Gjest martamor Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg lurer på å kjøpe meg en leilighet i nærheten av Vålerenga kirke. Er en 22 år gammel student og har bodd en stund på Sankthanshaugen. Kanskje jeg er blitt litt "fin" på det, men jeg lurer på om det er noe hyggelig å bo på Vålerenga for ungdommer? Er det et koselig område? Noen grøntområder? Og hvor lang tid vil det ta å gå ned til Stortinget? Er det bra med kollektivtilbud her? Takker for svar, dere som er litt mer kjent enn meg=) 0 Siter
lex Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Fint, på Vålerenga, dog litt for mye fotball.... Men, ærlig talt: Du må da sjekke ut det potensielle boområdet selv. Hopp på 37-bussen straks! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Fint, på Vålerenga, dog litt for mye fotball.... Men, ærlig talt: Du må da sjekke ut det potensielle boområdet selv. Hopp på 37-bussen straks! Det er blitt kult å bo på Enga nå ... Unge, kule mennesker i min familie investerer i leiligheter. Om det var sånt du lurte på. Ikke er det lang vei bort til Kampen heller, med Bydelshus og mange unge (familier). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.