Gå til innhold

Edderkopp igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest fine dyr
Skrevet

Edderkopper er da ikke fæle? De som finnes her i landet er jo ikke farlige. Synes de er spennende dyr, og så lager de så flott spindelvev!

Gjest Hildegard B.
Skrevet

*ler så jeg rister*

Nnnnnnnnnnnghghhhhhnnnnnnnnnnnhhhhhhhhhh...*latterpint*

Gudhjelpesogbevares for en tråd....

=0D

kakki1365380609
Skrevet

Du har min dypeste medfølelse.

I går kveld tuslet jeg som vanlig på toalettet for å gjøre det uunværlige etter tre liter vann. Akkurat i det jeg skulle til å tisse ser jeg en helvetes møll stå på vasken og kikke morskt på meg, mens den kvesser klørne og hveser stygt. Fort som faen var jeg ute i stua på et blunk, med rumpa langt utenfor buksa. Får kjeft fordi jeg bråker, og i en hysterisk nervøs latterkrampe får jeg sagt at det er et dyr på badet. Tøffingen min tar fluesmekkeren og går, hører han dasker løs der inne. Kommer ut igjen, jeg spør om den er død, og får til svar: "Jada, men er ikke sikker på hvor den landa". (jada, litt for mye klesvask på gulvet) Vel, jeg måtte tisse, så jeg gjør det, og når jeg vasker hendene så ser jeg den på gulvet, ligger på ryggen og spreller rundt. Flyr inn i stua igjen til tøffingen min, og får streng beskjed om at jeg klarer å ordne opp i det selv. Tar fluesmekkeren, får lirka den under den bzzz-ende skumle hårete møllen, hiver den i do og trekker ned. Men vet du hva, etter nedspyling ligger den fortsatt i dass og spreller!!!! Jeg grøsser på ryggen nok en gang, hiver over litt papir, litt vann, enda litt papir, og skyller ned enda en gang. Da forsvant den. Håper virkelig ikke den er personlig fornærma på meg, for da er det vel en grusom hevn ivente. Tror forresten jeg så broren hans her i stad, men den fikk jeg daska bort ganske kjapt.

Fysjom!!!!

Jeg hadde min tids værste do-opplevelse på Gran Canaria...der satt jeg på do og ante fred og ingen fare da jeg plutselig ser to følehorn komme opp av badekaret...med skrekk ser jeg en megakakerlakk komme kravlende og jeg stupte ut i stuen med buksen rundt anklene og skrek på husets mann!!!1 Senere en dag satt vi på balkongen og spiste middag da en flue....trodde jeg....krøp oppover leggen min....ikke flue nei, men nok en ekkel langbeing krafsende kakerlakk var på vei opp under skjørtet mitt!!!! Da ble det krigsdans og skikkelig skrubbing av legg i vasken. Forbaskade småkryp.

Godt å høre at det ikke bare er meg :o)

Skrevet

Fysjom!!!!

Jeg hadde min tids værste do-opplevelse på Gran Canaria...der satt jeg på do og ante fred og ingen fare da jeg plutselig ser to følehorn komme opp av badekaret...med skrekk ser jeg en megakakerlakk komme kravlende og jeg stupte ut i stuen med buksen rundt anklene og skrek på husets mann!!!1 Senere en dag satt vi på balkongen og spiste middag da en flue....trodde jeg....krøp oppover leggen min....ikke flue nei, men nok en ekkel langbeing krafsende kakerlakk var på vei opp under skjørtet mitt!!!! Da ble det krigsdans og skikkelig skrubbing av legg i vasken. Forbaskade småkryp.

Godt å høre at det ikke bare er meg :o)

Ææææææææææææææ!!!!!!!!

Island er og blir mitt favorittferiested.

Skrevet

*Hyperventilerer* Med mindre det er flere arter som ligner fælt på hverandre så var det en sånn jeg kverka her inne i går kveld. *Grøss*

Når du ser den i forhold til en voksen hånd, så er det ganske "store saker"....

Og så sier man at størrelsen ikke betyr noe...??

he-he...

Gjest hardangerbestikk
Skrevet

he-he...

Nok et bevis på at større ikke er bedre ja.

Skrevet

Nok et bevis på at større ikke er bedre ja.

he-he....

Godt svar:-)

Skrevet

he-he...

Når det gjelder edderkopper er "jo mindre jo bedre"!

Skrevet

Når det gjelder edderkopper er "jo mindre jo bedre"!

hehe, lillesøstra mi er livredd de bittesmå røde edderkoppene også. De er jo ikke større enn et knappenålshode.

Skrevet

hehe, lillesøstra mi er livredd de bittesmå røde edderkoppene også. De er jo ikke større enn et knappenålshode.

Næh. De bare skviser jeg med tommelfingeren! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...