøring fra Svinesund. (Først mot Uddevalla, så innover i landet mot Skara.) Tror internettadressen dit er Sommarland.se

Gjest sussilei
Skrevet

Blir kanskje litt i lengste laget å kjøre, men jeg synes Skara Sommarland er kjempeflott. Spesielt for barn opp til ca. 12 år.

Det er ca. 2-3 timers kjøring fra Svinesund. (Først mot Uddevalla, så innover i landet mot Skara.) Tror internettadressen dit er Sommarland.se

Og kombiner gjerne Skara med Astrid Lindgrens verden, er vel ca 3 timer videre fra Skara, tenker jeg. Veldig fint!!!

Skrevet

Takk for tips!!

Gubben ble ivrig da han så motorland :)

Skrevet

FINT DER! .)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...