Gjest helt grønn på borettslag regler Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Har nettopp kjøpt leilighet i blokk og har funnet ut at kullgrill er fy fy. Men gass da? Er det lov? 0 Siter
Gjest individuelt Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Har ikke borettslagene sine egne regler da ? Så da står det sikkert i papirene du har fått ved kjøpet. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Umulig å si. Det finnes ikke generelle borettslagsregler for slik. Det bestemmes av hvert enkelt. Ring og spør formannen hvis det ikke står på de skrevne reglene som dere skal ha fått utdelt. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 I borettslaget mitt er både kullgrill og gassgrill tillatt, så lenge man tar hensyn til naboene. 0 Siter
Gjest helt grønn på borettslag regler Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Har ikke borettslagene sine egne regler da ? Så da står det sikkert i papirene du har fått ved kjøpet. Har ikke fått noen papirer på regler. Borettslaget er helt nytt. Men jeg tror jeg tjangser på å kjøpe gassgrill, har ikke så lyst på el-grill 0 Siter
Gjest Bare en annen Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det er ikke lov hos oss. Er det ikke lov å grille?høres ekstremt ut! Må dere ty til elektrisk grill ute da eller?det er vel lov? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.