Gå til innhold

Var det slik det var....


ulva

Anbefalte innlegg

...å være meg! Bor nå helt alene, uten mann og barn, og forsøker å overbevise meg selv og alle andre at det går så bra. Men det gjør det ikke. Jeg gråter og gråter og savner minstemann. Litt kjærlighetssorg har jeg også - iallefall sørger jeg over tapet av familien jeg hadde. Jeg mistet ikke bare mannen min og sønnen min, men svigerforeldrene mine og onkelen til sønnen min også. De har vært gode støttepersoner, men nå har vi ingen kontakt.

Jeg er jo ikke alene. Jeg har gode venner. Men dagene blir lange i disse ferietider - og jeg har jo heller ingen jobb, ingenting meningsfylt å fylle dagene med. Jeg sitter alene i leiligheten og fyller ut trygdepapirer jeg knapt forstår noe av.

Medisiner har jeg jo klart å slutte med - nesten iallefall. Bruker bare litt Risperdal og Rivotril. Men lykkelig? Nei. Hvor lang tid tar det å komme over tapet av et helt liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tar lang tid å komme over tap, ulva... Vet ikke hvilke planer du har nå for hverdagene fremover, men det må være trist for dere alle at belastningen ble for store til at dere klarte å fortsette som en familie.

Er det umulig å opprettholde kontakten med svigerforeldre og svoger? Har du spurt om du kan komme på besøk som tidligere?

Håper du finner noe som gir mening i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...