Gå til innhold

Hvor mange nick har dere brukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så lenge noen går på'n.

Det er forsåvidt sant.

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

20

• Lillemus

15

• Sofline

7

• laguna1365380434

7

Skrevet

Dessuten gikk det perverse rykter om at jeg holdt den gamle SDD fanget i en kjeller i Asker, men det ble henlagt på grunn av manglende bevis.

Det er i hvert fall forståelig at du har hørt bygda Asker nevnt rundt meg.

Hehe... :-)

Skrevet

I begynnelsen brukte jeg litt forskjellige nick, men falt til ro med nicket Ugga Bugga.

Iblant har jeg brukt andre nick, når det har vrt spørsmål om sykdom, pinlige ting eller ting som ville gjøre meg for lett identifiserbar for folk som kjenner meg i det virkelige liv.

Men i 99,9% av tilfellene har jeg signert med Ugga Bugga. Det er liksom "meg" på nett.

Nøyaktig det samme gjør jeg. Eller - ikke nøyaktig. Jeg undertegner ikke med Ugga Bugga.

thinkerbell
Skrevet

jeg bruker thinkerbell som fast nick. Men av og til så er det et par gyselig flaue spørsmål/ vanskelige temaer/ eller innlegg som jeg trenger å være helt ukjennelig i -og da dukker jeg ned bak store solbriller og blir komplett usynlig. ..da velger jeg helt anonyme nick. (Som regel, siden jeg er smått vimsete..går det jo ikke mange minuttene før jeg har trampet i klaveret og outa meg selv både godt og grundig, men shit au.).

thinkerbell
Skrevet

jeg bruker thinkerbell som fast nick. Men av og til så er det et par gyselig flaue spørsmål/ vanskelige temaer/ eller innlegg som jeg trenger å være helt ukjennelig i -og da dukker jeg ned bak store solbriller og blir komplett usynlig. ..da velger jeg helt anonyme nick. (Som regel, siden jeg er smått vimsete..går det jo ikke mange minuttene før jeg har trampet i klaveret og outa meg selv både godt og grundig, men shit au.).

dytt inn et par punktum der det savnes i innlegget mitt..

*kremt*

Skrevet

Jeg startet med å bruke Kermit, det var rett etter at DOL åpnet. Hadde det lenge inntil jeg en dag ikke fikk logget inn med det, noe hadde skjedd og en annen hadde greid å reservere Kermit. Siden har jeg brukt Osiris. Har kun brukt et annet nick enn disse to eneste gang så vidt jeg kan huske, og da var det veldig personlig.

Syns det er greit å forholde seg til en identitet jeg.

Skrevet

I begynnelsen brukte jeg to faste nick, det ene var reservert for teite, uvitende spørsmål. Men siden det ene ikke var reservert var det noen som rappet det og siden har jeg brukt bare Dorthe.

Men jeg har jo også brukt anonyme nick ved sensitive spørsmål da ;o)

Skrevet

Ikke så lenge noen går på'n.

Ingen går på den lenger :o)

Vet du forresten hvem som leder gjeddekonkurransen i storfisker'n?

Skrevet

Nei hadde det i alle fall et års tid :) men ett år på DOl er kanskje ikek så mye? hehe

Det kan umulig ha vært så lenge. Da går jammen meg et dolår fort :o(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ingen går på den lenger :o)

Vet du forresten hvem som leder gjeddekonkurransen i storfisker'n?

Babette går på den ennå. :P

Skrevet

Har hendt at jeg har benyttet annet nick om jeg har tatt opp særdeles ømtålige og personlige temaer - og har da også gått over til å benytte en helt annen måte å formulere meg på enn den jeg vanligvis bruker.

DOL er et fint sted å få vite om saker og ting - men har ikke lyst til å blottlegge meg selv 110% på et sted som dette.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har vært flyfly hele tida. Men brukte et midlertidig nick på graviditetsforumet før jeg ville "ut av skapet" da jeg gikk med Snorkfrøken. Elelrs har jeg vel som alle andre brukt noe anonymt dersom jeg har lurt på noe veldig personlig.

Gjest Ramina
Skrevet

Det rare er at jeg tror jeg liker deg veldig godt - kan det stemme? har jeg sagt det før til deg? :-)

Tusen takk flisa.

Jepp, jeg tror nok du kan ha sakt noe slikt før ;)

Kjører nok en ganske grei stil tross flere nick jeg tror jeg...driver iallefall ikke å kaster skitt til folk unødvendig.

Vil jeg kalle noen noe dritt så gjør jeg det under fast nick.

De andre nickene brukes - ble brukt - kun til vanlige spørsmål, data, foreldre småbarn ol.

Takk like så foresten...du er et av de nickene jeg har "et godt øye til" også.

:)

Skrevet

Jammen jeg var jo her for hundre år siden med et annet nick jeg også. Helt i starten av DOL brukte jeg Kinamor.

Så var jeg borte noen år. Husker ikke hvorfor jeg forsvant, men på den andre siden skjønner jeg ikke hvordan jeg havnet her igjen heller.

Kinamor husker jeg! :o)

skorpionfisken
Skrevet

Kinamor husker jeg! :o)

:-)

Husker deg også fra den tida. Det var mye styr med gutten din som var så syk i starten.

Skrevet

Jeg har hatt ett tidligere nick som jeg brukte da jeg begynte her, men det er så lenge siden at jeg ikke husker det engang. Og så har jeg vært anonym et par ganger, men det går alltid dårlig, for jeg klarer ALDRI å huske å skifte nick når jeg svarer på svarene jeg får ;)

Skrevet

:-)

Husker deg også fra den tida. Det var mye styr med gutten din som var så syk i starten.

Jepp - de eneste bekymringene han gir meg nå er at han er så tik de grader full av prebubertetshormoner... *Sukk*

Gjest anonymitet vel
Skrevet

Har hendt at jeg har benyttet annet nick om jeg har tatt opp særdeles ømtålige og personlige temaer - og har da også gått over til å benytte en helt annen måte å formulere meg på enn den jeg vanligvis bruker.

DOL er et fint sted å få vite om saker og ting - men har ikke lyst til å blottlegge meg selv 110% på et sted som dette.

Hvilken rolle spiller det? Du er uansett anonym? Eller?

Skrevet

Jeg har bare brukt dette nicket. Jeg vet det ryktes om at jeg også tidligere har brukt nicket SierDuDet, noe som naturligvis ikke henger på greip. Jeg er langt mer jordnær enn denne seksuelle avvikeren som tilfeldigvis deler mine initialer.

he-he...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...