Gjest betatt blondine..:-) Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 ...når jeg ikke får svar på den jeg har sendt? :-I Dreier seg om kjekk fyr som jeg vil ha (og som jeg HAR fått også, sånn rent forsåvidt..;-)) Vi har mailet litt frem og tilbake, så ble det plutselig stumt. Han skrev fryktelig søte ting til meg, så da turte jeg å skrive fryktelig søte (men kanskje litt forwarde) ting tilbake. Og nå skriver han altså ingenting, og jeg blir litt sprø..Kan jeg skrive ny, eller er det bare helt fryktelig innpåslitent, siden det er "hans tur"? Han kan ikke bare møtes i stedet, han bor ikke i Norge, selvom jeg møtte ham her, og han er her litt til og fra.. Mase eller ikke mase og glemme hele skiten? 0 Siter
Gjest betatt blondine.. Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Ja-ja... Hva mener du? Ja-ja, teit problemstilling eller ja-ja gi opp hele skiten han er ikke interssert? Hmf..;-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Hva mener du? Ja-ja, teit problemstilling eller ja-ja gi opp hele skiten han er ikke interssert? Hmf..;-) Ikke mas. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Ikke mas. Det var ikke meg som spurte altså ) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Ja-ja... Det er ikke lenge siden jeg fikk mail fra deg som jeg ikke har svart på, så det var ikke meg som spurte. Ikke engang selvom jeg er blitt helt blond i det siste:) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Ring istedet. Kanskje det,men det er jo enda skumlere..:-o :-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det er ikke lenge siden jeg fikk mail fra deg som jeg ikke har svart på, så det var ikke meg som spurte. Ikke engang selvom jeg er blitt helt blond i det siste:) Kom den til deg? Kanskje det var et hint om at du snart må svare? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det var ikke meg som spurte altså ) Hmm, til deg også:-) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Kom den til deg? Kanskje det var et hint om at du snart må svare? Beklager du kjenner da mine svar;) Skal svare i morgen og til og med sende bilder av meg som blondine;) 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Kanskje det,men det er jo enda skumlere..:-o :-) Er du hovedinnlegger eller? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Kanskje det,men det er jo enda skumlere..:-o :-) Æsjda..:-o Der var jeg rask. Huffda. *blush* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Er du hovedinnlegger eller? Hm..joda..Og elendig tilå huske å bytte nick de få gangene jeg ikke bruker mitt. *rødmer* 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Kanskje det,men det er jo enda skumlere..:-o :-) *knis* 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hmm, til deg også:-) Jeg har hatt det travelt i det siste jeg ) Men reiser i morra og håper at nettverket er i orden så jeg kan dole og sende mailer siden jeg skal være der lenge. 0 Siter
Freya Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hm..joda..Og elendig tilå huske å bytte nick de få gangene jeg ikke bruker mitt. *rødmer* Slapp av, vi har skjønt at det var deg for lenge siden... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Slapp av, vi har skjønt at det var deg for lenge siden... HAR du? :-o Hvordan da? Det var jo bare ett svært kort&konsist lite innlegg.. Har jeg en eller annen åpenbar skrivefeil eller noe eller? Det var da som bare..;-) 0 Siter
Freya Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 HAR du? :-o Hvordan da? Det var jo bare ett svært kort&konsist lite innlegg.. Har jeg en eller annen åpenbar skrivefeil eller noe eller? Det var da som bare..;-) Var det ikke du som skrev et annet innlegg ang. å komme i kontakt med en fyr elns.? Jeg bare gjennomskuer deg, vettu... Vil jo seff ikke avsløre noe, men nå greide du jo det elegant selv. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Var det ikke du som skrev et annet innlegg ang. å komme i kontakt med en fyr elns.? Jeg bare gjennomskuer deg, vettu... Vil jo seff ikke avsløre noe, men nå greide du jo det elegant selv. Hm..Jeg har skrevet LITT om han fyren før...:-o Jeg visste ikke at jeg var så til de grader gjennkjennelig, det som mer typisk er, er at jeg ALDRI husker at jeg heter noe annet de få, usle gangene jeg mystifiserer meg med annet nick;-) Takk for diskresjonen forresten, her klarte jeg jo fint å trekke den ned i do sjæl da..;-) Forresten, jeg og samboer er "on a break", bare sånn at det er sagt..Jeg er ikke helkjip, bare litt. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.