Gjest bebba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hehe, du er enda tregere enn jeg trodde hvis du leser det til at det er mine problemer som diskuteres her. Jeg vet ikke hvilket problem du har, men noe er det siden du fortsetter hele tiden. Jeg kan fortsette i en uke eller to. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg vet ikke hvilket problem du har, men noe er det siden du fortsetter hele tiden. Jeg kan fortsette i en uke eller to. Det var ikke jeg som søyt og søyt om meg og andre, mailet webbis, startet tråd på tråd og sto i verre fordi du krevde bevis. Vel, nå har du fått det. Du er en løgner. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Det var ikke jeg som søyt og søyt om meg og andre, mailet webbis, startet tråd på tråd og sto i verre fordi du krevde bevis. Vel, nå har du fått det. Du er en løgner. Stakkars liten. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Stakkars liten. Er det deg det er bilde av i bildegalleriet? Jeg får ikke alderen til å stemme med det du skriver, svarer på og raller helt hinsides om. Du lever i en verden jeg ikke kjenner. 0 Siter
amber sun Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Er det deg det er bilde av i bildegalleriet? Jeg får ikke alderen til å stemme med det du skriver, svarer på og raller helt hinsides om. Du lever i en verden jeg ikke kjenner. Jeg tror bare hun må seile sin egen sjø nå. Hun har etterhvert laget et så useriøst og patetisk bilde av seg selv gjennom diverse tråder her på dol, at hun rett og slett ikke kan tas alvorlig på noe plan lenger. Den hushjelptråden og hennes kommentarer til den i _denne_ tråden, er jo premiebevis på hvor fullstendig av sporet dama er. Jeg aner ikke om bildet er ekte eller ikke. Ei heller er jeg overrasket over at hun havner i kommunikasjonsproblemer i RL, f eks i jobbsammenheng, som hun har skrevet om før under det vanlige nicket. For hvis argumentasjonen og måten å snakke på er likedan utenfor nettet som her, så er det jaggu ikke rart hun blir misforstått! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg tror bare hun må seile sin egen sjø nå. Hun har etterhvert laget et så useriøst og patetisk bilde av seg selv gjennom diverse tråder her på dol, at hun rett og slett ikke kan tas alvorlig på noe plan lenger. Den hushjelptråden og hennes kommentarer til den i _denne_ tråden, er jo premiebevis på hvor fullstendig av sporet dama er. Jeg aner ikke om bildet er ekte eller ikke. Ei heller er jeg overrasket over at hun havner i kommunikasjonsproblemer i RL, f eks i jobbsammenheng, som hun har skrevet om før under det vanlige nicket. For hvis argumentasjonen og måten å snakke på er likedan utenfor nettet som her, så er det jaggu ikke rart hun blir misforstått! Jeg har bare sett overskriften til de trådene uten å klikke meg inn på dem, men jeg ser at jeg har kan ha gått glipp av noe. 0 Siter
MsSophie Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg tror bare hun må seile sin egen sjø nå. Hun har etterhvert laget et så useriøst og patetisk bilde av seg selv gjennom diverse tråder her på dol, at hun rett og slett ikke kan tas alvorlig på noe plan lenger. Den hushjelptråden og hennes kommentarer til den i _denne_ tråden, er jo premiebevis på hvor fullstendig av sporet dama er. Jeg aner ikke om bildet er ekte eller ikke. Ei heller er jeg overrasket over at hun havner i kommunikasjonsproblemer i RL, f eks i jobbsammenheng, som hun har skrevet om før under det vanlige nicket. For hvis argumentasjonen og måten å snakke på er likedan utenfor nettet som her, så er det jaggu ikke rart hun blir misforstått! Akkurat det tenkte jeg også...! 0 Siter
amber sun Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg har bare sett overskriften til de trådene uten å klikke meg inn på dem, men jeg ser at jeg har kan ha gått glipp av noe. Hvis du leser gjennom den tråden, og legger til det hun har skrevet om den i denne her tråden, så ser du den patetiske sammenhengen. Du trenger ikke gjøre det for å se tullpratet, men det understreker ihvertfall enda klarere at hun ikke kan tas seriøst når hun opptrer på den måten. 0 Siter
amber sun Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Akkurat det tenkte jeg også...! Det er nok flere som tenker det etter diverse tråder... 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Har hun skrevet det? Den dama må være særdeles syk og moden for NHD med assistanse. Med litt hjelp av NHD, så skal du se hun blir en fullblown psyco. (Ja, jeg har null tiltro til hans kompetanse innen psykiatri) :-) "......................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Med litt hjelp av NHD, så skal du se hun blir en fullblown psyco. (Ja, jeg har null tiltro til hans kompetanse innen psykiatri) :-) "......................................." Hehe, mulig du har rett. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg tror bare hun må seile sin egen sjø nå. Hun har etterhvert laget et så useriøst og patetisk bilde av seg selv gjennom diverse tråder her på dol, at hun rett og slett ikke kan tas alvorlig på noe plan lenger. Den hushjelptråden og hennes kommentarer til den i _denne_ tråden, er jo premiebevis på hvor fullstendig av sporet dama er. Jeg aner ikke om bildet er ekte eller ikke. Ei heller er jeg overrasket over at hun havner i kommunikasjonsproblemer i RL, f eks i jobbsammenheng, som hun har skrevet om før under det vanlige nicket. For hvis argumentasjonen og måten å snakke på er likedan utenfor nettet som her, så er det jaggu ikke rart hun blir misforstått! Jeg kan gå god for at bildet til bebba stemmer inne på dolgalleriet ) 0 Siter
Gjest det ble borte vekk Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 hvorfor det? kan ikke bli noe man ikke har vært *snurt* Jeg tenker den satt. 0 Siter
amber sun Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg kan gå god for at bildet til bebba stemmer inne på dolgalleriet ) Ok, det er jo bra da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.