Goliath Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Du skriver: "Syke er hva de er, og det finnes kun en form for "medisin" for denne form for sykdom......" Akkurat samme medisin som de forfekter. Du er tydeligvis en av dem! Jeg er nok vesentlig mindre fundamentalistisk enn deg Sør:-) Dog forsvarer jeg aldri selvmordsbombere som har til hensikt å drepe uskyldige, og skape så mye frykt og lidelse blant sivilbefolkningen som mulig. Disse har gjort seg skyldige i den verste forbrytelsen jeg kan tenke meg, og det oppleves som naturlig for meg at disse skal straffes så strengt som over hode mulig. At du mener at det gjør meg til like stor fundamentalist som de er viser bare hvor "sykt" du tenker - eller forsøker å "ramme" dine meningsmotstandere. Leser du tråden jeg startet så ser du at det er disse fundamentalister jeg skriver om. Det burde være unødvendig å spesifisere dette i hvert enkelt innlegg i samme tråden når jeg videre viser til fundamentalister. For du vet så godt hva jeg mener, men kommer med løgnaktige påstander likevel. Som fundamentalister så ofte gjør:-) 0 Siter
Sør Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg er nok vesentlig mindre fundamentalistisk enn deg Sør:-) Dog forsvarer jeg aldri selvmordsbombere som har til hensikt å drepe uskyldige, og skape så mye frykt og lidelse blant sivilbefolkningen som mulig. Disse har gjort seg skyldige i den verste forbrytelsen jeg kan tenke meg, og det oppleves som naturlig for meg at disse skal straffes så strengt som over hode mulig. At du mener at det gjør meg til like stor fundamentalist som de er viser bare hvor "sykt" du tenker - eller forsøker å "ramme" dine meningsmotstandere. Leser du tråden jeg startet så ser du at det er disse fundamentalister jeg skriver om. Det burde være unødvendig å spesifisere dette i hvert enkelt innlegg i samme tråden når jeg videre viser til fundamentalister. For du vet så godt hva jeg mener, men kommer med løgnaktige påstander likevel. Som fundamentalister så ofte gjør:-) Jeg ser ingen her som forsvarer selvmordsbombere. Gjør du? 0 Siter
Goliath Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Jeg ser ingen her som forsvarer selvmordsbombere. Gjør du? Du bruker et innlegg her på å kritisere meg (personlig), når jeg påstår at selvmordsbombere er syke - og at de fortjener lovens strengeste straff for det de gjør. Og du karakteriserer meg som en fundamentalist som ikke er det spor bedre for den påstanden. Hvordan synes du at jeg burde tolke ditt innlegg? 0 Siter
Sør Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Du bruker et innlegg her på å kritisere meg (personlig), når jeg påstår at selvmordsbombere er syke - og at de fortjener lovens strengeste straff for det de gjør. Og du karakteriserer meg som en fundamentalist som ikke er det spor bedre for den påstanden. Hvordan synes du at jeg burde tolke ditt innlegg? Du burde forstå at jeg kritiserer din hang til å bruke samme "medisin" (= vold, terror, bomber) som terroristene. Da er du ikke bedre enn dem. 0 Siter
Goliath Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Du burde forstå at jeg kritiserer din hang til å bruke samme "medisin" (= vold, terror, bomber) som terroristene. Da er du ikke bedre enn dem. Hvor har jeg vist "hang" til å bruke vold, terror og bomber mot uskyldige? Hvorfor en slik generell påstand/løgn? For selv du ser vel forskjellen i det å ønske å straffe de skyldige i slike terrorangrep etter lovens strengeste straff (og gjerne med døden for den del), og det å utføre slike handlinger? Det er DU som burde forstå denne forskjellen, og ikke bruke løgnaktige påstander om hva jeg har "hang til"(?) som noe du så kan henge dine argumenter på.... Her er et annet eksempel på en som burde vært fengslet: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106044 0 Siter
