Gå til innhold

Skriv et fiktivt innlegg!

Anbefalte innlegg

Gjest sjeeedli!
Skrevet

Rimelig tørt her! Kan ikke noen skrive et fiktivt innlegg med futt i(under annet nick)for å sprite opp litt her :o)

Takk!

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• flisa

8

• Prozak

7

• amber sun

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest liker ikke fiktive innlegg
Skrevet

Ikke mas på trollene er du snill. Om ikke du er troll da.....

Gjest bebba
Skrevet

Jeg har skrevet mye om mitt virkelige liv her og kommer aldri til å gjøre det igjen. Det er tydelig at virkeligheten virker på noen som mer usannsynlig enn eventyrene så det er bare å skrive om livet sitt.

Gjest liker fiktive innlegg*
Skrevet

Ikke mas på trollene er du snill. Om ikke du er troll da.....

Hva er galt med det, bare artig det jo:)

*Mangler fantasi men...

Gjest sjeeedli
Skrevet

Jeg har skrevet mye om mitt virkelige liv her og kommer aldri til å gjøre det igjen. Det er tydelig at virkeligheten virker på noen som mer usannsynlig enn eventyrene så det er bare å skrive om livet sitt.

Hehe, nå ble jeg nysjerrig!

Få høre litt om ditt spesielle liv da, Hva har du opplevd som vekker sånn forferdelse(et hint?)

Gjest bebba
Skrevet

Få høre litt om ditt spesielle liv da, Hva har du opplevd som vekker sånn forferdelse(et hint?)

Det vet ikke jeg. Du får spørre de andre;)

Gjest bebba
Skrevet

Hva er galt med det, bare artig det jo:)

*Mangler fantasi men...

Du skal ikke plage andre du skal være grei og snill, men for øvrig kan du gjøre hva du vil.

Kanskje dette burde stå i den norske grunnloven;)

Gjest sjeeedli
Skrevet

Det vet ikke jeg. Du får spørre de andre;)

Men du vet hva de foreksempel har reagert på?

Gjest bebba
Skrevet

Men du vet hva de foreksempel har reagert på?

Nei ikke helt, annet enn at jeg skriver mye om livet mitt under andre nick.

Noen tror at jeg er forelsket i hushjelpen og det får meg til å smile. Kanskje spesielt siden jeg husker det innlegget og kan ikke forstå at slikt er farlig på dol. Jeg skrev det ikke.

Gjest sjeeedli
Skrevet

Noen tror at jeg er forelsket i hushjelpen og det får meg til å smile. Kanskje spesielt siden jeg husker det innlegget og kan ikke forstå at slikt er farlig på dol. Jeg skrev det ikke.

.Flire. Jeg tror det svipper mye rart innom sidene her, og da blir det mange rare meninger og reaksjoner. Drit i det!

Hva er galt med at du skriver litt private innlegg under andre nick? jeg trodde alle (eller mange) gjorde nettopp det her.

Det er da ikke alle innlegg en vil skal identifiseres med sitt vante nick om en vil være enda mer anonym.

En del har heller ikke faste nick, det har jeg aldri hatt, har ingen intresse av å bli fast inventar her i.fo.a. fast nick.

Og webmasteren her er jo noe helt for seg selv(kremt)...outer og blander seg så det finnes ikke grenser. For et rottereir ;O)

Tror det skremmer bort nye brukere, det bør eierne tenke på, men de følger vel ikke med noe her!

Gjest sjeeedli
Skrevet

.Flire. Jeg tror det svipper mye rart innom sidene her, og da blir det mange rare meninger og reaksjoner. Drit i det!

Hva er galt med at du skriver litt private innlegg under andre nick? jeg trodde alle (eller mange) gjorde nettopp det her.

Det er da ikke alle innlegg en vil skal identifiseres med sitt vante nick om en vil være enda mer anonym.

En del har heller ikke faste nick, det har jeg aldri hatt, har ingen intresse av å bli fast inventar her i.fo.a. fast nick.

