Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ulrikke karolin

Jeg er en jente på 17 år, å jeg sliter med det jeg tror eg sosial angst, jeg klarer ikke være blandt masse folk ikke gå på kino,resturant,spise hjemme hos andre enn meg selv jeg skjelver, fryser, blir kvalmen kan kaste opp å kan av og til bli svimmel. Hadde dette litt da jeg var liten, men klart å skjule det så ingen visste om det, men nå er det kommet igjen å jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt angsten prøver å tenke positivt på tingene eg skal gjøre,men angsten kommer som regel altid tilbake. fikk denne angsten tilbake i fjor da søskenbarnet mitt på 15 år døde, vi var veldig nære å begge hadde gått gjennom at fedrene våre ble narkomane når vi var 7 og 9 år, så vi delte spørsmålene og det vonde sammen siden alle klappet over det og aldri egentlig forklarte hva som skjedde. det er 1 år siden han døde, å jeg sliter enda med angsten, har vel egentlig ikke noe liv kan en si sitter for det meste hjemme, jeg er endel hjemme alene i helgene å slik så det er lett å lyge om at jeg er noen andre steder enn at jeg sitter hjemme helt alene, vet jeg burde snakke med moren min om problemene mine, men klarer det bare ikke. den ene søsteren min hadde noen anelser om at noe var gale, men skjeønte vel ikke hvor gale det var før i sist uke fant en kniv i sengen min...da skjønte hun hvor mange av de dype arrene var kommet fra i stede for de teite løgnene mine...var litt deili å dele det med henne,men jeg føler meg ganske dum. hun mener jeg burde søke hjelp..men er det virkeli så gale at jeg trenger hjelp...jeg har altid trodd jeg skulle klare å fikse det selv..men kanskje hun har rett jeg har ikke

klart det på dette året så kanskje jeg ikke klarer det neste året heller? Neste uke skal jeg på ferie og besøke søsteren min og hennes famile,jeg har prøvd å vri meg unna,men har gjort det for nesten ett helt år nå så det gikk ikk elenger. Men gruer meg vet jeg ikke kommer til å klare å spise å hvis jeg må spise kaster jeg det bare opp igjen=0( hilsen en redd liten angst/deprimert jente på 17=0(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191300-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...