Gå til innhold

oppgitt


frian

Anbefalte innlegg

hei. akkurat for tiden sliter jeg og har mistet interressen for alt, går ikke utenfor døren min fordi redselen er for stor.tar sobril 25 mg to ganger i døgnet,men syns ikke det virker lenger(har brukt det i 3 1/2 år, sover knappt ett par timer om natta. noen som har noen forslag, mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er du redd for?

terror, krig, mennesker, gå i butikker. må hele tiden følge med på nyheter osv, noen tenker sikkert at dette er bare tull men det er det ikke for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marlenexxx27

terror, krig, mennesker, gå i butikker. må hele tiden følge med på nyheter osv, noen tenker sikkert at dette er bare tull men det er det ikke for meg

Nei det er sant som du sier. Plutselig kan det skje noe som har med krig/terror å gjøre der du bor. Og mennesker som virker ufarlige kan plutselig angripe. Det er usannsynlig, men du har jo ingen GARANTI for at det ikke skjer. Mange andre fæle ting som du ikke engang har tenkt på kan også komme til å skje.

Men sånn er det jo for oss alle. Jeg kan jo f.eks. godt segne om og dø før jeg blir ferdig med dette innlegget. Usannsynlig, men ikke umulig. Det er jo sånn at livet er fullt av farer over alt. Uansett hva man gjør for å beskytte seg eller forberede seg, så kan det skje fæle ting. Man bare kan ikke kontrollere alt her i verden. Tror du at du er bedre forberedt på terror dersom du følger godt med på nyhetene? Neppe.

Jeg tror at man bare er nødt til å akseptere at det når som helst kan skje uventa, fæle ting. Jeg tror det er den eneste utveien. Man må lære seg å tåle å ikke ha full kontroll, å tåle at man ikke vet hva livet vil bringe. Prøve å stole på at hva enn som skjer, så vil man trolig takle det på et eller annet vis. Og hvis man en dag blir slått ihjel av en gærning med balltre, vel, da var det vel meninga at det skulle bli slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...