Gjest M.Angelica Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 hehe - heter eksen Rolf eller noe? .) He he..Nei, det var bare et fiktivt innlegg! =D 0 Siter
flisa Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 He he..Nei, det var bare et fiktivt innlegg! =D da heter'n REIDAR!!! 0 Siter
Chloe Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 "Jeg beklager at jeg har tydeligvis skapt et stort rot i din tilværelse den siste tiden. Du virker helt opphengt i mine innlegg både før og nå." Du rabla da jeg og andre påsto at du var en svært feig person som slenger dritt med falske nick og produserer fiktive innlegg. Kalte oss løgnere og Gud-veit. Selvsagt finner jeg det da uhyre morsomt når du blir tatt i en løgn. Du tok helt av i x antall tråder og skjelte ut både meg og Flisa og flyfly og webbis og dorthe og egentlig absolutt alle, mens du nå ble tatt for å lyve om det du har rablet for nå siden engang i helgen. Det er bare så usedvanlig patetisk at et kvinnfolk godt oppi 50-åra holder på sånn. Jeg hadde tross alt trodd de feige jævlene og de patetiske skapningene uten humor og skriveferdigheter var rundt 15. Så feil kan man ta. Men akkurat her er det litt morsomt og ha tatt feil. Dol skal i hvert fall ha for en ting: Det er faen meg mye rare folk her. Let the fun continue! ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 da heter'n REIDAR!!! Ja! Eller var det Reidun?!? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Ja, skikkelig møljepuling. Syns jeg ser bebba og flisa der de går rundt i nettoen, svartsjuk. Og nå, da begger er forsmådd, blir de kanskje venner igjen? Har vi vært venner eller uvenner før? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 å f... *S* og jeg heter may dritt! (Da er det vel kanskje ikke eks det er snakk om, men) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Skrev du eller skrev du ikke hovedinnlegget i denne tråden? http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1656.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2625040&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2625040 Synes du ror noe helt enormt, men det beror kanskje på en misforståelse? Nå har jeg kommet innpå denne tråden og jamen om jeg er sikker på om jeg skrev innlegget der eller ikke. Ser at den er skrevet etter at de beskyldningene om at jeg drev og skrev merkelige innlegg kom. Tråden er bare tull, og hovedinnlegget også, men jeg holder på å le meg ihjel siden jeg trodde jeg var forelsket i denne tiden. Ville ikke vært vanskelig å si at jeg hadde vridd og vrengt på sannheten i hovedinnlegget og så fleipet med det videre. Hvis dette er viktig for noen så får jeg virkelig beklage hvor naiv jeg er 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Skrev du eller skrev du ikke hovedinnlegget i denne tråden? http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1656.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2625040&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2625040 Synes du ror noe helt enormt, men det beror kanskje på en misforståelse? endelig en som gadd å søke det opp 0 Siter
Gjest ro, ro til fiskeskjær Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Nå har jeg kommet innpå denne tråden og jamen om jeg er sikker på om jeg skrev innlegget der eller ikke. Ser at den er skrevet etter at de beskyldningene om at jeg drev og skrev merkelige innlegg kom. Tråden er bare tull, og hovedinnlegget også, men jeg holder på å le meg ihjel siden jeg trodde jeg var forelsket i denne tiden. Ville ikke vært vanskelig å si at jeg hadde vridd og vrengt på sannheten i hovedinnlegget og så fleipet med det videre. Hvis dette er viktig for noen så får jeg virkelig beklage hvor naiv jeg er Innlegget ble skrevet den 9. juni. Hadde folk stilt spørsmål ved ting du skrev allerede da?? Synes det er rart at du ikke helt vet om du skrev hovedinnlegget eller ikke. Men du kan jo bare be webmaster sjekke? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Innlegget ble skrevet den 9. juni. Hadde folk stilt spørsmål ved ting du skrev allerede da?? Synes det er rart at du ikke helt vet om du skrev hovedinnlegget eller ikke. Men du kan jo bare be webmaster sjekke? At hun ikke vet det er vel bare et tegn på at hun ikke har noen kontroll på hvilke fiktive innlegg hun har skrevet og hvilke hun ikke har skrevet. Den dama der har null kontroll. