Gå til innhold

Hvite pigmenter på penishode

Anbefalte innlegg

Jeg har to hvite pigmentflekker på hver side av mitt penishode. Det ene er litt mindre en det andre. Sjekket dette hos min fastlege i januar ifjor og da sa han at det ville gå bort av seg selv etter en stund. Nå har det gått lenge nok og jeg er bekymret for hva dette kan være og vurderer gå til legen igjen.

Kan dere fortelle meg hva dette evt er?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191225-hvite-pigmenter-p%C3%A5-penishode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Pigment kan være tegn på helt ubetydelige forandringer i huden, men av og til er det tegn på alvorlig sykdom. Hvis det er ingen andre symptomer enn fageforandring, kan det sannsynligvis oppfattes som et godt tegn. Men siden det er umulig for meg å si noe nærmere om det vil jeg anbefale at du søker legeråd. Det trenges undersøkelse, plus muligens prøve, for å si hva dette er for noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...