Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har jobbet sammen med ei dame på 55 år, hun er veldig streng.Jeg jobber som frisør.

I høst fortalte jeg henne at jeg hadde angst, men dette skulle jeg aldri ha sagt for hun gjør narr av meg og forteller dette til andre. Nå har det gått så langt at idag orker jeg ikke dra på jobb, og vil sykmeldes.. er dette riktig? og burde jeg være rett frem med dette tilmin kollega?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191317-gj%C3%B8r-jeg-det-rette-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal selvfølgelig ikke sykemelde deg. Det er misbruk av systemet. Det rette er å slutte og finne seg en ny jobb.

O.K, det er din mening, men faktisk så er det sjefen i dette tillfellet som har ansvaret. og når han ikke tar ansvaret for denne situasjonen, så ser jeg ingen annen råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...