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Innlegget ble skrevet den 9. juni. Hadde folk stilt spørsmål ved ting du skrev allerede da?? Synes det er rart at du ikke helt vet om du skrev hovedinnlegget eller ikke. Men du kan jo bare be webmaster sjekke? Jeg har sikkert skrevet det. Tar i hvert fall ansvaret for det hvis dette faller noen tungt. Hvis du leser trådene rundt ja så var det kommentarer om mine innlegg der som jeg reagerte på. Jeg ser at jeg har fleipet en del i trådene rundt etter de bemerkningene jeg fikk samme kveld. Jeg vet fremdeles ikke hva jeg menes å ha skrevet og har vært borte største delen av tiden siden. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 At hun ikke vet det er vel bare et tegn på at hun ikke har noen kontroll på hvilke fiktive innlegg hun har skrevet og hvilke hun ikke har skrevet. Den dama der har null kontroll. Du må virkelig ha fritidsproblemer, og hvis denne hushjelptråden er den som faller deg tungt så beklager jeg. Synes ikke at alle dine innlegg bærer preg av så stor kontroll når du påberoper deg å være konge og gud. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Du må virkelig ha fritidsproblemer, og hvis denne hushjelptråden er den som faller deg tungt så beklager jeg. Synes ikke at alle dine innlegg bærer preg av så stor kontroll når du påberoper deg å være konge og gud. Falt meg tung? Du forstår fortsatt ikke greia. Jeg begynner å lure på om du er en smuuuuule treg. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Falt meg tung? Du forstår fortsatt ikke greia. Jeg begynner å lure på om du er en smuuuuule treg. Ja når det gjelder å forstå dine problemer så er jeg treg. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 endelig en som gadd å søke det opp Dette er ikke tråden som er problemet ditt. Den ble skrevet etter at du ble sur på pga. et eller annet jeg hadde skrevet som du ikke vil forklare. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Ja når det gjelder å forstå dine problemer så er jeg treg. Hehe, du er enda tregere enn jeg trodde hvis du leser det til at det er mine problemer som diskuteres her. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Dette er ikke tråden som er problemet ditt. Den ble skrevet etter at du ble sur på pga. et eller annet jeg hadde skrevet som du ikke vil forklare. Jeg ble sur fordi du var dritstor i kjeften og antydet at mora mi hadde tatt ulovelige aborter fordi jeg var enebarn mens jeg vet at mora og faren min har brukt prevensjon i alle år. Det er faktisk en ganske drøy påstand for nordmenn, kanskje vi er mere snerpete enn islendinger. Jeg gidder ikke å diskutere med deg mer for jeg kan faktisk bli såret over ting som blir skrevet her inne da jeg prøver å holde en hyggelig tone hele tida. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg ble sur fordi du var dritstor i kjeften og antydet at mora mi hadde tatt ulovelige aborter fordi jeg var enebarn mens jeg vet at mora og faren min har brukt prevensjon i alle år. Det er faktisk en ganske drøy påstand for nordmenn, kanskje vi er mere snerpete enn islendinger. Jeg gidder ikke å diskutere med deg mer for jeg kan faktisk bli såret over ting som blir skrevet her inne da jeg prøver å holde en hyggelig tone hele tida. Har hun skrevet det? Den dama må være særdeles syk og moden for NHD med assistanse. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg ble sur fordi du var dritstor i kjeften og antydet at mora mi hadde tatt ulovelige aborter fordi jeg var enebarn mens jeg vet at mora og faren min har brukt prevensjon i alle år. Det er faktisk en ganske drøy påstand for nordmenn, kanskje vi er mere snerpete enn islendinger. Jeg gidder ikke å diskutere med deg mer for jeg kan faktisk bli såret over ting som blir skrevet her inne da jeg prøver å holde en hyggelig tone hele tida. Jeg tror ikke at tanken på at moren din har tatt abort har falt meg inn. Hvis jeg har nevnt noe slikt så har jeg gjort det på generelt grunnlag. Jeg beklager hvis du tok det slik, men du vet også utmerket godt og har vist lenge at jeg skriver en del om mine problemer og det skremte meg da du dro det frem. Akkurat på samme måte som det skremte meg nå i helgen. Jeg pleier ikke å bli såret av det som skriver her. Jeg pleier å ha mest mulig moro av det, men fra nå av kommer jeg bare til å ha det morsomt og aldri noen sinne skrive om følsomme eller private ting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.