Gå til innhold

FU: Hvilke tv-serier er/var du avhengig av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat for øyeblikket er det ingen, men jeg har vært avhengig av:

Frustrerte Fruer

Venner for livet

Hotel Cæsar

Hverdagsliv

Helene og gutta

Judging Amy

En vakker dag

Glamour

Storm rundt Howard

Jenta fra fremtiden

...og sikkert flere også som jeg ikke husker nå.

*mimre*

Skrevet

Jeg var helt avhengig av en svensk som gikk for noen år siden. Lurer på om den het"En annen verden", men er ikke sikker! Noen andre som så den?

Er "selvsagt" også avhengig av å få med meg Fruene, Amy og den type serier!

Skrevet

Jeg var helt avhengig av en svensk som gikk for noen år siden. Lurer på om den het"En annen verden", men er ikke sikker! Noen andre som så den?

Er "selvsagt" også avhengig av å få med meg Fruene, Amy og den type serier!

Ja ja, den serien husker jeg! Den glemte jeg på lista mi!

*mimrer enda mer*

Gjest ikke tv slave
Skrevet

Både nåtids og førtids:

24

lost

friends

frasier

cheers

chicago hope

x-files

csi

medium

Skrevet

Jeg har vel ikke hatt noen faste ting jeg har sett på i særlig stor grad siden X-Files gikk, tror jeg. Og det er vel sikkert 10 år siden.

".................................."

Skrevet

Har nok vært hekta på mange, men nå har det vært

Fruene

Lost

Akutten

Judging Amy (men jeg syns ikke det var så spennende lenger nå...kanskje fordi Fruene var mye bedre.?hm)

Skrevet

Jeg har vel ikke hatt noen faste ting jeg har sett på i særlig stor grad siden X-Files gikk, tror jeg. Og det er vel sikkert 10 år siden.

Ja, x-files glemte jeg også på lista mi. Men det var bare i begynnelsen det var gøy. Etterhvert, når det handlet mer om innad i FBI og sånn, var det ikke noe gøy lenger, når han agent Dogget kom.

Gøyest med Mulder og Scully, og når de konsentrerte seg om x-files sakene.

"the truth is out there"

:)

Skrevet

Jeg liker å få med meg CSI på tirsdagene. :o) Ellers er det ingen serier jeg er så avhengige av at jeg _må_ få dem med meg. Gidder ikke ta opp på video for å se siden heller.

Skrevet

Ja, x-files glemte jeg også på lista mi. Men det var bare i begynnelsen det var gøy. Etterhvert, når det handlet mer om innad i FBI og sånn, var det ikke noe gøy lenger, når han agent Dogget kom.

Gøyest med Mulder og Scully, og når de konsentrerte seg om x-files sakene.

"the truth is out there"

:)

Ja, jeg datt ut før episodene uten mulder begynte :-)

hare1365380455
Skrevet

De jeg kommer på nå: Lost, Frustrerte fruer, Friends, Frasier, C.S.I., Kalde spor, Cold case, Forsvar, Scrubs. Jeg ser ikke så ofte på tv som før, og om jeg ikke får sett en episode er det ingen krise. Men nå ligger jeg etter noen episoder av Frustrerte fruer, så de må jeg få sett. Og Lost MÅ jeg få med meg alle episodene... Det er så spennende!

hare1365380455
Skrevet

Ja, jeg datt ut før episodene uten mulder begynte :-)

Det gjorde jeg også.

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Sist jeg var avhengig av noe på tv er leenge siden. Seriene som fenget var Silkesvarten og etter hvert Tales of the unexpected

serendipity
Skrevet

ER:

Frustrerte Fruer

Lost

VAR:

Melrose Place

Berverly Hills

Skrevet

friends

judging amy

akutten

...det var de jeg kom på nå(det durer litt sent under topplokket i dag)

Skrevet

I min grønne ungdom var "Fame" et must på fredagskvelden.

I min ikke fullt så grønne ungdom var X-files favoritten.

Nå i alderdommen ser jeg fint lite på TV, og følger ikke med på en eneste serie.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sopranos, The Shields og Twin Peaks.

Men jeg vet ikke om det regnes siden jeg ser dem på dvd, og ikke på tv.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Jeg ser haugevis med TV-serier sånn til og fra men det er bare CSI, CSI:Miami og nå CSI:NY som jeg MÅ se hver uke.

Ellers likte jeg Stingers som gikk på NRK før, australsk serie som ikke var så glattpolert som mye av det amerikanske. Og Kalde spor som går på NRK nå med gode gamle Trevor "Eddie Shoestring" Eve er bra.

Skrevet

Jeg ser haugevis med TV-serier sånn til og fra men det er bare CSI, CSI:Miami og nå CSI:NY som jeg MÅ se hver uke.

Ellers likte jeg Stingers som gikk på NRK før, australsk serie som ikke var så glattpolert som mye av det amerikanske. Og Kalde spor som går på NRK nå med gode gamle Trevor "Eddie Shoestring" Eve er bra.

Ja, Stingers var bra. Jeg fulgte også med på flere sesonger med den serien :)

hare1365380455
Skrevet

Sopranos, The Shields og Twin Peaks.

Men jeg vet ikke om det regnes siden jeg ser dem på dvd, og ikke på tv.

Sopranos har jeg tenkt å se, ja.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sopranos har jeg tenkt å se, ja.

Du får sesongene billig nå. Har i hvert fall sett dem til 350 kroner per sesong her i Norge.

Du må starte med sesong 1.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...