Gå til innhold

Brodere

Gjest lurer på en ting

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på en ting
Skrevet

Jeg har lyst til å brodere en stooooooor bilde. Hvor får jeg tak i sånne bilder?

Jeg mener altså sånn broderings stoff? Og hvor får jeg tak i sånn bilde jeg kan se etter for å brodere?

Takker for svar!!

Gjest Saigon
Skrevet

Endel butikker som selger strikkegarn selger også broderi. Det finnes også egne broderi butikker som bare selger broderi og utstyr man trenger til brodering.

Gjest lurer på en ting
Skrevet

Her har de masse!

http://www.margaretha.no/

Hei Platina,

Her på linken har de jo nesten det som de har laget selv. Jeg vil kjøpe produktene å lage selv:)

Gjest lurer på en ting
Skrevet

Her kan du bestille over nettet! Det er veldig greit å lett å bruke!!! Bestiller ofte der selv!

http://www.margaretha.no/butik/default.asp

Hei Pastella,

Her er det jo nesten ferdig produkter. Jeg vil kjøpe noe og brodere selv. Hvor får man tak i det mon tro:)

Gjest modific
Skrevet

Hei Platina,

Her på linken har de jo nesten det som de har laget selv. Jeg vil kjøpe produktene å lage selv:)

Nei, det aller meste er pakker med stoff, garn og mønster som du broderer selv. Det ferdige resultatet ser du på bildene. Bare klikk der det står mer info under hvert bilde. Har bestillt masse herfra selv. Mye fint.

Noe er ferdig påtegnet med det meste er vel beregnet at en skal regne seg ut fra mønsteret.

Lykke til:)

Gjest lurer på en ting
Skrevet

Nei, det aller meste er pakker med stoff, garn og mønster som du broderer selv. Det ferdige resultatet ser du på bildene. Bare klikk der det står mer info under hvert bilde. Har bestillt masse herfra selv. Mye fint.

Noe er ferdig påtegnet med det meste er vel beregnet at en skal regne seg ut fra mønsteret.

Lykke til:)

Takk skal du ha:)

Gjest lurer på en ting
Skrevet

Du er gær'n!!!! Har du lyst til det?

He he ja;)

Gjest bebba
Skrevet

Du ser ferdigbroderte bilder, men du bestiller pakkene med stoff og garn. Sett i gang, men husk at det krever tid og interesse å brodere så stort bilde hvis du aldri har gjort slikt før. Det er nitids tålmodighetsarbeid.

Gjest lurer på en ting
Skrevet

Du ser ferdigbroderte bilder, men du bestiller pakkene med stoff og garn. Sett i gang, men husk at det krever tid og interesse å brodere så stort bilde hvis du aldri har gjort slikt før. Det er nitids tålmodighetsarbeid.

Men får man med tegninga også slik at en kan se hva man skal brodere:)

Og garn?

Gjest bebba
Skrevet

Men får man med tegninga også slik at en kan se hva man skal brodere:)

Og garn?

Ja du får en pakke med stoff, garn og mønster og bilde av det ferdigbroderte produktet. Tilsvarende pakker fåes kjøpt i butikker så du kan titte først i butikker som har slike ting. Nå vet ikke jeg hvor du bor, men det er blitt mindre utvalg etterhvert i slike butikker så hvis du vil ha noe helt spesielt så lønner det seg å bestille det.

Gjest lurer på en ting
Skrevet

Ja du får en pakke med stoff, garn og mønster og bilde av det ferdigbroderte produktet. Tilsvarende pakker fåes kjøpt i butikker så du kan titte først i butikker som har slike ting. Nå vet ikke jeg hvor du bor, men det er blitt mindre utvalg etterhvert i slike butikker så hvis du vil ha noe helt spesielt så lønner det seg å bestille det.

Takk skal du ha bebba;)

Gjest bebba
Skrevet

Takk skal du ha bebba;)

Bare hyggelig:) Håndarbeid har jeg greie på så det er bare å spørre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...