Gå til innhold

Hvor mange nick har dere brukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som skulle gå og legge meg nå - dette ble jo morsomt! *Gjeeeesp*

Jeg skal legge meg - for i morgen skal jeg på jentedag; først hjem til ei som driver eget reklamebyrå og jobbe -så skal hun og jeg til Oslo - og så skal vi drikke vin og lage mat - - eldstedatra mi får komm eog hente meg på natta engang. *gleder seg*

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

20

• Lillemus

15

• Sofline

7

• laguna1365380434

7

laguna1365380434
Skrevet

Jaggu! :;) Men det er jo det samme - på en måte, og det var ikke lenge - og helt åpent! :)

Jeg har god husk når jeg vil,sant? ;-)

Skrevet

Jeg har spurt om ting hvor jeg ikke vil ha "problemet" knyttet til Skorpionfisken. (Litt sånne flaue ting).

Men det er litt kinkig å gjøre det, for det har også hent at jeg har startet en tråd anonymt og så ikke vært helt med etterpå og "outet" meg selv ved å svare videre på tråden med mitt vanlige nick.

ja, det er så flaut så jeg skriver aldri om pulings mer :)

Skrevet

Jeg har god husk når jeg vil,sant? ;-)

Du har det - enda jeg trodde du kom nå i år.....så du må jo ha hett noe annet før da? - - *gammel og rørete*

skorpionfisken
Skrevet

Det er hundre år siden - 2 ganger eller noe sånn - sikkert noen andre også som har brukt det.

Jammen jeg var jo her for hundre år siden med et annet nick jeg også. Helt i starten av DOL brukte jeg Kinamor.

Så var jeg borte noen år. Husker ikke hvorfor jeg forsvant, men på den andre siden skjønner jeg ikke hvordan jeg havnet her igjen heller.

Skrevet

I begynnelsen brukte jeg litt forskjellige nick, men falt til ro med nicket Ugga Bugga.

Iblant har jeg brukt andre nick, når det har vrt spørsmål om sykdom, pinlige ting eller ting som ville gjøre meg for lett identifiserbar for folk som kjenner meg i det virkelige liv.

Men i 99,9% av tilfellene har jeg signert med Ugga Bugga. Det er liksom "meg" på nett.

Skrevet

Jammen jeg var jo her for hundre år siden med et annet nick jeg også. Helt i starten av DOL brukte jeg Kinamor.

Så var jeg borte noen år. Husker ikke hvorfor jeg forsvant, men på den andre siden skjønner jeg ikke hvordan jeg havnet her igjen heller.

*knegg*

laguna1365380434
Skrevet

Du har det - enda jeg trodde du kom nå i år.....så du må jo ha hett noe annet før da? - - *gammel og rørete*

Nope! Begynte å skrive her for noen år siden..het laguna da også, men så var jeg vel ikke her i det hele tatt sånn ca ett år.

:-)

Så hyggelig å bli husket&verdsatt da..;-)

*snurt*

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Jeg har også lurt på hvorfor mange er opptatt av innholdet i bleer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har bare brukt dette nicket. Jeg vet det ryktes om at jeg også tidligere har brukt nicket SierDuDet, noe som naturligvis ikke henger på greip. Jeg er langt mer jordnær enn denne seksuelle avvikeren som tilfeldigvis deler mine initialer.

Skrevet

Nope! Begynte å skrive her for noen år siden..het laguna da også, men så var jeg vel ikke her i det hele tatt sånn ca ett år.

:-)

Så hyggelig å bli husket&verdsatt da..;-)

*snurt*

*lol* _ du må bare unnskylde meg altså - for jeg var syk i 2 år med stoffskiftetull og tøys og jeg husket ikke navnet på barna mine engang. Ble nervøs da jeg ikke fant ut hvordan jeg skulel få varene ut av bilen - så det hadde vært storveis om jeg hadde husket deg oppi alt sånt :)

Skrevet

hæ?

laguna1365380434
Skrevet

*lol* _ du må bare unnskylde meg altså - for jeg var syk i 2 år med stoffskiftetull og tøys og jeg husket ikke navnet på barna mine engang. Ble nervøs da jeg ikke fant ut hvordan jeg skulel få varene ut av bilen - så det hadde vært storveis om jeg hadde husket deg oppi alt sånt :)

Sant nok! :-) Fint det gikk seg til da!

Du er tilgitt;-)

Skrevet

Sant nok! :-) Fint det gikk seg til da!

Du er tilgitt;-)

Takk! :-) *det skal jeg jaggu bruke mer - for alt det er verdt* LOL

Skrevet

Det var jo det jeg skrev at jeg hadde hatt et annet fast nick til leeeenge......

var det da jeg tråkka salaten, kom intetanende tilbake til dol og spurte om det var flisa? skulle jeg ikke gjort nei! *flau*

laguna1365380434
Skrevet

Takk! :-) *det skal jeg jaggu bruke mer - for alt det er verdt* LOL

*lol* :-)

Skrevet

?????

Skrevet

Det vet jeg ærlig talt ikke, men det har kun vært for å spørre om personlige ting eller hvis jeg skriver innlegg med opplysninger jeg ikke vil "avsløre". :)

Skrevet

var det da jeg tråkka salaten, kom intetanende tilbake til dol og spurte om det var flisa? skulle jeg ikke gjort nei! *flau*

Det går sikkert bra - jeg bare gjemte meg litt for en overivrig gjeng med 11 - 12-åringer i klassen til den melolomste datteren som skrøt av sin mor "flisa" da de fikk internett i klassen :-)

Gjest Ramina
Skrevet

Når jeg begynte her så hadde jeg et nick...når jeg ble værende her fikk jeg et "bedre" nick.

Så forsvant jeg...og når jeg kom tilbake var det med tre nick.

Det var fordi jeg ikke ville ha en "personlighet" her inne...og brukte tre nick etter hva jeg skrev om.

Etter hvert har jeg bruk dette nicket mer og mer.

Om jeg har noe "spesiellt" å skrive om som jeg ikke vil "blande" inn i nicket så bruker jeg et tilfeldig et.

Så i bunn og grunn har jeg hatt og kan ha flere nick.

Dog bruker jeg kun et nick pr. tråd, og det faste kjente om jeg virkelig skal si meninga mi :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...