Gå til innhold

Hvor mange nick har dere brukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*tenketenke*

Jeg tror det var gymnaset tror jeg. Uten at jeg kan si noe for sikkert. Husker at dere bodde på Rydn..., rett nedenfor fotballbanen på Dalg...

Gikk han på Katta?

Og du sier jeg skal være forsiktig!? ;o) Joda, du har rett, men jeg tror vi stopper her.

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

20

• Lillemus

15

• Sofline

7

• laguna1365380434

7

Skrevet

Det husker jeg også. Likevel tror folk her inne at ingen vet hvem de er i virkeligheten, eller de tror ingen fler enn de de selv har sagt det til vet.

Åjoda. Jeg vet det er mange som er her som også var her for 6 år siden. Men jeg er så naiv at jeg ikke regner med at noen av dem skal ha noen som helst interesse av å oute meg. Forøvrig har jeg skiftet både navn og adresse siden dengang! ;o)

Skrevet

Hvilken rolle spiller det? Du er uansett anonym? Eller?

Tja, er rimelig åpen her inne, og for de som vil er det ganske enkelt å finne ut hvem jeg er i RL.

Har også møtt en del DOLere i RL, og synes det kan være greit å skåne dem for private detaljer fra mitt liv.

Ikke det, det er svært sjeldent jeg tyr til slike ad-hoc nick her inne.

Har tross alt et liv utenfor DOL, og en del mennesker i RL jeg kan få feedback fra ;-)

Gjest uten signatur
Skrevet

Jeg bytter nick med jevne mellomrom. Det har jeg begynt med etter at jeg var så 'dum' å anbefale dette nettstedet til et par venninner. Kom for sent på at det var dumt hvis jeg ville snakke om personlige ting her,som jeg ikke ville at noen av mine nærmeste skulle kjenne til. Det er jo ofte derfor vi spør hveranre her istedenfor i RL, ikke sant. Har også mistanke at en av ungene vanker her inne, så det gjelder å ikke støte noen. Hadde jo ikke vært kjekt om hun kjente igjen mamma som la ut om at hun ikke likte den nye kjæresten feks! Dette har en større sjanse til å unngå når en skifter nick av og til, da er det ikke så lett for andre å 'samle opplysninger' hvis de begynner å mistenke at det er kjentfolk ute og går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...