Gå til innhold

Hvilket dyr er du...

Anbefalte innlegg

Gjest Dette ble jeg
Skrevet

Du er følgende dyr i senga:

Tiger

Du liker å ha kontrollen i soverommet, er åpen om hva som er dine ønsker og hater gjette-leker. Så snart du er opphisset er det ingenting som kan stoppe deg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he..artig test!

Hva ble du, Amber?

Jeg ble:

Tiger

Du liker å ha kontrollen i soverommet, er åpen om hva som er dine ønsker og hater gjette-leker. Så snart du er opphisset er det ingenting som kan stoppe deg.

Skrevet

Delfin

Du elsker å ha det morsomt på soverommet, og strekker forspillet så langt som mulig. Du er spontan og tenker ikke på noe annet enn det som skjer i øyeblikket, dersom du har det gøy. Myk sex med masse puter og pudring er tingen for deg.

Puter, pudring og myk sex..., djizeeeeez...*grøss*

Skrevet

Hjort

Du er litt tilbakeholden, og liker å spille "hard to get". Du har ikke noe imot at andre tar kontrollen, og kan lett bli tent av en god lukt.

*Flirer* Bortsett fra den delen om å spille "hard to get" så stemmer det faktisk...

Gjest Ramina
Skrevet

Du elsker å ha det morsomt på soverommet, og strekker forspillet så langt som mulig. Du er spontan og tenker ikke på noe annet enn det som skjer i øyeblikket, dersom du har det gøy. Myk sex med masse puter og pudring er tingen for deg.

Jeg var altså...en delfin :)

Skrevet

Hjort

Du er litt tilbakeholden, og liker å spille "hard to get". Du har ikke noe imot at andre tar kontrollen, og kan lett bli tent av en god lukt.

*Flirer* Bortsett fra den delen om å spille "hard to get" så stemmer det faktisk...

Jeg ble også hjort... Ville heller vært en tiger da!

Skrevet

Delfin

Skrevet

Delfin...

Nå er jo det hyggelige og koselige dyr, men jeg vet ikke om det høres så "sexy" ut...

"...................................."

Skrevet

Katt

Du elsker selve jakten, nesten like mye som sex`en selv. Tekstiler i form av påkledning eller sengetøy er viktig for deg. Du er stadig på jakt etter nye eventyr, og elsker å dele en fantasi.

Skrevet

Katt

Du elsker selve jakten, nesten like mye som sex`en selv. Tekstiler i form av påkledning eller sengetøy er viktig for deg. Du er stadig på jakt etter nye eventyr, og elsker å dele en fantasi.

Stadig på jakt etter nye eventyr???? hm...

Skrevet

He he..artig test!

Hva ble du, Amber?

Jeg ble:

Tiger

Jeg ble også tiger!

hehe jeg glemte visst å sette opp hva jeg selv ble.

Skrevet

Stadig på jakt etter nye eventyr???? hm...

Men det kan jo være med samme mann - men ulike plasser - f.eks...:)

Skrevet

...ser det ut til, delfiner og katter.

Glemte å skrive at jeg ble tiger, da.

Skrevet

Men det kan jo være med samme mann - men ulike plasser - f.eks...:)

hehe....den klarte du bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...