Sør Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hvor har jeg vist "hang" til å bruke vold, terror og bomber mot uskyldige? Hvorfor en slik generell påstand/løgn? For selv du ser vel forskjellen i det å ønske å straffe de skyldige i slike terrorangrep etter lovens strengeste straff (og gjerne med døden for den del), og det å utføre slike handlinger? Det er DU som burde forstå denne forskjellen, og ikke bruke løgnaktige påstander om hva jeg har "hang til"(?) som noe du så kan henge dine argumenter på.... Her er et annet eksempel på en som burde vært fengslet: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106044 Du spør: "Hvor har jeg vist "hang" til å bruke vold, terror og bomber mot uskyldige?" Hvilken type "medisin" er det du forfekter? 0 Siter
Goliath Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Du spør: "Hvor har jeg vist "hang" til å bruke vold, terror og bomber mot uskyldige?" Hvilken type "medisin" er det du forfekter? Jeg har aldri forfektet noen som helst "medisin" mot uskyldige mennesker - være seg muslimer eller andre. Så hva spør du egentlig om? Hvis du mener "medisinen" jeg forfektet til de "syke" terrorister som angriper sivile uskyldige mål i vesten, så har jeg gjentatte ganger svart deg på det. Lovens strengeste straff - og gjerne med dødlig utgang om loven hadde tillatt det. For fengsel på livstid blir en vits for slike etter norske strafferammer.... Leser du tråden over en gang til, så ser du veldig enkelt hva jeg faktisk mente (og som du selvfølgelig så godt forstod første gang også...selv om du måtte forsøke å få det til å se ut som noe annet). Her kommer en kort oppsummering, siden det tydligvis ser ut til å være nødvendig: Jeg startet tråden med henvisning til fundamentalistiske muslimske terroristers trussel om videre aksjoner i vesten. Flisa svarte med: "OG dette da: "- Vi kommer til å angripe byene i Europa for å forsvare muslimer og de elendige forhold det muslimske folket lever under, fortsetter beskjeden" Jeg svarte på det med: "Syke er hva de er, og det finnes kun en form for "medisin" for denne form for sykdom......" Og ut i fra det kommer du med din påstand om: "Akkurat samme medisin som de forfekter. Du er tydeligvis en av dem!" Ut i fra din "fortolkning" av hva jeg har skrevet her, så skulle man nesten tro at du mener en dommer som dømmer en drapsmann til lovens strengeste straff, ikke er noe bedre enn drapsmannen selv. Så er det anarki du forfekter, eller gjør du deg bare vesentlig dummere en du er (eventuelt lyver), for å forsøke å "ramme" en meningsmotstander på person og ikke sak, når du ikke selv har saklige argumenter? 0 Siter
flisa Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg har aldri forfektet noen som helst "medisin" mot uskyldige mennesker - være seg muslimer eller andre. Så hva spør du egentlig om? Hvis du mener "medisinen" jeg forfektet til de "syke" terrorister som angriper sivile uskyldige mål i vesten, så har jeg gjentatte ganger svart deg på det. Lovens strengeste straff - og gjerne med dødlig utgang om loven hadde tillatt det. For fengsel på livstid blir en vits for slike etter norske strafferammer.... Leser du tråden over en gang til, så ser du veldig enkelt hva jeg faktisk mente (og som du selvfølgelig så godt forstod første gang også...selv om du måtte forsøke å få det til å se ut som noe annet). Her kommer en kort oppsummering, siden det tydligvis ser ut til å være nødvendig: Jeg startet tråden med henvisning til fundamentalistiske muslimske terroristers trussel om videre aksjoner i vesten. Flisa svarte med: "OG dette da: "- Vi kommer til å angripe byene i Europa for å forsvare muslimer og de elendige forhold det muslimske folket lever under, fortsetter beskjeden" Jeg svarte på det med: "Syke er hva de er, og det finnes kun en