Gå til innhold

Oppkjøring og mangler skjema for teknisk kontroll av bil

Anbefalte innlegg

Gjest Snart lappen?
Skrevet

Jeg har lånt det bort, og det har forsvunnet... Så har dere noen stikkord for hva jeg må kunne om bilen? Haster.. takk for svar!

Skrevet

Å søren, har lett rundt etter den lappen - vet akkurat hva du skulle hatt!

Men dessverre, jeg finner den ikke.

Lykke til, håper det går riktig bra!

Gjest Snart lappen?
Skrevet

Å søren, har lett rundt etter den lappen - vet akkurat hva du skulle hatt!

Men dessverre, jeg finner den ikke.

Lykke til, håper det går riktig bra!

Takk! Jeg gruer meg noe så sinnsykt.... Dumt med den lappen, men jeg husker noe av sjekklisten. Men ikke alle punktene.

Skrevet

Takk! Jeg gruer meg noe så sinnsykt.... Dumt med den lappen, men jeg husker noe av sjekklisten. Men ikke alle punktene.

Når får du oppkjøring?

Jeg har kjøretimer i morra, da kan jeg godt ta å spørre etter den lappen, hvis det holder innen i morra ettermiddag?

Gjest snart lappen?
Skrevet

Når får du oppkjøring?

Jeg har kjøretimer i morra, da kan jeg godt ta å spørre etter den lappen, hvis det holder innen i morra ettermiddag?

Trengs ikke, for jeg fikk lappen i formiddag!:) Men takk for svar, og lykke til med kjøringen.

Skrevet

Trengs ikke, for jeg fikk lappen i formiddag!:) Men takk for svar, og lykke til med kjøringen.

Gratulerer, din heldiggriiiiiiiis!

Kjør pent, da.

Gjest snart lappen?
Skrevet

Gratulerer, din heldiggriiiiiiiis!

Kjør pent, da.

Takk, og det skal jeg nok gjøre!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...