Gjest Henja Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg skal til en liten by i Bolivia, ved foten av Andesfjellene. Var på et reisebyrå i går men dama bak disken var lite behjelpelig siden det ikke var en "pakketur"... Finnes det noen reisebyråer som kan hjelpe meg med å komme meg fra A til B? Jeg har søkt litt på nettet, men ser at jeg må ha hjelp til å snekre sammen reisen. Takknemlig for svar. 0 Siter
Ambrosia Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Prøv Globetrotter. Jeg har selv brukt dem til litt "spesielle" reisemål, med gode erfaringer. 0 Siter
Ambrosia Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Prøv Globetrotter. Jeg har selv brukt dem til litt "spesielle" reisemål, med gode erfaringer. Oops. Var visst litt for rask der... Ser på nettet at Globetrotter er i ferd med å avvikle. Men prøv utenlandske reiseselskaper. Sjekk litt på nettet hva som anbefales. Jeg vet at det i hvert fall er et par gode britiske som har spesialisert seg på de spesielle reisemål (uten jeg husker ikke navnet på dem). 0 Siter
Gemini Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Hvis du ser på denne: http://www.startsiden.no/kategorier/okonomi_og_naringsliv/bransjer/reise/reisebyraer/index.html så finner du antakelig byråer som spesialiserer seg på den typen reise som du ønsker. Det står i alle fall litt om hva som er spesialiteten til det enkelte byrå. 0 Siter
Gjest Henja Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Oops. Var visst litt for rask der... Ser på nettet at Globetrotter er i ferd med å avvikle. Men prøv utenlandske reiseselskaper. Sjekk litt på nettet hva som anbefales. Jeg vet at det i hvert fall er et par gode britiske som har spesialisert seg på de spesielle reisemål (uten jeg husker ikke navnet på dem). . 0 Siter
Gjest Henja Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Hvis du ser på denne: http://www.startsiden.no/kategorier/okonomi_og_naringsliv/bransjer/reise/reisebyraer/index.html så finner du antakelig byråer som spesialiserer seg på den typen reise som du ønsker. Det står i alle fall litt om hva som er spesialiteten til det enkelte byrå. . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.