Gå til innhold

Hvor mange nick har dere brukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tre registrerte nick, fordi jeg etterhvert kjenner såpass mange her og vil ikke nødvendigvis at alle skal vite alt om meg ;-)

Bruker carma 98% av tiden. Hadde et eget nick som jeg brukte på forum for ufrivillig barnløshet, men nå bruker bare carma der også (i den grad jeg skriver der - bruker FUB sitt forum i stedet, så...). Det tredje nicket bruker jeg veldig sjelden og kun i sensitive innlegg.

Bare et sidespor.

Er bassisten borte?

Jeg venter på å få bytta bilde i galleriet...sendte det for et par-tre uker siden omtrent.

:)

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

20

• Lillemus

15

• Sofline

7

• laguna1365380434

7

skorpionfisken
Skrevet

Nei nei, det er MENN som har PMS, de bare får oss til å TRO at det er VI som har det ;-)

HELT SANT! ;-)

Ja, selvfølgelig. At jeg ikke har skjønt det før.

Alle brikker falt på plass nå :-)

*krasj*

Skrevet

Jeg har tre registrerte nick, fordi jeg etterhvert kjenner såpass mange her og vil ikke nødvendigvis at alle skal vite alt om meg ;-)

Bruker carma 98% av tiden. Hadde et eget nick som jeg brukte på forum for ufrivillig barnløshet, men nå bruker bare carma der også (i den grad jeg skriver der - bruker FUB sitt forum i stedet, så...). Det tredje nicket bruker jeg veldig sjelden og kun i sensitive innlegg.

2 faste,- dvs. et fast før og et nytt nå det siste halvåret, kanskje.

ellers - hvis jeg skriver noe som jeg mener kan identifisere meg i tilfelle noen jeg kjenner er på dol - bruker jeg et vilkårlig et.

Skrevet

Bare et sidespor.

Er bassisten borte?

Jeg venter på å få bytta bilde i galleriet...sendte det for et par-tre uker siden omtrent.

Han lever, han. Var litt trøbbel med mailen for en tid tilbake - prøvd å sende han en purring?

Gjest hei på deg ja
Skrevet

2 faste,- dvs. et fast før og et nytt nå det siste halvåret, kanskje.

ellers - hvis jeg skriver noe som jeg mener kan identifisere meg i tilfelle noen jeg kjenner er på dol - bruker jeg et vilkårlig et.

Babette:)

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal legge meg - for i morgen skal jeg på jentedag; først hjem til ei som driver eget reklamebyrå og jobbe -så skal hun og jeg til Oslo - og så skal vi drikke vin og lage mat - - eldstedatra mi får komm eog hente meg på natta engang. *gleder seg*

Høres kjekt ut!:)

Skrevet

Han lever, han. Var litt trøbbel med mailen for en tid tilbake - prøvd å sende han en purring?

Mailtrøbbel, ja?

Jepp, jeg sendte en mail på lørdag og spurte om han var på ferie eller ikke.

Hm, kanskje jeg skal prøve igjen.

Jeg sender en ny mail nå med bildet, så får vi se om han får den da.

Skrevet

Jeg har tre faste. Før i tida hendte det at jeg skrev endel under tilfeldige nick. Jeg tror faktisk jeg var et webtroll...(?) Supermum var et av de tilfeldige.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Jeg har tre faste. Før i tida hendte det at jeg skrev endel under tilfeldige nick. Jeg tror faktisk jeg var et webtroll...(?) Supermum var et av de tilfeldige.

Hvorfor var du et webtroll? Du var vel ikke som Maiken?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Etter å ha leste denne tråden her, har jeg kommet fram til at 98% av innleggene skrevet på dol er av faste dolere. Når det kommer innlegg på seksualitet eller samliv er det bare oss som har nick for anledningen! =)

Så husk til nesten gang før du skriver innlegg om hvor teit kjæresten din er; det er bare å slå opp! Det er som oftest det beste (eneste?) rådet som blir gitt allikavel :P

fruen fra havet
Skrevet

Bruker ofte et nick som faller meg inn hvis det er "tilfeldige" tema, som jeg egentlig ikke er veldig interessert i. Ellers er jeg for det meste fruen fra havet.

Skrevet

Og der var det fikset. :)

Takk takk *S*

Gjest ikke signatur
Skrevet

Tja, synes ikke det var så ille da. Det var nå mest for å få litt fart her i "daue" perioder:-)

Som denne:

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F1%2F14.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D1130337&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D1135769

Hovedinnlegget altså. Jeg får ikke til å linke til det.

Det var ikke så ille, men jeg synes ikke slike innlegg er festlige.

Gjest Nancy Drew eller Hercule Poirot?
Skrevet

Jepp, jeg var fæl en periode, men de siste par årene (?) har jeg blitt mye mer forsiktig. :o)

Tror du gjør lurt i å være litt mer forsiktig ja, Lillemus... Husker da noen la ut link til et avisoppslag, der du var avbildet(?) med fullt navn. Da fant jeg ut at jeg kjenner en klassevenninne av ex'n din, og også hvor du bodde den gangen. Sånne ting er litt skumle, synes jeg.

Gjest ikke så veldig anonymt
Skrevet

Tror du gjør lurt i å være litt mer forsiktig ja, Lillemus... Husker da noen la ut link til et avisoppslag, der du var avbildet(?) med fullt navn. Da fant jeg ut at jeg kjenner en klassevenninne av ex'n din, og også hvor du bodde den gangen. Sånne ting er litt skumle, synes jeg.

Det husker jeg også. Likevel tror folk her inne at ingen vet hvem de er i virkeligheten, eller de tror ingen fler enn de de selv har sagt det til vet.

Skrevet

*Hehe* Det husker jeg godt, det er over 6 år siden det nå. :o)

Jeg har blitt adskillig mer forsiktig siden dengang!

Gjest ND eller HC?
Skrevet

*Hehe* Det husker jeg godt, det er over 6 år siden det nå. :o)

Jeg har blitt adskillig mer forsiktig siden dengang!

Er det SÅ lenge siden? *gid*

Jeg har visst vært her for lenge...*s*

Skrevet

Er det SÅ lenge siden? *gid*

Jeg har visst vært her for lenge...*s*

Jepp, artikkelen sto på trykk i påska 1999. :o) Du har god hukommelse!

Men nå ble jeg selvfølgelig veldig nysgjerrig på hvem av eksens klassevenninner du kjenner? Kan du si om det er fra ungdomsskolen, gymnaset eller senere?

Gjest ND eller HP?
Skrevet

Jepp, artikkelen sto på trykk i påska 1999. :o) Du har god hukommelse!

Men nå ble jeg selvfølgelig veldig nysgjerrig på hvem av eksens klassevenninner du kjenner? Kan du si om det er fra ungdomsskolen, gymnaset eller senere?

*tenketenke*

Jeg tror det var gymnaset tror jeg. Uten at jeg kan si noe for sikkert. Husker at dere bodde på Rydn..., rett nedenfor fotballbanen på Dalg...

Gikk han på Katta?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...