Gå til innhold

gjør jeg det rette her?


Annitta

Anbefalte innlegg

Jeg har jobbet sammen med ei dame på 55 år, hun er veldig streng.Jeg jobber som frisør.

I høst fortalte jeg henne at jeg hadde angst, men dette skulle jeg aldri ha sagt for hun gjør narr av meg og forteller dette til andre. Nå har det gått så langt at idag orker jeg ikke dra på jobb, og vil sykmeldes.. er dette riktig? og burde jeg være rett frem med dette tilmin kollega?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ramina

Jeg vet ikke helt om din kollega virker som særlig seriøs og voksen å være rett frem med etter hva du forteller.

Jeg hadde gått til høyere hold, sjefen og sakt fra om hva som har skjedd. Også om jeg var sykmeldt pga. det.

Denne idiotiske kjærringa har nemmelig godt av å få en ripe i lakken.

Sånn kan man ikke holde på på en arbeidsplass, det er normal forkeskikk å ta hensyn til andre kollegaer.

Jeg hadde snakket med sjefen og fortalt hele historien der.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt om din kollega virker som særlig seriøs og voksen å være rett frem med etter hva du forteller.

Jeg hadde gått til høyere hold, sjefen og sakt fra om hva som har skjedd. Også om jeg var sykmeldt pga. det.

Denne idiotiske kjærringa har nemmelig godt av å få en ripe i lakken.

Sånn kan man ikke holde på på en arbeidsplass, det er normal forkeskikk å ta hensyn til andre kollegaer.

Jeg hadde snakket med sjefen og fortalt hele historien der.

Lykke til.

Tusen takk for kjapt svar.

Ja, er helt inig i at jeg burde snakke med sjefen min først, men poenget er at de to kjenner hverandre veldig godt for de har jobbet sammen i 25 år..Så jeg er liksom tredjemann pp hjulet.. men jeg har mine rettigheter fordet da så det er egentlig ikke det det står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramina

Tusen takk for kjapt svar.