Gjest Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Så, er det bursdagen min igjen, og mannen min har like så tradisjonelt glemt/blåst i det i år også... Er jeg _barnslig_ som blir litt såret hvert eneste år - og ikke synes bursdag er noe gøy lenger...? 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Gratulerer med dagen ) Jeg hadde nok blitt litt lei meg jeg også, men har du gjort han oppmerksom på det i noen dager før og sagt hva du ønsker deg? Tror menn trenger å få en dytt og påminnelse (en del av dem ihvertfall) Ta deg en tur og bruk penger på deg selv, frisør, massasje nye sko, eller noe annet du vil bruke dagen på og kos deg du :-) 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Gratulere med dagen din i alle fall, fra meg 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Gratulerer med dagen! Kos deg masse:) 0 Siter
lillyann Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 GRATULERE SÅ MASSE!!!! kjøp en blomst til deg selv og si til mannen din at du fikk den av naboen din:-) kanskje det får ham til å tenke litt mer..... 0 Siter
Gyda Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Bursdag er viktig! Og bursdager blir jeg aldri før gammel til å føle at jeg fortjener å få ekstra oppmerksomhet på (selv om jeg skulle ønske at de ikke kom fullt så ofte etterhvert ...). Jeg synes mannen din er sløv, og at du med rette er lei dei for at han ikke gjør litt ekstra stas på deg i dag. Si fra til ham, også at det sårer deg - og så gjør du det aller beste ut av dagen på egen hånd dersom han fortsatt er like uinteressert. Kos deg masse - GRATULERER så mye med dagen fra - 0 Siter
petter smart Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Ikke alle er like flinke til å huske bursdager. Dersom det ikke har vært noe snakk om det i tiden før så er det lett å glemme. Han glemmer det neppe med vilje for å være slem. Skjønner ikke hvorfor så mange mener menn (og kvinner) som glemmer slikt burde skammet seg. Det er ikke alle forunt å huske slikt. Det har ingen mening å be dem skjerpe seg. Skjønner at du blir lei deg, men du burde kanskje lære en gang at han ikke er flink til å huske slikt og minne han på det noen dager i forveien. 0 Siter
Gjest Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Ikke alle er like flinke til å huske bursdager. Dersom det ikke har vært noe snakk om det i tiden før så er det lett å glemme. Han glemmer det neppe med vilje for å være slem. Skjønner ikke hvorfor så mange mener menn (og kvinner) som glemmer slikt burde skammet seg. Det er ikke alle forunt å huske slikt. Det har ingen mening å be dem skjerpe seg. Skjønner at du blir lei deg, men du burde kanskje lære en gang at han ikke er flink til å huske slikt og minne han på det noen dager i forveien. Det har jeg gjort - flere ganger. Men det blir glemt likevel... 0 Siter
Gjest Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Bursdag er viktig! Og bursdager blir jeg aldri før gammel til å føle at jeg fortjener å få ekstra oppmerksomhet på (selv om jeg skulle ønske at de ikke kom fullt så ofte etterhvert ...). Jeg synes mannen din er sløv, og at du med rette er lei dei for at han ikke gjør litt ekstra stas på deg i dag. Si fra til ham, også at det sårer deg - og så gjør du det aller beste ut av dagen på egen hånd dersom han fortsatt er like uinteressert. Kos deg masse - GRATULERER så mye med dagen fra - Takk takk 0 Siter
Gjest Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 GRATULERE SÅ MASSE!!!! kjøp en blomst til deg selv og si til mannen din at du fikk den av naboen din:-) kanskje det får ham til å tenke litt mer..... Hehe, kanskje jeg skal prøve det 0 Siter
Gjest Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Gratulerer med dagen! Kos deg masse:) Takk, skal prøve på det 0 Siter
Gjest Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Gratulere med dagen din i alle fall, fra meg Takk 0 Siter
Gjest midia Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Glemme bursdagen din!? Uff det var da ikke noe snilt gjort av ham. Vi får gratulere deg vi på dol da ihvertfall GRATULERER MED DAGEN LOLANDA!! 0 Siter
Gjest Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Gratulerer med dagen ) Jeg hadde nok blitt litt lei meg jeg også, men har du gjort han oppmerksom på det i noen dager før og sagt hva du ønsker deg? Tror menn trenger å få en dytt og påminnelse (en del av dem ihvertfall) Ta deg en tur og bruk penger på deg selv, frisør, massasje nye sko, eller noe annet du vil bruke dagen på og kos deg du :-) Takk Jeg prøver å gi ham dytt og påminnelser, men det hjelper ikke. Han _prioriterer_ det rett og slett ikke... Det trenger ikke å være voldsomme presanger og middag på byen og greier. Det viktigste er at han husker det og gidder å en minimal anstrengelse for å vise at han bryr seg. Men dagen blir nok fin likevel. Ungene husket jaffal på meg 0 Siter
Gjest Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Glemme bursdagen din!? Uff det var da ikke noe snilt gjort av ham. Vi får gratulere deg vi på dol da ihvertfall GRATULERER MED DAGEN LOLANDA!! Takk *bukker* 0 Siter
Kin1365380231 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Gratulerer med dagen! Noen av oss menn er glemsomme sånn. Det er ikke vondt ment. Jeg skal i alle fall være oppmerksom selv nå når min utkårede fyller år. Håper du får en fin bursdag likevel. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hehe, kanskje jeg skal prøve det Eller enda bedre, si at blomsten er fra en hemmelig beundrer :-) Gratulerer med dagen. 0 Siter
Gjest Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Gratulerer med dagen! Noen av oss menn er glemsomme sånn. Det er ikke vondt ment. Jeg skal i alle fall være oppmerksom selv nå når min utkårede fyller år. Håper du får en fin bursdag likevel. Takk Det blir nok en fin dag. Sønnen på 6 kom nettopp med en fin bursdagstegning til meg av en traktor 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.