form for "medisin" for denne form for sykdom......" Og ut i fra det kommer du med din påstand om: "Akkurat samme medisin som de forfekter. Du er tydeligvis en av dem!" Ut i fra din "fortolkning" av hva jeg har skrevet her, så skulle man nesten tro at du mener en dommer som dømmer en drapsmann til lovens strengeste straff, ikke er noe bedre enn drapsmannen selv. Så er det anarki du forfekter, eller gjør du deg bare vesentlig dummere en du er (eventuelt lyver), for å forsøke å "ramme" en meningsmotstander på person og ikke sak, når du ikke selv har saklige argumenter? Han tror du vil "teppebombe Mekka" 0 Siter
Goliath Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Han tror du vil "teppebombe Mekka" Han tror tydligvis mye rart om andre her. Ikke minst så ser det ut til at han er en "generalist" av rang, og putter alle sine meningsmotstandere i samme sekk - og bruker de standardpåstander og standardargumenter han har i hytt og pine, uansett hvem det er han svarer til - så lenge han mener de tilhører samme "sekken". Spesielt latterlig blir det når han selv påstår at han er så stor motstander av generalisering. Og enda mer latterlig blir det når han beskylder andre for å "diskutere" Sør - og så gjør han jo ikke stort annet selv enn å diskutere det ene nicket etter det andre, så lenge han mener de tilhører den nevnte "sekken". 0 Siter
Sør Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg har aldri forfektet noen som helst "medisin" mot uskyldige mennesker - være seg muslimer eller andre. Så hva spør du egentlig om? Hvis du mener "medisinen" jeg forfektet til de "syke" terrorister som angriper sivile uskyldige mål i vesten, så har jeg gjentatte ganger svart deg på det. Lovens strengeste straff - og gjerne med dødlig utgang om loven hadde tillatt det. For fengsel på livstid blir en vits for slike etter norske strafferammer.... Leser du tråden over en gang til, så ser du veldig enkelt hva jeg faktisk mente (og som du selvfølgelig så godt forstod første gang også...selv om du måtte forsøke å få det til å se ut som noe annet). Her kommer en kort oppsummering, siden det tydligvis ser ut til å være nødvendig: Jeg startet tråden med henvisning til fundamentalistiske muslimske terroristers trussel om videre aksjoner i vesten. Flisa svarte med: "OG dette da: "- Vi kommer til å angripe byene i Europa for å forsvare muslimer og de elendige forhold det muslimske folket lever under, fortsetter beskjeden" Jeg svarte på det med: "Syke er hva de er, og det finnes kun en form for "medisin" for denne form for sykdom......" Og ut i fra det kommer du med din påstand om: "Akkurat samme medisin som de forfekter. Du er tydeligvis en av dem!" Ut i fra din "fortolkning" av hva jeg har skrevet her, så skulle man nesten tro at du mener en dommer som dømmer en drapsmann til lovens strengeste straff, ikke er noe bedre enn drapsmannen selv. Så er det anarki du forfekter, eller gjør du deg bare vesentlig dummere en du er (eventuelt lyver), for å forsøke å "ramme" en meningsmotstander på person og ikke sak, når du ikke selv har saklige argumenter? ...eh.... ser du noen her som ikke mener at terrorister bør idømmes "lovens strengeste straff"? Å mene noe slikt er da en banalitet og en selvfølge. 0 Siter
Goliath Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 ...eh.... ser du noen her som ikke mener at terrorister bør idømmes "lovens strengeste straff"? Å mene noe slikt er da en banalitet og en selvfølge. Så hvorfor mener du da at jeg ikke er noe bedre enn terroristene når jeg hevder det du mener er en selvfølgelighet? Men i stedet for forsøk på denne type idiotiske bortforklaringer, så kunne du kanskje være mann nok til å innrømme at du "svarte litt forhastet, forutinntatt og dumt" tidligere i denne tråden? Dog tror jeg jo heller ikke på julenissen så forventningene er vel ikke akkurat til stede for noe slikt.....:-) 0 Siter
