Chuckie-egg Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hei. Håper noen kan hjelper meg. Jeg har lagt merker til i det siste par år at jeg veldig ofte kjenner en røyke lukt i huset. Ingen i huset røyker (bor alene med små barn). Jeg har røyke varsel i alle rom som ikke registrere den lukt jeg kjenner.Har hørte om folk som har kjente en røyke lukt før en hjerneslag - men hørte at hjerneslag kom rett etterpå - mens jeg har kjente dette lukt lenger. Noen dager er verre enn andre - de siste dagene har jeg vært veldig stresset og har lagt merker til at nå kjenner jeg røyker lukten ganske sterke og den kan varer hele dagen. Har ikke vondt noen plass ellers på kroppen - men, det er ubehagelig følelse inni nesen (akkurat som jeg normalt ville har fått dersom jeg hadde satt i en rom full av sigarett røyk i mange timer).Mvh Chuckie-egg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191248-merkelig-lukt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.