Gjest Pausefiskebolla Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Makan til drabantbyspråk og bakgårdskatt-opptreden skal man lete lenge etter. Like før de drar opp og viser puppene? 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Kjeder du deg? Ikke nå, men det forundrer meg at man ikke trenger være seriøs lenger på TV. Shell-dama i reklamen var mer seriøs, og hun var en parodi. 0 Siter
Kin1365380231 Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Enig i at det virker teit. Men da skrur jeg bare av :-) Kanskje vi ikke tilhører målgruppen? 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Enig i at det virker teit. Men da skrur jeg bare av :-) Kanskje vi ikke tilhører målgruppen? Jeg ser på TV ofte, men det der tok kaka, er det ingen som har anstendighet i mediabransjen? Billige bimbos som passer bedre som diskjockeys på et simpelt disko på Ibiza. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.