Gå til innhold

FU: Hvilke tv-serier er/var du avhengig av?

Anbefalte innlegg

Gjest ser ikke så mye tv
Skrevet

Er ikke avhengig av noen serie. Men jeg liker godt å se på noen av disse, hvis jeg er hjemme når de sendes:

Hetty Wainthrop investigates (BBC Prime)

Keeping up appearances (Høy på pæra - BBC Prime)

Jack Frost (NRK)

Doc Martin (NRK)

Dyrepolitiseriene på Animal Planet

Grand Designs (Discovery Travel)

Både FBI Files og Forensic Detectives (Discovery)

Gjest M.Angelica
Skrevet

LOST!

Før så jeg Friends.

Liker godt Kongen av Queens også, men det går så seint at det er ikke så ofte jeg ser det (tv2)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg var helt avhengig av en svensk som gikk for noen år siden. Lurer på om den het"En annen verden", men er ikke sikker! Noen andre som så den?

Er "selvsagt" også avhengig av å få med meg Fruene, Amy og den type serier!

Den så jeg og på før! He he..hadde helt glemt den jeg. =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sopranos, The Shields og Twin Peaks.

Men jeg vet ikke om det regnes siden jeg ser dem på dvd, og ikke på tv.

Det heter forresten The Shield. Ikke The Shilds.

Skrevet

Ikke avhengig av å se noe på tv, men jeg synes Judging Amy og LOST er bra.

Skrevet

Er gammel jeg:

Falcon Crest,

Dynastiet

Santa Barbara

Skrevet

Det går nå fremover med deg da....

Jeg har ingen sånne manier.

Skrevet

Det går nå fremover med deg da....

Jeg har ingen sånne manier.

"går framover..."

Hehe

:P

hare1365380455
Skrevet

Du får sesongene billig nå. Har i hvert fall sett dem til 350 kroner per sesong her i Norge.

Du må starte med sesong 1.

Jepp, det er planen! Har du sett alt til nå? Jeg har sett noen episoder i en sesong (usikker på hvilken).

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp, det er planen! Har du sett alt til nå? Jeg har sett noen episoder i en sesong (usikker på hvilken).

Jupp, jeg har sett alt.

Sesong 5 så jeg på tv, men den kommer på dvd om en uke så da blir det gjensyn med Sopranos! :)

hare1365380455
Skrevet

Jupp, jeg har sett alt.

Sesong 5 så jeg på tv, men den kommer på dvd om en uke så da blir det gjensyn med Sopranos! :)

Jeg visste ikke at det var SÅ mange sesonger. Da har jeg litt å se da!:) Jeg har også lyst til å se 24 (jeg har bare sett 6-8 episoder av den første sesongen).

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg visste ikke at det var SÅ mange sesonger. Da har jeg litt å se da!:) Jeg har også lyst til å se 24 (jeg har bare sett 6-8 episoder av den første sesongen).

Du må huske på å begynne med sesong 1. Det er veldig viktig hvis du vil ha noe utbytte av serien.

24 har jeg bare sett litt av, men jeg falt aldri for konseptet og skrudde raskt av.

hare1365380455
Skrevet

Du må huske på å begynne med sesong 1. Det er veldig viktig hvis du vil ha noe utbytte av serien.

24 har jeg bare sett litt av, men jeg falt aldri for konseptet og skrudde raskt av.

Ok. Nå er det god natt....:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok. Nå er det god natt....:)

Sov godt, men kjøp sesong 1 og bli frelst! :)

hare1365380455
Skrevet

Sov godt, men kjøp sesong 1 og bli frelst! :)

God morgen, og det skal jeg nok gjøre!:)

Gjest Ramina
Skrevet

Det har vært en del opp gjennom årene.

Begynte kanskje med "ville vesten, fam. Machahans" Den var skikkelig flott.

Så har jeg sett litt på "home and away" for noen år tilbake...og ...

Glamour.

Falcon Crest.

Dallas.

Og en spansk jeg ikke husker navnet på.

Nå for tiden så følger jeg med på "Lost", satser på å fortsette med det til høsten.

:)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Var avhengig av Doctors og Eatenders, begge gikk på BBC Prime. Men nå har canal digital vært så utrolig snille å fjerne dem fra kabeltven, så nå ser jeg jaggu ikke tv lengre. Har så vidt sett tv siden 1 juli, kanskje 3 timer tilsammen.

Får håpe det varer:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...