Og webmasteren her er jo noe helt for seg selv(kremt)...outer og blander seg så det finnes ikke grenser. For et rottereir ;O)

Tror det skremmer bort nye brukere, det bør eierne tenke på, men de følger vel ikke med noe her!

Og husk, det er ingen regel som sier at en skal ha fast nick, en kan ha så mange nick en vil og ønsker, det er fullt lovlig etter reglene.

Men jeg vil ikke tro det er helt etter reglene at webm skal oute og blande seg så mye. F.eks. oute brukere med åpne kommentarer på den måten som har skjedd mange her.

Det er fullt mulig å maile/kontakte eierne av dol for å gi en kommentar, om du eller andre er misfornøyd med noe....om man gidder engasjere seg da.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det hører du!

Gjest rister på hodet
Skrevet

Neivel?

Husker du denne: "Obs glemte å være anonym. Sånn er det"

Dine ord litt ned i tråden om hushjelpen. Det nytter ikke å lyve når alle kan ta et søk, vet du!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så du bare skrøyt på deg at du skrev det?

Leste tråden nå.

Utrolig at du så hardnakket skjeller og smeller og krever bevis og krangler med webbis og alle andre, mens du bedyrer din uskyld noe så til de grader i forhold til å produsere fiktive innlegg.

Det var bare å gjøre et enkelt søk hvor du innrømmer at du glemte å skifte nick.

Og det innlegget har ikke noe med alle dine medisinske problemer å gjøre, slik du så hardnakket påstår i et uendelig antall diskusjoner med meg og andre her.

Ja, tråden var helt harmløs, men all hylinga di her de siste dagene gjør det hele uhyre patetisk. Spesielt siden du ikke er 12 år gammel.

Menmen, deg om det.

Skrevet

Slutt å syt nå, eh? Jeg ble også anklaget for å bruke flere nick i en tråd her tidligere i dag. Syter jeg? Nei, jeg trekker kanskje litt på smilebåndet :-)

"......................................"

Skrevet

Og husk, det er ingen regel som sier at en skal ha fast nick, en kan ha så mange nick en vil og ønsker, det er fullt lovlig etter reglene.

Men jeg vil ikke tro det er helt etter reglene at webm skal oute og blande seg så mye. F.eks. oute brukere med åpne kommentarer på den måten som har skjedd mange her.

Det er fullt mulig å maile/kontakte eierne av dol for å gi en kommentar, om du eller andre er misfornøyd med noe....om man gidder engasjere seg da.

"Og husk, det er ingen regel som sier at en skal ha fast nick, en kan ha så mange nick en vil og ønsker, det er fullt lovlig etter reglene."

Så lenge man begrenser seg til ett nick i samme tråd, så er et i utgangspunktet lov. Men det tilfellet som har vært de siste dagene her er noe litt annet.

"Men jeg vil ikke tro det er helt etter reglene at webm skal oute og blande seg så mye."

"Du vil tro det ikke er helt etter reglene"? Hvem tror du lager reglene for forumet her? Hint: DOL. Det eneste dumme med webbis-outingen i akkurat denne saken er at de burde ha valgt enten å oute fullstendig eller å holde helt kjeft.

"..................................."

skorpionfisken
Skrevet

Du skal ikke plage andre du skal være grei og snill, men for øvrig kan du gjøre hva du vil.

Kanskje dette burde stå i den norske grunnloven;)

Det gjør det jo, bare pakket inn i litt juridisk tåkeprat :-)

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Rekker hånda i været! ;-)

Gjest det ble borte vekk
Skrevet

Bebba ha hatt et kjærlighetsforhold med Prozak, verre var det ikke;0)

Skrevet

Bebba ha hatt et kjærlighetsforhold med Prozak, verre var det ikke;0)

Ja men da hun skjønte han var FrP'er fra Bergen fikk hun mer enn nok av den katten :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...