amber sun Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 ...i senga? Dagens lille uhøytidelige test: http://na-prod.tv2.no/testorama/?id=26945 Her er flere tester hvis du kjeder deg i regnet: http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/testdegselv/article424643.ece 0 Siter
Gjest Dette ble jeg Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Du er følgende dyr i senga: Tiger Du liker å ha kontrollen i soverommet, er åpen om hva som er dine ønsker og hater gjette-leker. Så snart du er opphisset er det ingenting som kan stoppe deg. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 He he..artig test! Hva ble du, Amber? Jeg ble: Tiger Du liker å ha kontrollen i soverommet, er åpen om hva som er dine ønsker og hater gjette-leker. Så snart du er opphisset er det ingenting som kan stoppe deg. 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Delfin Du elsker å ha det morsomt på soverommet, og strekker forspillet så langt som mulig. Du er spontan og tenker ikke på noe annet enn det som skjer i øyeblikket, dersom du har det gøy. Myk sex med masse puter og pudring er tingen for deg. Puter, pudring og myk sex..., djizeeeeez...*grøss* 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Hjort Du er litt tilbakeholden, og liker å spille "hard to get". Du har ikke noe imot at andre tar kontrollen, og kan lett bli tent av en god lukt. *Flirer* Bortsett fra den delen om å spille "hard to get" så stemmer det faktisk... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Du elsker å ha det morsomt på soverommet, og strekker forspillet så langt som mulig. Du er spontan og tenker ikke på noe annet enn det som skjer i øyeblikket, dersom du har det gøy. Myk sex med masse puter og pudring er tingen for deg. Jeg var altså...en delfin 0 Siter
bb71 Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Hjort Du er litt tilbakeholden, og liker å spille "hard to get". Du har ikke noe imot at andre tar kontrollen, og kan lett bli tent av en god lukt. *Flirer* Bortsett fra den delen om å spille "hard to get" så stemmer det faktisk... Jeg ble også hjort... Ville heller vært en tiger da! 0 Siter
Gjest Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Delfin Du elsker å ha det morsomt på soverommet, og strekker forspillet så langt som mulig. Du er spontan og tenker ikke på noe annet enn det som skjer i øyeblikket, dersom du har det gøy. Myk sex med masse puter og pudring er tingen for deg. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Delfin... Nå er jo det hyggelige og koselige dyr, men jeg vet ikke om det høres så "sexy" ut... "...................................." 0 Siter
flisa Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Du er følgende dyr i senga: Katt Du elsker selve jakten, nesten like mye som sex`en selv. Tekstiler i form av påkledning eller sengetøy er viktig for deg. Du er stadig på jakt etter nye eventyr, og elsker å dele en fantasi. 0 Siter
bb71 Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Du er følgende dyr i senga: Katt Du elsker selve jakten, nesten like mye som sex`en selv. Tekstiler i form av påkledning eller sengetøy er viktig for deg. Du er stadig på jakt etter nye eventyr, og elsker å dele en fantasi. Stadig på jakt etter nye eventyr???? hm... 0 Siter
amber sun Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 He he..artig test! Hva ble du, Amber? Jeg ble: Tiger Du liker å ha kontrollen i soverommet, er åpen om hva som er dine ønsker og hater gjette-leker. Så snart du er opphisset er det ingenting som kan stoppe deg. Jeg ble også tiger! hehe jeg glemte visst å sette opp hva jeg selv ble. 0 Siter
flisa Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Stadig på jakt etter nye eventyr???? hm... Men det kan jo være med samme mann - men ulike plasser - f.eks... 0 Siter
amber sun Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 ...ser det ut til, delfiner og katter. Glemte å skrive at jeg ble tiger, da. 0 Siter
bb71 Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Men det kan jo være med samme mann - men ulike plasser - f.eks... hehe....den klarte du bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.