Gjest det ble borte vekk Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Ja men da hun skjønte han var FrP'er fra Bergen fikk hun mer enn nok av den katten :-) Han er ikke frpèr. Men det ryktes at det var du som ødela forholdet da du la deg etter ham. Ikke rart at bebba er bitter på deg. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Han er ikke frpèr. Men det ryktes at det var du som ødela forholdet da du la deg etter ham. Ikke rart at bebba er bitter på deg. Det er godt å få sympati;) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Så du bare skrøyt på deg at du skrev det? Leste tråden nå. Utrolig at du så hardnakket skjeller og smeller og krever bevis og krangler med webbis og alle andre, mens du bedyrer din uskyld noe så til de grader i forhold til å produsere fiktive innlegg. Det var bare å gjøre et enkelt søk hvor du innrømmer at du glemte å skifte nick. Og det innlegget har ikke noe med alle dine medisinske problemer å gjøre, slik du så hardnakket påstår i et uendelig antall diskusjoner med meg og andre her. Ja, tråden var helt harmløs, men all hylinga di her de siste dagene gjør det hele uhyre patetisk. Spesielt siden du ikke er 12 år gammel. Menmen, deg om det. Hvis du søker på et innlegg om en som var forelsket i hushjelpen som også var sjefen så skrev jeg ikke det. Det var det jeg siktet til i natt. Jeg beklager at jeg har tydeligvis skapt et stort rot i din tilværelse den siste tiden. Du virker helt opphengt i mine innlegg både før og nå. 0 Siter
Gjest ro, ro til fiskeskjær Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hvis du søker på et innlegg om en som var forelsket i hushjelpen som også var sjefen så skrev jeg ikke det. Det var det jeg siktet til i natt. Jeg beklager at jeg har tydeligvis skapt et stort rot i din tilværelse den siste tiden. Du virker helt opphengt i mine innlegg både før og nå. Skrev du eller skrev du ikke hovedinnlegget i denne tråden? http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1656.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2625040&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2625040 Synes du ror noe helt enormt, men det beror kanskje på en misforståelse? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Skrev du eller skrev du ikke hovedinnlegget i denne tråden? http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1656.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2625040&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2625040 Synes du ror noe helt enormt, men det beror kanskje på en misforståelse? Jeg kommer ikke innpå denne tråden av en eller annen grunn, men det er mye misforståelser her. Hvorfor noen skal ha det til at jeg har produsert fiktive tulleinnlegg vet jeg ikke. Fra nå av har jeg sluttet å bruke dol som seriøst forum så det er meg likegyldig. Jeg kommer til å bruke det alene som underholdning. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hvis du søker på et innlegg om en som var forelsket i hushjelpen som også var sjefen så skrev jeg ikke det. Det var det jeg siktet til i natt. Jeg beklager at jeg har tydeligvis skapt et stort rot i din tilværelse den siste tiden. Du virker helt opphengt i mine innlegg både før og nå. "Jeg beklager at jeg har tydeligvis skapt et stort rot i din tilværelse den siste tiden. Du virker helt opphengt i mine innlegg både før og nå." Du rabla da jeg og andre påsto at du var en svært feig person som slenger dritt med falske nick og produserer fiktive innlegg. Kalte oss løgnere og Gud-veit. Selvsagt finner jeg det da uhyre morsomt når du blir tatt i en løgn. Du tok helt av i x antall tråder og skjelte ut både meg og Flisa og flyfly og webbis og dorthe og egentlig absolutt alle, mens du nå ble tatt for å lyve om det du har rablet for nå siden engang i helgen. Det er bare så usedvanlig patetisk at et kvinnfolk godt oppi 50-åra holder på sånn. Jeg hadde tross alt trodd de feige jævlene og de patetiske skapningene uten humor og skriveferdigheter var rundt 15. Så feil kan man ta. Men akkurat her er det litt morsomt og ha tatt feil. Dol skal i hvert fall ha for en ting: Det er faen meg mye rare folk her. