Gå til innhold

glamour spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest såpedilla
Skrevet

Har hørt at Taylor kommer tilbake. Noen som har fått med seg dette? Hun døde jo, - hvilken historie har de diktet opp for å få tilbakekomsten troverdig???

Skrevet

Troverdig? Er noe i den serien i det hele tatt troverdig?

Gjest såpedilla
Skrevet

Siden USA ligger ca ett år foran TvNorge på sendte episoder, kan du se i arkivet og finne ut hva som skjer langt fremover.

(Jeg gjorde det, men det var ikke noe spennende å se etterpå - siden jeg visste alt)

http://www.cbs.com/daytime/bb/updates/daily/text/dt_bb_up_dly_lastweek.shtml

Takk for linken, men jeg fant ikke svaret på hvorfor, bare at hun kom tilbake.....vet du forklaringen for død/levende plottet???

Gjest såpedilla
Skrevet

Troverdig? Er noe i den serien i det hele tatt troverdig?

nei....egentlig ikke.....men sånn nogenlunde,....sånn som man kan leve med uten å få helt fark.....

Skrevet

Takk for linken, men jeg fant ikke svaret på hvorfor, bare at hun kom tilbake.....vet du forklaringen for død/levende plottet???

Nei, det er lenge siden jeg har sett på Glamour nå...

Men det burde jo stå i arkivet, hvis du bare finner rett episode..?

Skrevet

nei....egentlig ikke.....men sånn nogenlunde,....sånn som man kan leve med uten å få helt fark.....

Jeg skal ikke blande meg inn i noen diskusjon om serien egentlig. Har bare zappet forbi og det litt jeg har sett har sett ut til å være filmet gjennom et soft-filter og alltid er det en eller annen jentunge som gråter og greier. ;o)

Skrevet

Akkurat i det hun dør, kommer det en eller annen prins og bortfører henne og redder henne..

Så Taylor, som er noe av det vakreste jeg noensinne har sett, kommer tilbake, stygg som juling.

Skuespilleren føler årene tynge, og har hatt masse plastiske operasjoner i mellomtiden, hun er virkelig helt grusom nå.

Gjest ikke min verden
Skrevet

*Grøss* Det lyser jo ansiktsløft med noko attåt lang vei! Og si meg - står hun litt på skeiva eller har hun puppene på siden???

"Taylor" hadde et nydelig ansikt for noen år siden. Naturlige, bittelitt ujevne tenner, som etterhvert ble erstattet med noe som lignet kritthvitt gebiss. Leppene, som fra før var nydelige, ble nærmest deformerte, da overleppen ble oppblåst så det så ut som hun hadde fått set en på trynet. I det hele tatt - jeg fatter ikke hvordan de kan synes de ser vakre ut med de deformerte ansiktene de etterhvert får.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...