Gjest Qgal Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg ble visst en svane.. Svane Du kan ikke ha sex med noen du ikke føler noe for, og utseende er viktig for deg. Du liker å føle deg sikker, og blir det sagt noe du ikke liker, mister du umiddelbart lysten. 0 Siter
Piraye Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Du er litt tilbakeholden, og liker å spille "hard to get". Du har ikke noe imot at andre tar kontrollen, og kan lett bli tent av en god lukt. 0 Siter
Gjest svane! Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg er visst ikke så spennende i senga..... 0 Siter
Freya Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg er en katt. "Du elsker selve jakten, nesten like mye som sex`en selv. Tekstiler i form av påkledning eller sengetøy er viktig for deg. Du er stadig på jakt etter nye eventyr, og elsker å dele en fantasi." 0 Siter
flisa Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg er en katt. "Du elsker selve jakten, nesten like mye som sex`en selv. Tekstiler i form av påkledning eller sengetøy er viktig for deg. Du er stadig på jakt etter nye eventyr, og elsker å dele en fantasi." Du och jag, Freya 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.