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 "Jeg beklager at jeg har tydeligvis skapt et stort rot i din tilværelse den siste tiden. Du virker helt opphengt i mine innlegg både før og nå." Du rabla da jeg og andre påsto at du var en svært feig person som slenger dritt med falske nick og produserer fiktive innlegg. Kalte oss løgnere og Gud-veit. Selvsagt finner jeg det da uhyre morsomt når du blir tatt i en løgn. Du tok helt av i x antall tråder og skjelte ut både meg og Flisa og flyfly og webbis og dorthe og egentlig absolutt alle, mens du nå ble tatt for å lyve om det du har rablet for nå siden engang i helgen. Det er bare så usedvanlig patetisk at et kvinnfolk godt oppi 50-åra holder på sånn. Jeg hadde tross alt trodd de feige jævlene og de patetiske skapningene uten humor og skriveferdigheter var rundt 15. Så feil kan man ta. Men akkurat her er det litt morsomt og ha tatt feil. Dol skal i hvert fall ha for en ting: Det er faen meg mye rare folk her. Skal jeg ta dine gjetninger om min alder som kompliment eller;) Det rabler jeg helt før deg i øyeblikket. Jeg vet ikke om jeg skal si stakkar eller ikke. 0 Siter
flisa Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Han er ikke frpèr. Men det ryktes at det var du som ødela forholdet da du la deg etter ham. Ikke rart at bebba er bitter på deg. Ja, fanken - sånn var det 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Ja, fanken - sånn var det Godt at du forsto det;) Endelig nå er jeg lettet. 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Bebba ha hatt et kjærlighetsforhold med Prozak, verre var det ikke;0) *LOL* "................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Han er ikke frpèr. Men det ryktes at det var du som ødela forholdet da du la deg etter ham. Ikke rart at bebba er bitter på deg. Men så ble de begge sure da de fersket meg i ferd med å penetrere Märta, mens ari satt i en stol og så på med et trist som faen uttrykk. "...................................." 0 Siter
flisa Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Men så ble de begge sure da de fersket meg i ferd med å penetrere Märta, mens ari satt i en stol og så på med et trist som faen uttrykk. "...................................." Ja, det var nu en trist aften. 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Ja, det var nu en trist aften. Jo, men den kom seg etter en stund. "..................................." 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Men så ble de begge sure da de fersket meg i ferd med å penetrere Märta, mens ari satt i en stol og så på med et trist som faen uttrykk. "...................................." Overskriften på innlegget var ikke en anmodning til å skrive noe fiktiv. Du vet godt at det var en annen grunn at at vi ble sure. Ikke vrenge og vri på sannheten her;) 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Overskriften på innlegget var ikke en anmodning til å skrive noe fiktiv. Du vet godt at det var en annen grunn at at vi ble sure. Ikke vrenge og vri på sannheten her;) Å? Så det var greit å se meg i full vekslende penetrasjon av en tredjeperson? Da fikk jeg ikke med meg hva dere ble sure for, jævla kjærringer. "..................................." 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Å? Så det var greit å se meg i full vekslende penetrasjon av en tredjeperson? Da fikk jeg ikke med meg hva dere ble sure for, jævla kjærringer. "..................................." Ja slikt syn ville vært spennende;) Det ville jeg aldri blitt sur for. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Alle som har et navn om begynner på R, har et stygt navn! 0 Siter
Gjest det ble borte vekk Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Men så ble de begge sure da de fersket meg i ferd med å penetrere Märta, mens ari satt i en stol og så på med et trist som faen uttrykk. "...................................." Ja, skikkelig møljepuling. Syns jeg ser bebba og flisa der de går rundt i nettoen, svartsjuk. Og nå, da begger er forsmådd, blir de kanskje venner igjen? 0 Siter
flisa Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Ja, skikkelig møljepuling. Syns jeg ser bebba og flisa der de går rundt i nettoen, svartsjuk. Og nå, da begger er forsmådd, blir de kanskje venner igjen? hvorfor det? kan ikke bli noe man ikke har vært *snurt* 0 Siter
flisa Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Alle som har et navn om begynner på R, har et stygt navn! hehe - heter eksen Rolf eller noe? .) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.