Gå til innhold

Hvor mange nick har dere brukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken rolle spiller det? Du er uansett anonym? Eller?

Ikke sikkert Hawkwind har lyst til at alle vi er inne som kjenner ham som Hawkwind skal vite at han er bekymret for størrelsen på kølla eller om det er vanlig ikke å ha hår nedentil når man har rundet 30, f.eks.? ;o)

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

20

• Lillemus

15

• Sofline

7

• laguna1365380434

7

Skrevet

Jeg har bare brukt dette nicket. Jeg vet det ryktes om at jeg også tidligere har brukt nicket SierDuDet, noe som naturligvis ikke henger på greip. Jeg er langt mer jordnær enn denne seksuelle avvikeren som tilfeldigvis deler mine initialer.

:-o Er det virkelig noen som har insinuert at du og SierDuDet kan være samme person?! *Sjokkert*

Gjest anonymitet vel
Skrevet

Ikke sikkert Hawkwind har lyst til at alle vi er inne som kjenner ham som Hawkwind skal vite at han er bekymret for størrelsen på kølla eller om det er vanlig ikke å ha hår nedentil når man har rundet 30, f.eks.? ;o)

Hvilken rolle spiller det?

Gjest hvis du følger litt med så.......
Skrevet

Hvilken rolle spiller det? Du er uansett anonym? Eller?

Noen her inne har gjennom tidene kommet med mange personlige opplysninger, så hvis jeg var i det området som personen sier han bor i så skulle jeg kunne ha funnet ut hvem det var.

Derfor er det lurt å ikke fortelle for mye om seg selv på bare et nick.

Gjest anonymitet vel
Skrevet

Noen her inne har gjennom tidene kommet med mange personlige opplysninger, så hvis jeg var i det området som personen sier han bor i så skulle jeg kunne ha funnet ut hvem det var.

Ja, men går folk flest ut fra at det er psykopater her inne som jobber for å finne ut hvem folk er da?

Skrevet

Hvilken rolle spiller det?

Det er ganske mange herfra som har truffet hverandre og vet hvem hverandre er.

Jeg har fått spørsmål fra en bekjent doler: "hvordan klarte du å få sæd i øyet!", noe jeg naturligvis ikke bryr meg om at hun vet, men om det hadde vært noe helt annet jeg hadde skrevet om, så hadde hun jo visst det og.

Gjest anonymitet vel
Skrevet

Det er ganske mange herfra som har truffet hverandre og vet hvem hverandre er.

Jeg har fått spørsmål fra en bekjent doler: "hvordan klarte du å få sæd i øyet!", noe jeg naturligvis ikke bryr meg om at hun vet, men om det hadde vært noe helt annet jeg hadde skrevet om, så hadde hun jo visst det og.

Men da er en jo skyld i det selv, hva er vitsen med å drive å bli kjent sånt her inne da, det er jo et doktor forum, ikke en bli kjent plass.

Skrevet

Men da er en jo skyld i det selv, hva er vitsen med å drive å bli kjent sånt her inne da, det er jo et doktor forum, ikke en bli kjent plass.

Neida, her er vi for å ha det gøy og bli kjent, mens f.eks allmenmedisin eller gynekologi-forum er for anonyme medisinske spørsmål.

Gjest hvis du følger litt med så.....
Skrevet

Ja, men går folk flest ut fra at det er psykopater her inne som jobber for å finne ut hvem folk er da?

Det er naivt å tro at det ikke finnes noen av dem.

Gjest anonymitet vel
Skrevet

Det er naivt å tro at det ikke finnes noen av dem.

Jammen da er det vel DE som har det største problemet igrunn.

Skrevet

I begynnelsen hadde jeg et annet nick, men jeg husker ikke hva det var. Innimellom har jeg brukt andre nick hvis jeg skal spørre om "flaue" ting.

Skrevet

jeg har dette som fast nick, og noen anonyme, fordet jeg nå har kjentfolk her inne også. Ikke alltid like kjekt at søsken får vite alt en lurer på...(",):.

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Jeg bruker i 99% av innleggene mitt vanlige nick.

Skrevet

Jepp, jeg var fæl en periode, men de siste par årene (?) har jeg blitt mye mer forsiktig. :o)

Skrevet

Tidligere brukte jeg nicket Wita.

Jeg finner noen ganger på noe annet nick, hvis jeg vil lufte litt sensitive problemstillinger. F.eks hver gang mannen min har PMS.

Ellers har jeg vært feig noen ganger,og ikke brukt mitt vanlige nick, men det er skjelden altså,og ofte røper jeg meg til slutt ut i tråden fordi jeg er så vant til å automatisk trykke på send.(hi hi)

Så det funker dårlig. Nei, det beste er å vise sitt sanne jeg,enten man er i det slemme eller snille hjørnet.

Hehe, merkelig, mannen min har også PMS! ;-)

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Å jeg som trodde det kun var kjærringer som plaget andre med slikt? ;-)

Gjest Pausefiskebolla
Skrevet

Unnskyldninger for å være lat, sur og urimelig smitter.

Skrevet

Jeg har tre registrerte nick, fordi jeg etterhvert kjenner såpass mange her og vil ikke nødvendigvis at alle skal vite alt om meg ;-)

Bruker carma 98% av tiden. Hadde et eget nick som jeg brukte på forum for ufrivillig barnløshet, men nå bruker bare carma der også (i den grad jeg skriver der - bruker FUB sitt forum i stedet, så...). Det tredje nicket bruker jeg veldig sjelden og kun i sensitive innlegg.

Skrevet

Å jeg som trodde det kun var kjærringer som plaget andre med slikt? ;-)

Nei nei, det er MENN som har PMS, de bare får oss til å TRO at det er VI som har det ;-)

HELT SANT! ;-)

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Nei nei, det er MENN som har PMS, de bare får oss til å TRO at det er VI som har det ;-)

HELT SANT! ;-)

Dèt var en ny og forfriskende vinkling!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...