flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det vet jeg ærlig talt ikke, men det har kun vært for å spørre om personlige ting eller hvis jeg skriver innlegg med opplysninger jeg ikke vil "avsløre". Den gang du spurte om det SKULLE være klumper i sausen? :-) - ja da hadde jeg også gjemt meg under et anonymt nick - hehe 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Når jeg begynte her så hadde jeg et nick...når jeg ble værende her fikk jeg et "bedre" nick. Så forsvant jeg...og når jeg kom tilbake var det med tre nick. Det var fordi jeg ikke ville ha en "personlighet" her inne...og brukte tre nick etter hva jeg skrev om. Etter hvert har jeg bruk dette nicket mer og mer. Om jeg har noe "spesiellt" å skrive om som jeg ikke vil "blande" inn i nicket så bruker jeg et tilfeldig et. Så i bunn og grunn har jeg hatt og kan ha flere nick. Dog bruker jeg kun et nick pr. tråd, og det faste kjente om jeg virkelig skal si meninga mi Det rare er at jeg tror jeg liker deg veldig godt - kan det stemme? har jeg sagt det før til deg? :-) 0 Siter
sheba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det går sikkert bra - jeg bare gjemte meg litt for en overivrig gjeng med 11 - 12-åringer i klassen til den melolomste datteren som skrøt av sin mor "flisa" da de fikk internett i klassen :-) ja du snakket noe om "unga" hehe godt jeg er tilgitt, har lært den leksa:-) du får kose deg i morgen da, hørtes ganske koselig ut.. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Tidligere brukte jeg nicket Wita. Jeg finner noen ganger på noe annet nick, hvis jeg vil lufte litt sensitive problemstillinger. F.eks hver gang mannen min har PMS. Ellers har jeg vært feig noen ganger,og ikke brukt mitt vanlige nick, men det er skjelden altså,og ofte røper jeg meg til slutt ut i tråden fordi jeg er så vant til å automatisk trykke på send.(hi hi) Så det funker dårlig. Nei, det beste er å vise sitt sanne jeg,enten man er i det slemme eller snille hjørnet. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har bare brukt dette nicket. Jeg vet det ryktes om at jeg også tidligere har brukt nicket SierDuDet, noe som naturligvis ikke henger på greip. Jeg er langt mer jordnær enn denne seksuelle avvikeren som tilfeldigvis deler mine initialer. Og som er fra samme sted og har samme alder... :-) 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Og som er fra samme sted og har samme alder... :-) Nei ikke samme sted vel= 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Tidligere brukte jeg nicket Wita. Jeg finner noen ganger på noe annet nick, hvis jeg vil lufte litt sensitive problemstillinger. F.eks hver gang mannen min har PMS. Ellers har jeg vært feig noen ganger,og ikke brukt mitt vanlige nick, men det er skjelden altså,og ofte røper jeg meg til slutt ut i tråden fordi jeg er så vant til å automatisk trykke på send.(hi hi) Så det funker dårlig. Nei, det beste er å vise sitt sanne jeg,enten man er i det slemme eller snille hjørnet. Hehe.. jeg har det som deg, hvis jeg bruker et annet nick pleier jeg å oute meg selv.. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Nei ikke samme sted vel= Er han ikke fra Asker eller der i området? 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har også lurt på hvorfor mange er opptatt av innholdet i bleer. hva skjedde nå? leave it 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Er han ikke fra Asker eller der i området? ånei - - Shitten er fra Odalen han ! .) 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 ånei - - Shitten er fra Odalen han ! .) Ok, var bombesikker på at han bodde i Asker jeg... 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ok, var bombesikker på at han bodde i Asker jeg... *huff* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har bare brukt dette nicket. Jeg vet det ryktes om at jeg også tidligere har brukt nicket SierDuDet, noe som naturligvis ikke henger på greip. Jeg er langt mer jordnær enn denne seksuelle avvikeren som tilfeldigvis deler mine initialer. Det ryktes at jeg bor i Asker fordi jeg følger med Askers hockeylag, men grunnen til at jeg holder med Frisk Tigers og ikke Odalen Pikes, er rett og slett at gutta i Odalen ikke holder mål. Det hender også at jeg tar en sushi ute i Asker, men også det er fordi Sushien, i motsetning til gjeddekakene, her i bygda ikke holder mål. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Og som er fra samme sted og har samme alder... :-) Det ryktes at jeg bor i Asker fordi jeg følger med Askers hockeylag, men grunnen til at jeg holder med Frisk Tigers og ikke Odalen Pikes, er rett og slett at gutta i Odalen ikke holder mål. Det hender også at jeg tar en sushi ute i Asker, men også det er fordi Sushien, i motsetning til gjeddekakene, her i bygda ikke holder mål. 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Dette er vel det tredje faste tror jeg... Også hender det jo innimellom (som de fleste andre) at jeg er litt flau og tar et annet for anledningen. Men, outer meg selv. 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har bare brukt dette nicket. Jeg vet det ryktes om at jeg også tidligere har brukt nicket SierDuDet, noe som naturligvis ikke henger på greip. Jeg er langt mer jordnær enn denne seksuelle avvikeren som tilfeldigvis deler mine initialer. *gjesp* Den begynner å bli litt gammel og dårlig nå vel. 0 Siter
Freya Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Den gang du spurte om det SKULLE være klumper i sausen? :-) - ja da hadde jeg også gjemt meg under et anonymt nick - hehe Hihi, har jeg spurt om det? Høres ut som noe jeg kunne ha spurt om, jeg er lite husmoraktig av meg. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det ryktes at jeg bor i Asker fordi jeg følger med Askers hockeylag, men grunnen til at jeg holder med Frisk Tigers og ikke Odalen Pikes, er rett og slett at gutta i Odalen ikke holder mål. Det hender også at jeg tar en sushi ute i Asker, men også det er fordi Sushien, i motsetning til gjeddekakene, her i bygda ikke holder mål. Så er det nok der jeg har fått Asker fra... :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Så er det nok der jeg har fått Asker fra... :-) Dessuten gikk det perverse rykter om at jeg holdt den gamle SDD fanget i en kjeller i Asker, men det ble henlagt på grunn av manglende bevis. Det er i hvert fall forståelig at du har hørt bygda Asker nevnt rundt meg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 *gjesp* Den begynner å bli litt gammel og dårlig nå vel. Ikke så lenge noen går på'n. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.