Gå til innhold

Flaggermus på loftet

Anbefalte innlegg

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Har noen her erfaring med å ha flaggermus på loftet? Ødelegger de noe eller er det bare hyggelige vesener å være i hus med?

Gjest ansvarsløst
Skrevet

De ødelegger ikke stort, men driter en del da, og lager litt lyd.

Hvis man kan velge, så velger man vel ikke å ha de i hus.

laguna1365380434
Skrevet

Vi hadde MASSE flaggermus på loftet i min barndom, vi bodde i gammelt hus med masse plass både til svalereir og flaggermus og det som var.

Jeg tror ikke de ødelegger, men de er jo jævlig ekle da..:-o

Kan kun huske at min far var forbannet på hakkespett og sånn (de ødelegger jo) men han var aldri direkte offensiv mot flaggermusene.

Fjernet de bare om de forvillet seg inn i møblerte rom.

:-)

Gjest Mom33
Skrevet

De ødelegger huset ditt på sikt, ganske enkelt fordi de driter vanvittig mye - og det setter en uhyggelig lukt i treverket. Går ikke å vaske bort, det må rives.

Jeg hadde satt alt inn på å bli kvitt dem, har sett (og luktet!) et hus med slike "husdyr". Hele andre etasje måtte rives og bygges opp igjen på nytt.

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

De ødelegger huset ditt på sikt, ganske enkelt fordi de driter vanvittig mye - og det setter en uhyggelig lukt i treverket. Går ikke å vaske bort, det må rives.

Jeg hadde satt alt inn på å bli kvitt dem, har sett (og luktet!) et hus med slike "husdyr". Hele andre etasje måtte rives og bygges opp igjen på nytt.

Snakket med veterinæren og hun anbefalte meg å kontakte direktoratet for naturforvaltning. Flaggermusene er visstnok totalfredet.

Gjest Mom33
Skrevet

Snakket med veterinæren og hun anbefalte meg å kontakte direktoratet for naturforvaltning. Flaggermusene er visstnok totalfredet.

Det er godt mulig, men like hæslige er de uansett...!

Ville nok prøvd å bli kvitt dem, ja, det er da nok av steder de kan være!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...