Gå til innhold

Skrive ny mail...

Gjest betatt blondine..:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm..Jeg har skrevet LITT om han fyren før...:-o

Jeg visste ikke at jeg var så til de grader gjennkjennelig, det som mer typisk er, er at jeg ALDRI husker at jeg heter noe annet de få, usle gangene jeg mystifiserer meg med annet nick;-)

Takk for diskresjonen forresten, her klarte jeg jo fint å trekke den ned i do sjæl da..;-)

Forresten, jeg og samboer er "on a break", bare sånn at det er sagt..Jeg er ikke helkjip, bare litt.

:-)

Hva du og samboeren driver med er ikke så mye min business, tenkte jeg. :)

Håper det ordner seg da, hørtes jo spennende ut med "ny fyr" liksom. :)

P.S. At jeg gjenkjente deg har vel kanskje litt med ordvalg og smileys å gjøre, tror jeg.

laguna1365380434
Skrevet

Hva du og samboeren driver med er ikke så mye min business, tenkte jeg. :)

Håper det ordner seg da, hørtes jo spennende ut med "ny fyr" liksom. :)

P.S. At jeg gjenkjente deg har vel kanskje litt med ordvalg og smileys å gjøre, tror jeg.

Ja, jeg krydrer vel kanskje innleggene mine litt vel mye med smileys og dill.. Men jeg er veldig imponert (og litt rørt) av å bli gjenkjent..;-)

Det ordner seg nok alt sammen på et vis, men ting er litt kaos nå..

Jeg og samboer skal ha såkalt "prøvetid", han flytter ut herifra den første, og skal lære seg å oppføre seg pent og bidra med noe før han eventuelt får komme inn igjen..:-o

Samtidig driver jeg og er svært betatt av denne amerikaneren min, så det er mye greier.

Litt spennende også, men mye grin, kasting av hårbørster og generelle opptøyer..:-o

Men det ordner seg nok for snille jenter til slutt..;-)

Skrevet

Ja, jeg krydrer vel kanskje innleggene mine litt vel mye med smileys og dill.. Men jeg er veldig imponert (og litt rørt) av å bli gjenkjent..;-)

Det ordner seg nok alt sammen på et vis, men ting er litt kaos nå..

Jeg og samboer skal ha såkalt "prøvetid", han flytter ut herifra den første, og skal lære seg å oppføre seg pent og bidra med noe før han eventuelt får komme inn igjen..:-o

Samtidig driver jeg og er svært betatt av denne amerikaneren min, så det er mye greier.

Litt spennende også, men mye grin, kasting av hårbørster og generelle opptøyer..:-o

Men det ordner seg nok for snille jenter til slutt..;-)

Håper alt ordner seg til slutt da, enten det blir på den ene eller andre måten! :)

Du må iallfall få dressert den typen din skikkelig hvis han skal få komme tilbake, synes jeg... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...