Sør Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Så hvorfor mener du da at jeg ikke er noe bedre enn terroristene når jeg hevder det du mener er en selvfølgelighet? Men i stedet for forsøk på denne type idiotiske bortforklaringer, så kunne du kanskje være mann nok til å innrømme at du "svarte litt forhastet, forutinntatt og dumt" tidligere i denne tråden? Dog tror jeg jo heller ikke på julenissen så forventningene er vel ikke akkurat til stede for noe slikt.....:-) Jeg ser bare at du forfekter "medisin" osv., og hvis du nå føler deg misforstått, så bør du ordlegge deg klarere i fremtiden. 0 Siter
Goliath Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Jeg ser bare at du forfekter "medisin" osv., og hvis du nå føler deg misforstått, så bør du ordlegge deg klarere i fremtiden. Å bruke begrepet "medisin" er et allment brukt begrep om noe som noen kan ha gjort seg fortjent til. "Smake sin egen medisin" etc.... Så dum og ukjent med det norske språket er du ikke Sør. Men forutinntatt er du, og bruker de "skitne knep" du kjenner mot de som er uenig med deg. Ærlig og redelig burde vært noe du forsøkte å være kjent for - med tanke på de "fine" saker som du forsøker å gi inntrykk av at du står for. Men gjennom dine "handlinger" her på DOL, så viser du med all tydelighet at det er langt mellom liv og lære hos deg...... 0 Siter
Sør Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Å bruke begrepet "medisin" er et allment brukt begrep om noe som noen kan ha gjort seg fortjent til. "Smake sin egen medisin" etc.... Så dum og ukjent med det norske språket er du ikke Sør. Men forutinntatt er du, og bruker de "skitne knep" du kjenner mot de som er uenig med deg. Ærlig og redelig burde vært noe du forsøkte å være kjent for - med tanke på de "fine" saker som du forsøker å gi inntrykk av at du står for. Men gjennom dine "handlinger" her på DOL, så viser du med all tydelighet at det er langt mellom liv og lære hos deg...... Du skriver: ""Smake sin egen medisin" etc...." Tusen takk, Goliath! Du vil la terroristene "smake sin egen medisin" - altså, du vil bedrive terrorisme. 0 Siter
Goliath Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Du skriver: ""Smake sin egen medisin" etc...." Tusen takk, Goliath! Du vil la terroristene "smake sin egen medisin" - altså, du vil bedrive terrorisme. Du viser jo bare så alt for godt hva jeg forsøker å fortelle deg, men likevel ser det ikke ut til at du forstår det. Ja - jeg mener at den volden terroristene utsetter andre for, bør de selv få smake - gjennom at TERRORISTENE (og ikke uskyldige) blir straffet - gjerne med døden om lovverket tillater det. Som sagt minst 5 ganger tidligere i denne tråden. Si meg ER DU FAKTISK SÅ DUM, eller gjør du deg bare til? Før trodde jeg at du gjorde deg til, men nå begynner jeg faktisk å lure....?? 0 Siter
Sør Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Du viser jo bare så alt for godt hva jeg forsøker å fortelle deg, men likevel ser det ikke ut til at du forstår det. Ja - jeg mener at den volden terroristene utsetter andre for, bør de selv få smake - gjennom at TERRORISTENE (og ikke uskyldige) blir straffet - gjerne med døden om lovverket tillater det. Som sagt minst 5 ganger tidligere i denne tråden. Si meg ER DU FAKTISK SÅ DUM, eller gjør du deg bare til? Før trodde jeg at du gjorde deg til, men nå begynner jeg faktisk å lure....?? Hvis du vil holde deg innenfor lovverket, så er det jo nettopp ikke deres egen medisin. 0 Siter
Goliath Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Hvis du vil holde deg innenfor lovverket, så er det jo nettopp ikke deres egen medisin. Som sagt - er du så dum, eller gjør du deg bare til? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.